eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzyż WielkopolskiTermomodernizacja budynku mieszkalnego leśniczówki Żelichowo wraz z pracami remontowymi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-05

Ogłoszenie nr 510137817-N-2019 z dnia 05-07-2019 r.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzyż: Termomodernizacja budynku mieszkalnego leśniczówki Żelichowo wraz z pracami remontowymi.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548835-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzyż, Krajowy numer identyfikacyjny 57006442900000, ul. Łokacz Mały ul. Adama Mickiewicza 1, 64-761 Krzyż Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 067 2564009, 2564097, e-mail paulina.pankowska@pila.lasy.gov.pl, faks 672 564 561.
Adres strony internetowej (url): http://www.krzyz@pila.lasy.gov.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.krzyz@pila.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzyż

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku mieszkalnego leśniczówki Żelichowo wraz z pracami remontowymi.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S.270.121.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Cześć I. Termomodernizacja budynku mieszkalnego wraz z pracami towarzyszącymi. Obiekt jednokondygnacyjny wykonany w technologii tradycyjnej pokryty blachodachówką. Dach dwuspadowy symetryczny o nachyleniu 45 st. Zakres prac budowlanych: Roboty demontażowe i przygotowawcze. Po zabezpieczeniu elementów wykończenia należy prowadzić roboty rozbiórkowe i demontażowe okładzin ściennych w postaci boazerii z desek. Zdemontować oprawy oświetleniowe wraz z konstrukcją, rozebrać posadzkę z desek oraz płytek ceramicznych do warstw konstrukcyjnych. Odpady budowlane sortować i utylizować. W celu poprawnego wykonania okładzin ściennych oraz gładzi gipsowych należy zdemontować i zabezpieczyć grzejniki i elementy instalacji elektrycznej takie jak gniazdka i włączniki. W ramach prac demontażowych przewiduje się odłączenie istniejącego pieca kaflowego, natomiast sam piec pozostaje jako element ozdobny pomieszczenia. Otwory, zamurowania, stolarka: planuje się demontaż drzwi i zamurowanie otworu pomiędzy pokojem nr 4 a planowaną kancelarią. Po wykonaniu zamurowania, wytynkować i obrobić nawiązując do stanu istniejącego. W ścianie pomiędzy komunikacją a obecną kancelarią należy osadzić 2 x nadproże prefabrykowane, wykonać nacięcie piłą, wybić wyznaczoną powierzchnię, osadzić drzwi PCV i obrobić. Dodatkowo podlegają wymianie skrzydła drzwiowe w części mieszkalnej - zgodnie z rysunkiem zmian projektowanych. Schody zewnętrzne: dla ganku zewnętrznego i schodów przewiduje się wymianę płytek na grosowe mrozoodporne na kleju w pełni elastycznym. Przygotowanie i wykończenie ścian i sufitu: Na ścianach wykonać gładzie gipsowe gr. min 3 mm do stanu równości jak dla tynków IV kat. Stare farby zmyć i wyługować w celu poprawnej szczepności powłok gipsowych, w uzgodnieniu z Inwestorem przewiduje się dodatkowo jedną warstwę tynku wyrównującego. Stosować systemowe pokłady gruntujące dedykowane do wybranej gładzi gipsowej. Sufity j.w. dla ścian. Po uzyskaniu odpowiedniej struktury gładzi szpachlowej, na styku podłogi i ścian zamontować listwy PCV lub MDF fabrycznie wykończone w kolorze zbliżonym do kolorystyki ścian. Ściany należy zagruntować i pomalować wraz z powierzchnią całego sufitu farbami o podwyższonej odporności na działania wilgoci (farby lateksowe). Posadzki: Dla odkrytej warstwy konstrukcyjnej posadzki, należy skuć nierówności, oczyścić z pozostałości i zagruntować. Wyznaczyć jeden wspólny poziom, przy większych różnicach uniemożliwiających uzyskanie poziomu, przewiduje się uzupełnienie wylewkami samopoziomującymi. Wykonać nową warstwę wykończeniową z płytek gresowych na kleju elastycznym o zróżnicowanej grubości w celu uzyskania wyznaczonego jednolitego poziomu. Dla pomieszczenia kancelarii przewiduje się wykonanie parkietu drewnianego o dużym natężeniu ruchu, wraz z cokołami z listew drewnianych. Sanitariat: Przewiduje się całkowity remont sanitariatu, nowa armatura, wykładziny ścienne i podłoga z płytki, z doprowadzeniem ciepłej wody z istniejącej kotłowni. Docieplenie poddasza: Docieplenie stropu poddasza planuje się poprzez uprzątnięcie istniejącej powierzchni, wykonanie miejscowych uzupełnień w ubytkach wylewki, ułożenie folii paroprzepuszczalnej, wykonanie 2 warstwowego stelażu z krawędziaków, wypełnionych dwoma warstwami wełny mineralnej, o grubościach 12 i 10 cm o Lambda - 0,035, całość powierzchni pokryć płytą OSB gr. 20 mm. W ramach docieplenia poddasza przewiduje się docieplenie obudowy wejścia przy wykorzystaniu styropianu gr 10 cm Lambda - 0,035, zabezpieczonych, siatką z klejem zabezpieczonych preparatem gruntującym. Szczegóły wykonania docieplenia stropu wraz z obudową wejścia znajdują się w części rysunkowej. Roboty elektryczne: w pomieszczeniach planowanej kancelarii i przystosowanych pomieszczeń należy wymienić wszystkie przełączniki i gniazda zasilające. Osprzęt w jednej linii katalogowe. Rozmieszczenie i ilość osprzętu zgodnie z wytycznymi Inwestora. Na suficie zamontować nowe oprawy LED dopasowane do układu. Moc i jasność opraw dobrać tak by odpowiadały pomieszczeniu. W korytarzu zamontować nową rozdzielnię (zastępując starą) do zasilenia i obsługi części służbowej. W rozdzielni wymagane jest aby znalazł się podlicznik elektryczny (nowy element). WLZ pozostaje bez zmian z istniejącego przyłącza w budynku. Nowe przewody pod lampy, gniazda i włącznik prowadzić w bruzdach w tynku, doposażenie rozdzielni w dodatkowe zabezpieczenia obwodów w ilości 3 szt. Po wykonaniu robót elektrycznych przeprowadzić badania kontrole całej instalacji w budynku, sporządzić protokoły oraz przekazać je Inwestorowi. Instalacja c.o.: wymiana instalacji c.o. (technologia zaciskowa rur stalowych, grzejniki stalowe, głowice termostatyczne grawitacyjne), tj. grzejniki, rurarz, armaturę, zbiornik ciepłej wody oraz wymianę kotła (na pellet 24kW) z osprzętem. Przed przystąpieniem do robót budowlano - remontowych należy zabezpieczyć podłogę i pozostałe elementy wykończeniowe przed uszkodzeniem i zniszczeniem w trakcie prowadzonych prac. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres wykonania prac zawierają: Kosztorys ofertowy na część I (Załącznik nr 5 do SIWZ); Dokumentacja projektowa (Załącznik nr 7 do SIWZ). Część II. Remont elewacji budynku mieszkalnego.Obiekt jednokondygnacyjny wykonany w technologii tradycyjnej pokryty blachodachówką. Dach dwuspadowy symetryczny o nachyleniu 45 st. Długość: 19,30 m. Szerokość: 10,34 m. Wysokość (kalenica): 8,25 m. Kondygnacje: 2 - piwnica, przyziemie, poddasze nieużytkowe (budynek parterowy, podpiwniczony na całości). Zakres prac budowlanych: Istniejącą elewację umyć, zagruntować i pomalować farbami w kolorze uprzednio ustalonym z Inwestorem. W miejsca uszkodzeń dokonać miejscowej naprawy. W zakresie prac przewiduje się także odświeżenie ganku z elementów drewnianych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres wykonania prac zawierają: Kosztorys ofertowy na część II (Załączniki nr 6 do SIWZ); Dokumentacja projektowa (Załącznik nr 7 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45321000-3


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45400000-1, 45443000-4, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Termomodernizacja budynku mieszkalnego wraz z pracami towarzyszącymi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 166066.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "BIGBUD" Zbigniew Łukomski
Email wykonawcy: zbigniew.lukomski25@gmail.com
Adres pocztowy: Folsztyn 25a
Kod pocztowy: 64-730
Miejscowość: Wieleń
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 204261.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 204261.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 217074.83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont elewacji budynku mieszkalnego leśniczówki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13514.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "BIGBUD" Zbigniew Łukomski
Email wykonawcy: zbigniew.lukomski25@gmail.com
Adres pocztowy: Folsztyn 25a
Kod pocztowy: 64-730
Miejscowość: Wieleń
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16623.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16623.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16623.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.