To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-28
Ogłoszenie nr 510137691-N-2020 z dnia 28-07-2020 r.
Starostwo Powiatowe w Wieluniu: Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548920-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Wieluniu, Krajowy numer identyfikacyjny 73093489000000,
ul. Pl. Kazimierza Wielkiego
2,
98-300
Wieluń, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
438 434 280, e-mail
zam_pub@powiat.wielun.pl, faks
438 434 263.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.wielun.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ON.272.07.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami tj.: - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. 2017r. poz. 2355 z późn. zm.); - rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji oraz dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1751). 2) odbiór z siedziby Zamawiającego i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych za wynagrodzeniem dla Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zawartymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r., poz. 21 z późn. zm.). 2. W przypadku zmiany powyższych przepisów w trakcie trwania umowy Wykonawca będzie obowiązany wykonać tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych. 3. Dostawa odpowiednio zabezpieczonych przez uszkodzeniem folią ochronną tablic rejestracyjnych (komplety pakowane indywidualnie w folię ochronną w paczkach po 25 kpl.) dostarczane będą do siedziby Zamawiającego - Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Wieluniu, Pl. Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń wg zgłoszenia Zamawiającego. 4. Podane poniżej ilości tablic rejestracyjnych są jedynie szacunkowe i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w czasie realizacji zamówienia. Poniższe dane posłużą jedynie do wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczna ilość zamawianych tablic może odbiegać od podanych poniżej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania przesunięć ilościowych i rodzajowych tablic w ramach wartości udzielonego zamówienia. Wynagrodzenie wynikać będzie z ilości i rodzaju rzeczywiście dostarczonych tablic i zaoferowanych cen. 1) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe - 30000 szt., 2) tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe - 200 szt., 3) tablice samochodowe dodatkowe jednorzędowe - 200 szt., 4) tablice motocyklowe zwyczajne - 2300 szt., 5) tablice motorowerowe zwyczajne - 100 szt., 6) tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe - 12000 szt., 7) tablice samochodowe, motocyklowe, motorowerowe indywidualne - 70 szt., 8) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe zmniejszone - 200 szt., 9) tablice profesjonalne - 100 szt., 10) tablice ekologiczne (zielone) - 200 szt., 11) tablice zabytkowe - 50 szt., 12) wtórniki tablic - 600 szt. 5. Zużyte tablice rejestracyjne podlegające utylizacji - 2000 kg. Podane ilości zużytych tablic podlegających utylizacji są jedynie szacunkowe. Faktyczna ilość odbieranych zużytych tablic rejestracyjnych może odbiegać od ilości podanej w tabeli. Odbiór i utylizacja zużytych tablic rejestracyjnych: na koszt Wykonawcy. 6. Przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych w zależności od potrzeb Zamawiającego. 7. Wykonawca musi zapewnić następujące nieprzekraczalne terminy realizacji od otrzymania zamówienia: a) dostawę zamówionej partii podstawowej 100 kompletów (200 szt.) tablic rejestracyjnych w terminie jednego tygodnia; b) dostawę tablic indywidualnych od 48 do 72 godzin; c) dostawę tablic pojedynczych (np. w przypadku uszkodzenia) od 48 do 72 godzin. 8. Wykonawca będzie płacił za odbiór wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych przelewem w ciągu 30 dni na konto Zamawiającego po przyjęciu zamówienia protokolarnie i wystawieniu faktury VAT przez Zamawiającego. 9. Sposób składania zamówienia odbywać się będzie drogą elektroniczną za pomocą poczty elektronicznej bądź użyczonego i zainstalowanego przez Wykonawcę oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne, faksem lub w formie papierowej. 10. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego odbioru wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego - Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2, jednak nie później niż w ciągu 30 dni licząc od dnia powiadomienia przez Zamawiającego o przygotowaniu partii tablic, w oparciu o protokół sporządzany przez Zamawiającego, celem ich złomowania. 11. Wykonawca zobowiązuje się do ważenia w obecności jednego z pracowników Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg upoważnionych do wydawania przedstawicielowi Wykonawcy wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych, w miejscu odbioru (siedziba Zamawiającego: Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2) przygotowanych partii wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych przeznaczonych od utylizacji. 12. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia protokołu odbioru wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. 13. Koszty transportu oraz ubezpieczenia na czas przewozu obciążają Wykonawcę. 14. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od dnia wydania tablic Zamawiającemu i zobowiązuje się do nieodpłatnej wymiany na nowe w przypadku przedwczesnego zużycia się przedmiotu umowy, w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
412240.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: UTAL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
502499.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Doposażenie pracowni naukowych- w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe perspektywy w transformacji"
- Przebudowa wentylacji mechanicznej w Pracowni Leków Cytostatycznych
- Budowa szlaku rowerowego do Załęczańskiego Parku Krajobrazowego przy drodze powiatowej 4523E od miejscowości Ruda do miejscowości Kamion
więcej: przetargi w Wieluniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.