To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-28
Ogłoszenie nr 510138136-N-2020 z dnia 28-07-2020 r.
Urząd Gminy Laskowa: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego strychu użytkowego w nowej części Ośrodka Zdrowia na gabinety usług medycznych związanych z rehabilitacją
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550441-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540111280-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Laskowa, Krajowy numer identyfikacyjny 54039200000000,
ul. Laskowa
643,
34-602
Laskowa, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
018 333-30-76, e-mail
laskowa@gminy.pl, faks
018 333-30-76.
Adres strony internetowej (url): bip.malopolska.pl/uglaskowa
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego strychu użytkowego w nowej części Ośrodka Zdrowia na gabinety usług medycznych związanych z rehabilitacją
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GPI.271.1.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego strychu użytkowego w nowej części Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Laskowej na gabinety usług medycznych związanych z rehabilitacją na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 16/2018 z dnia 9 stycznia 2018, wraz z robotami budowlanymi polegającymi na: 1. Wykonanie otworu w stropie nad przyziemiem o wymiarach dostosowanych do wymiarów zewnętrznych podnośnika, 2. Budowa płyty pod podnośnik (posadzki zbrojonej), 3. Zakup i montaż urządzenia platformowego (podnośnika) dla osób niepełnosprawnych wraz z podłączeniem i odbiorem UDT - zamówienie obejmuje wszelkie prace związane z transportem, rozładunkiem, montażem urządzeń, przygotowaniem dokumentacji technicznej i uczestnictwem w odbiorze rejestracyjnym przez Urząd Dozoru Technicznego, koszt rejestracji w UDT, włączenie windy do eksploatacji. 3.1. Charakterystyka urządzenia platformowego (windy): a) typ - platforma z napędem śrubowym (urządzenie platformowe) b) udźwig Q=320 kg (4 osoby), 2 przystanki, 2 dojścia, c) prędkość jazdy - od 0,10 m/s do 0,14 m/s, d) wysokość podnoszenia - do 3,50 m, e) sterowanie - przyciskowe, f) wymiary platformy 1100x1400 (mm), g) drzwi przystankowe uchylne o wym. SxH=900x2000 (mm), półautomatyczne, przeszklone, h) wymagane podszybie dla dźwigu: głębokość 140 mm, i) konstrukcja dźwigu malowana proszkowo, przystosowana do montażu wewnątrz budynku, j) obudowa wykonana z blach malowanych typ "profil optyczny", standardowo RAL 9006, k) 3 ściany konstrukcji częściowo przeszklone szkłem bezpiecznym, l) wymiary zewnętrzne konstrukcji dźwigu 1600x1540 mm, ł) opuszczanie awaryjne ręczne, przycisk do sygnalizatora alarmowego 3.2. Wykonawca udzieli na wykonaną dostawę windy nie mniej niż 24 miesięczną gwarancję. 3.3. Zamawiający określa następujące warunki serwisu w okresie gwarancyjnym: a) podjęcie naprawy w ciągu 6 godzin od powiadomienia o zaistnieniu usterki, b) usunięcie usterki w ciągu 1-14 dni od momentu podjęcia naprawy, w zależności od rodzaju i zakresu usterki. Wydłużenie terminu usunięcia usterki może dotyczyć przypadków związanych z wydłużonym czasem oczekiwania na dostawę niezbędnych części. 4. Poszerzenie drzwi ewakuacyjnych przy istniejącej klatce schodowej do szerokości światła wyjścia minimum 120 cm jak dla budynku usługowego ZLIII, 5. Przebudowa dwóch pomieszczeń na przyziemiu (gabinetu lekarskiego i holu/poczekalni) w miejscu planowanego montażu podnośnika dla osób niepełnosprawnych, 6. Budowa na poddaszu ścianek działowych wydzielających gabinety w przestrzeni poddasza, 7. Rozbudowa instalacji elektrycznej na poziomie poddasza, 8. Budowa instalacji wod-kan na poziomie poddasza, 9. Rozbudowa istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, montaż brakujących grzejników c.o. na poziomie poddasza, 10. Budowa czterech miejsc postojowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45215100-8
Dodatkowe kody CPV: 45262700-8, 45262800-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
202501.20
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Jan Wojtas
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
327639.29
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury POZ w Serokomli w celu poprawy dostępu do świadczeń
- "Naprawa posadzki w hali przyjęcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- PRZEBUDOWA Z MODERNIZACJĄ LOKALI MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. WYCZÓŁKOWSKIEGO 61/13-32 W JELENIEJ GÓRZE
- Remont pomieszczeń apteki szpitalnej w blokach "C" i "D" Kujawsko Pomorskiego Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy ul. Seminaryjna 1, na działkach 74, 76, 77 obręb 84
- "Prace budowlano - remontowe dotyczące budynku szkoły (Zespół dworsko - parkowy w Głazowie)" - powt II.
- "Poprawa efektywności energetycznej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie".
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.