eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › SVA/J/4620-29/2020Dostawa i montaż bram garażowych w ramach zadania 43 282 "Budowa budynku garażowego z częścią obsługową do przechowywania KTO ROSOMAK i przechowywania stacji radiolokalizacyjnej w kompleksie wojskowym z infrastrukturą techniczną na terenie zamkniętym" w Jarosławiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-29

Ogłoszenie nr 510138438-N-2020 z dnia 29-07-2020 r.

AMW SINEVIA Sp. z o.o.: SVA/J/4620-29/2020: Dostawa i montaż bram garażowych w ramach zadania 43 282 "Budowa budynku garażowego z częścią obsługową do przechowywania KTO ROSOMAK i przechowywania stacji radiolokalizacyjnej w kompleksie wojskowym z infrastrukturą techniczną na terenie zamkniętym" w Jarosławiu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543012-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

AMW SINEVIA Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 101 21 00 do 03, e-mail biuro@amwsinevia.pl, faks 22 101 21 04.
Adres strony internetowej (url): www.amwsinevia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SVA/J/4620-29/2020: Dostawa i montaż bram garażowych w ramach zadania 43 282 "Budowa budynku garażowego z częścią obsługową do przechowywania KTO ROSOMAK i przechowywania stacji radiolokalizacyjnej w kompleksie wojskowym z infrastrukturą techniczną na terenie zamkniętym" w Jarosławiu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SVA/J/4620-29/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na dostawie i montażu jedenastu bram garażowych harmonijkowych z automatyką w ramach zadania 43 282 "Budowa budynku garażowego z częścią obsługową do przechowywania KTO ROSOMAK i przechowywania stacji radiolokalizacyjnej w kompleksie wojskowym z infrastrukturą techniczną na terenie zamkniętym" w Jarosławiu. Zamawiający wymaga serwisowania i konserwacji zamontowanych urządzeń przez cały okres udzielonej gwarancji bezpłatnie. Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu skompletowaną dokumentację powykonawczą. Wykonawca zobowiązany będzie do uprzątnięcia i zutylizowania materiałów odpadowych powstałych w wyniku realizacji zadania (gruz, materiały izolacyjne, opakowania, itp.) na własny koszt i własnym staraniem. Rozliczenie kosztów za energię elektryczną oraz pozostałe media (energia elektryczna) nastąpi na podstawie zamontowanych podliczników. Na miejscu budowy jest możliwość podłączenia do źródła prądu. Wykonawca ma obowiązek korzystania z własnej rozdzielnicy prądu oraz utrzymania jej zgodnie z przeznaczeniem oraz instrukcją eksploatacji. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa dokumentacja (dokumentacja projektowa i przedmiar robót) - załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający informuje, że przedmiar robót jest jedynie dokumentem pomocniczym, służy tylko i wyłącznie celom informacyjnym i nie stanowi wystarczającej podstawy do dokonania wyceny przedmiotu umowy, ani też podstawy dla rozliczeń między Zamawiającym a Wykonawcą. Za podstawę wyceny należy przyjąć dokumentację projektową. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót a dokumentacją projektową, pierwszeństwo ma dokumentacja projektowa. Na podstawie ww. dokumentów należy sporządzić kosztorys ofertowy w formie uproszczonej i złożyć go jako załącznik do oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 350674.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POLTAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wycieczkowa nr 26,
Kod pocztowy: 91-518
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 358545.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 358545.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 383739.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.