To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-05
Ogłoszenie nr 510137317-N-2019 z dnia 05-07-2019 r.
Nadleśnictwo Oleszyce: Budowa wiaty na maszyny oraz rozbudowa i
przebudowa części budynku leśniczówki Leśnictwa Zabiała
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558029-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Oleszyce, Krajowy numer identyfikacyjny 65001660900000,
ul. ul. Zielona
,
37-630
Oleszyce, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
48 16 63 11 660, e-mail
oleszyce@krosno.lasy.gov.pl, faks
48 16 63 11 661.
Adres strony internetowej (url): http://www.oleszyce.krosno.lasy.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oleszyce
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa wiaty na maszyny oraz rozbudowa i przebudowa części budynku leśniczówki Leśnictwa Zabiała
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZG.270.1.5.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa wiaty na maszyny oraz rozbudowa i przebudowa części budynku leśniczówki Leśnictwa Zabiała. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 zadania częściowe: Część nr 1: Budowa wiaty na maszyny nr 2, część nr 2: Przebudowa i rozbudowa lokalu mieszkalnego na kancelarię Leśnictwa Zabiała. Część nr: 1 Nazwa: Budowa wiaty na maszyny nr 2 a) Lokalizacja inwestycji: Nadleśnictwo Oleszyce, ul. Zielona 4B, 37-630 Oleszyce, działka ewidencyjna nr 890/5, obręb ew.: Miasto Oleszyce. b) Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: według dokumentacji projektowej i przedmiarów robót. c) Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, tj.: - Projekcie budowlano-wykonawczym, - Przedmiarze robót, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) d) Podstawowe dane techniczne obiektu budowlanego: - powierzchnia zabudowy - 134,60 m2 - powierzchnia użytkowa - 134,60 m2 - kubatura - 573,00 m3 - poziom posadzki ponad terenem przy wjeździe do budynku - 0,05 m, - wysokość budynku licząc od proj. terenu do głównej kalenicy - 5,93 - 3,87 m - szerokość elewacji frontowej - 31,30 m, - długość elewacji bocznej - 4,30 m, - dach jednospadowy o kącie nachylenia połaci dachu - 10o, - liczba kondygnacji - 1 e) Zakres prac obejmuje wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej (tj. budowę obiektu budowlanego wolnostojącego, parterowego, jednonawowego, z dachem jednospadowym. Wjazdy od strony frontowej. Obiekt z trzech stron oszalowany niestruganymi deskami do pełnej wysokości. Budynek bez instalacji wewnętrznych. Główną konstrukcją nośną są słupy drewniane usytuowane na siatce osi 4,0mx5,50m - 2 skrajne przęsła oraz 4,0mx5,0m - 4 środkowe przęsła. Na słupach wzdłuż zaprojektowano płatwie drewniane. Układ ramowy usztywniono w kierunku poprzecznym zastrzałami i kleszczami w co drugiej ramie oraz dodatkowym stężeniem połaciowym, a w kierunku podłużnym ramami usztywniającymi znajdującymi się w skrajnych polach oraz mieczami w pozostałych polach. - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), - prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, - wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, - zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych, - zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, - odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji, - gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne, - odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. f) Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, które wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, - zagospodarowania odpadów budowlanych i ich utylizację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019r. poz. 701 z późni. zmianami). g) Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia Inwestycja będzie realizowana zgodnie z następującymi aktami prawnymi: - Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. "Prawo budowlane" (Dz. U. z 2018r., poz.1202 z późn. zmianami), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2015 poz. 1422 z późn. zmianami), - przepisy prawa w zakresie ochrony środowiska, w tym ustawa z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019r. poz. 701 z późni. zmianami), - decyzja zatwierdzenia projektu i pozwolenia na budowę Nr 79/2018 z dnia 07.03.2018r. znak ABR.6740.6.7.2018 h) Warunki rękojmi i gwarancji: Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Rozliczenie ma charakter ryczałtowy. W związku z tym przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy służący do wyszacowania ceny ryczałtowej brutto całego zamówienia. Zamawiający pozostawia do decyzji wykonawcy sposób wyszacowania ryczałtowej ceny brutto całego zamówienia i zaleca wizję lokalną w terenie przed złożeniem oferty cenowej. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy oraz geodety. Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa i rozbudowa lokalu mieszkalnego na kancelarię Leśnictwa Zabiała Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa lokalu mieszkalnego M20/7/1 na potrzeby kancelarii Leśnictwa Zabiała, w dwóch etapach: Etap I: "Wykonanie ogrodzenia, podjazdu dla niepełnosprawnych oraz zadaszenia wejścia": obejmuje wykonanie ogrodzenia terenu, podjazdu dla niepełnosprawnych oraz zadaszenia wejścia do budynku, zgodnie ze szczegółową dokumentacją projektową. Etap II: "Przebudowa lokalu mieszkalnego oraz prace pozostałe": obejmuje przebudowę lokalu mieszkalnego oraz prace pozostałe (nieujęte w etapie I robót budowlanych wskazanych do wykonania), a wymagane do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze szczegółową dokumentacją projektową oraz pozostałymi wymaganiami zamawiającego zawartymi w SIWZ. Opis pełnego zakresu przedmiotu zamówienia (etap I + etap II): a) Lokalizacja inwestycji: lokal mieszkalny M20/7/1 położony w budynku administracyjny leśniczówki Leśnictwa Zabiała wraz z terenem przyległym, 37-630 Oleszyce, działka ewidencyjna nr 2442, obręb ew.: Stare Oleszyce. b) Powierzchnia użytkowa: 85,91 m2. c) Zakres inwestycji obejmuje wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej (m.in.: zmianę sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na lokal użytkowy pełniący funkcje kancelarii Leśnictwa Zabiała - lokal przystosowano do potrzeb korzystania przez osoby niepełnosprawne projektując podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaletę oraz szerokość przejść i drzwi zewnętrznych i wewnętrznych. Lokal użytkowy posiada niezależne wejście z zewnątrz i jest wydzielony z kubatury budynku trwałymi przegrodami budowlanymi. Zaopatrzony jest niezależne instalacje: wod-kan, c.w.u, elektryczna i c.o. zasilane z kotłowni własnej opalanej paliwem stałym. Dostosowując lokal do wymagań stawianych pomieszczeniom w lokalach użyteczności publicznej wydzielono łazienkę spełniająca również role WC ogólnodostępnego, ale z uwagi na niewielki gabaryty lokalu i połączenie funkcjonalne pomieszczeń pełni ono również funkcje WC dla osób niepełnosprawnych i łazienki. Prace wewnątrz budynku: demontaż istniejących drzwi wejściowych do pomieszczeń wraz z wykuciem ościeżnic, poszerzenie istniejących otworów drzwiowych oraz wykonanie nowych wraz z montażem nowych nadproży stalowych, montaż ościeżnic oraz drzwi zewnętrzne (aluminiowe częściowo przeszklone w kolorze brązowym dwuskrzydłowe) i wewnętrznych (drewniane z drewna litego malowane w kolorze naturalnym z ościeżnicami drewnianymi regulowanymi z drewna naturalnego w kolorze drzwi, zabezpieczenie narożnikami drewnianymi z drewna litego w kolorze naturalnym, rozbiórka ściany pomiędzy wiatrołapem i korytarzem oraz korytarzem i łazienką, wykonanie nowych ścian wydzielających nową łazienkę oraz wiatrołap, tynkowanie szpalerów drzwiowych, rozbiórka i wykonanie nowych posadzek w pomieszczeniach: kancelarii, wiatrołapu, poczekalni, łazienki i pom. gospodarczym/ komunikacja wraz z izolacja pozioma przeciwwilgociowa i cieplna oraz pionowa przeciwwilgociowa ścian fundamentowych, wykonanie okładzin ścian łazienki i pom. gospodarczego- glazura na ścianach do wysokości H=210cm, wykonanie dodatkowych 3 przewodów wentylacyjnych z pom. kancelarii, łazienki i pom. gospodarczego/komunikacji, cyklinowanie i malowanie posadzek drewnianych, wykonanie sufitów podwieszonych w pomieszczeniach: wiatrołapu, poczekalni, łazienki i komunikacji, malowanie wszystkich pomieszczeń (ściany i sufity), wykonanie nawiewu do pom. kotłowni, odnowienie drzwi wejściowych zewnętrznych do kotłowni (czyszczenie i malowanie), wyposażenie obiektu w oznaczenia budynku pod względem obowiązujących przepisów bhp i p.poż. (gaśnic i oznaczenie kierunku ewakuacji), rozbiórka okładziny zewnętrznej schodów wejściowych, wykonanie nowej okładziny schodów zewnętrznych z płytek ceramicznych mrozoodpornych i antypoślizgowych, rozbiórka istniejącego zadaszenia schodów, wykonanie nowego zadaszenia schodów konstrukcji drewnianej. Prace na zewnątrz budynku: rozbiórka istniejącego ogrodzenia (słupki stalowe + siatka stalowa), wykonanie chodnika przed wejściem do budynku (kostka brukowa + palisady + obrzeża), wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych w mieszanych rozwiązaniach materiałowych: cześć I podjazdu - kostka brukowa + palisady + obrzeża i balustrada stalowa, II cześć podjazdu konstrukcji stalowej + kraty stalowe + balustrada stalowa. Zagospodarowanie działki: rozbiórka istniejącego ogrodzenia - frontowego, bocznych i tylnego, wykonanie nowego ogrodzenia frontowego wraz z brama wjazdowa i furtka wejściowa, wykonanie ogrodzenia bocznego, wykonanie drogi dojazdowej, placu manewrowego, miejsc parkingowych oraz chodników i opasek. Prace instalacyjne: wykonanie przydomowej oczyszczalni ścieków wraz instalacja kanalizacji oraz drenażem rozsączającym, wykonanie instalacji oświetlenia terenu, wykonanie systemu sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji przyzywowej, instalacji teletechnicznej. Ponadto: - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), - prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, - wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, - uporządkowanie i terenu po zakończeniu robót budowlanych, - zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, - odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji, - gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne, - odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. d) Wyposażenie w sprzęt p. poż: - zakup i montaż w pomieszczeniu poczekalni jednej gaśnicy proszkowej 6 kg/szt., - zakup i montaż w pomieszczeniu kotłowni jednej gaśnicy proszkowej 6 kg/szt, - oznakowanie tablicami fotoluminescencyjnymi wyjścia ewakuacyjne z poczekalni, z komunikacji i z wiatrołapu (nad drzwiami 2-skrzydłowymi), miejsca usytuowania gaśnic i wyłącznika prądu, umieścić w poczekalni instrukcje alarmowa i postepowania na wypadek pożaru. e) Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia Inwestycja będzie realizowana zgodnie z następującymi aktami prawnymi: - Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. "Prawo budowlane" (Dz. U. z 2018r., poz.1202 z późn. zmianami), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2015 poz. 1422 z późn. zmianami), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7.06.2010 w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2010 nr 109 poz.719 z późn. zmianami), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.06.2003 w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz. U. z 2009 Nr 124, poz. 1030 z późn. zm.), - przepisy prawa w zakresie ochrony środowiska, w tym ustawa z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019r. poz. 701 z późni. zmianami), - decyzja zatwierdzenia projektu i pozwolenia na budowę Nr 238/2019 z dnia 16.05.2019r. znak ABR.6740.6.20.2019 f) Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa, w tym: - projekt budowlano-wykonawczy, - przedmiar robót budowlanych, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). g) Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, które wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, -zagospodarowania odpadów porozbiórkowych i ich utylizację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019r. poz. 701 z późni. zmianami). Stal i inne metale uzyskane w wyniku rozbiórki należy zutylizować w następujący sposób. Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest do dostarczenia złomu metalowego, a odbiorca odpadów metalowych musi wystawić rachunek przyjęcia odpadów metalowych, następnie Zamawiający wystawia fakturę VAT odwrotnego obciążenia na nabywcę złomu, tj. odbiorcę odpadów metalowych. h) Zamawiający nie przewiduje odzysku materiałów z rozbiórki. i) Warunki rękojmi i gwarancji: Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Rozliczenie ma charakter ryczałtowy. W związku z tym przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy służący do wyszacowania ceny ryczałtowej brutto całego zamówienia. Zamawiający pozostawia do decyzji wykonawcy sposób wyszacowania ryczałtowej ceny brutto całego zamówienia i zaleca wizję lokalną w terenie przed złożeniem oferty cenowej. Z uwagi na to, że roboty budowlane będą realizowane w budynku biurowym w którym w trakcie prowadzenia robót będzie czynna kancelaria Leśnictwa Podlisze, organizacja prac związanych z realizacją zamówienia musi gwarantować dotychczasową funkcjonalność obiektu oraz zapewniać bezpieczeństwo jego użytkowników (tj. np. konieczność ogrodzenia terenu wykonywanych robót budowlanych, niezastawiane placu parkingowego i manewrowego - poza wyznaczonymi miejscami). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy oraz geodety. Ewentualne podane w opisach nazwy własne mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego, funkcjonalnego i estetycznego założonego w projekcie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa wiaty na maszyny nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
127426.19
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tadeusz Bednarczyk Usługi Budowlane BUD-MONT
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
102917.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przebudowa i rozbudowa lokalu mieszkalnego na kancelarię Leśnictwa Zabiała |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
545768.91
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Miśko Stanisław Usługi Remontowo - Budowlane
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
399864.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OLESZYCE
- Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku Internatu Piętro I przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach
- Przebudowa nawierzchni drogi ewakuacyjnej i placu ewakuacyjnego przez Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach
więcej: przetargi OLESZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.