eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LaskowaPrzebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego strychu użytkowego w nowej części Ośrodka Zdrowia na gabinety usług medycznych związanych z rehabilitacją

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-28

Ogłoszenie nr 510138136-N-2020 z dnia 28-07-2020 r.

Urząd Gminy Laskowa: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego strychu użytkowego w nowej części Ośrodka Zdrowia na gabinety usług medycznych związanych z rehabilitacją

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550441-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540111280-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Laskowa, Krajowy numer identyfikacyjny 54039200000000, ul. Laskowa 643, 34-602 Laskowa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 018 333-30-76, e-mail laskowa@gminy.pl, faks 018 333-30-76.
Adres strony internetowej (url): bip.malopolska.pl/uglaskowa

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego strychu użytkowego w nowej części Ośrodka Zdrowia na gabinety usług medycznych związanych z rehabilitacją

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GPI.271.1.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego strychu użytkowego w nowej części Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Laskowej na gabinety usług medycznych związanych z rehabilitacją na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 16/2018 z dnia 9 stycznia 2018, wraz z robotami budowlanymi polegającymi na: 1. Wykonanie otworu w stropie nad przyziemiem o wymiarach dostosowanych do wymiarów zewnętrznych podnośnika, 2. Budowa płyty pod podnośnik (posadzki zbrojonej), 3. Zakup i montaż urządzenia platformowego (podnośnika) dla osób niepełnosprawnych wraz z podłączeniem i odbiorem UDT - zamówienie obejmuje wszelkie prace związane z transportem, rozładunkiem, montażem urządzeń, przygotowaniem dokumentacji technicznej i uczestnictwem w odbiorze rejestracyjnym przez Urząd Dozoru Technicznego, koszt rejestracji w UDT, włączenie windy do eksploatacji. 3.1. Charakterystyka urządzenia platformowego (windy): a) typ - platforma z napędem śrubowym (urządzenie platformowe) b) udźwig Q=320 kg (4 osoby), 2 przystanki, 2 dojścia, c) prędkość jazdy - od 0,10 m/s do 0,14 m/s, d) wysokość podnoszenia - do 3,50 m, e) sterowanie - przyciskowe, f) wymiary platformy 1100x1400 (mm), g) drzwi przystankowe uchylne o wym. SxH=900x2000 (mm), półautomatyczne, przeszklone, h) wymagane podszybie dla dźwigu: głębokość 140 mm, i) konstrukcja dźwigu malowana proszkowo, przystosowana do montażu wewnątrz budynku, j) obudowa wykonana z blach malowanych typ "profil optyczny", standardowo RAL 9006, k) 3 ściany konstrukcji częściowo przeszklone szkłem bezpiecznym, l) wymiary zewnętrzne konstrukcji dźwigu 1600x1540 mm, ł) opuszczanie awaryjne ręczne, przycisk do sygnalizatora alarmowego 3.2. Wykonawca udzieli na wykonaną dostawę windy nie mniej niż 24 miesięczną gwarancję. 3.3. Zamawiający określa następujące warunki serwisu w okresie gwarancyjnym: a) podjęcie naprawy w ciągu 6 godzin od powiadomienia o zaistnieniu usterki, b) usunięcie usterki w ciągu 1-14 dni od momentu podjęcia naprawy, w zależności od rodzaju i zakresu usterki. Wydłużenie terminu usunięcia usterki może dotyczyć przypadków związanych z wydłużonym czasem oczekiwania na dostawę niezbędnych części. 4. Poszerzenie drzwi ewakuacyjnych przy istniejącej klatce schodowej do szerokości światła wyjścia minimum 120 cm jak dla budynku usługowego ZLIII, 5. Przebudowa dwóch pomieszczeń na przyziemiu (gabinetu lekarskiego i holu/poczekalni) w miejscu planowanego montażu podnośnika dla osób niepełnosprawnych, 6. Budowa na poddaszu ścianek działowych wydzielających gabinety w przestrzeni poddasza, 7. Rozbudowa instalacji elektrycznej na poziomie poddasza, 8. Budowa instalacji wod-kan na poziomie poddasza, 9. Rozbudowa istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, montaż brakujących grzejników c.o. na poziomie poddasza, 10. Budowa czterech miejsc postojowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45215100-8


Dodatkowe kody CPV: 45262700-8, 45262800-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 202501.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Jan Wojtas
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Siekierczyna 122
Kod pocztowy: 34-600
Miejscowość: Limanowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 327639.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 327639.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 428655.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.