eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnojnikDostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Gnojnik

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-08

Ogłoszenie nr 510138561-N-2019 z dnia 08-07-2019 r.

Urząd Gminy: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Gnojnik

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554151-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Gnojnik 363, 32-864 Gnojnik, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 869 600, e-mail sekretariat@ug.gnojnik.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.gnojnik.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Gnojnik

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIiD.271.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa energii elektrycznej na terenie Gminy Gnojnik zgodnie z wykazem punktów odbioru energii stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest sekwencyjna (codzienna) dostawa - sprzedaż energii elektrycznej wg standardowego profilu zużycia energii elektrycznej do oświetlenia dróg, ulic i placów od zmierzchu do świtu oraz całodobowa dostawa energii do pozostałych punktów na terenie Gminy Gnojnik w okresie od dnia zawarcia umowy nie wcześniej niż od dnia przewidzianego na 01.07.2019 r. do 31.12.2021 r. Termin rozpoczęcia dostawy może ulec zmianie. Rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi od dnia podpisania umowy nie wcześniej jednak, niż po spełnieniu wszystkich warunków przyłączenia do sieci Operatora Systemu Dystrybucji zwanego dalej OSD, nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania umowy sprzedaży energii elektrycznej i umowy o świadczenie usług dystrybucji oraz nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonym procesie zmiany sprzedawcy. Opis potrzeb zamawiającego, dotyczących dostawy energii elektrycznej: Wykaz punktów odbioru /pomiarowych/ energii elektrycznej w dotychczas stosowanych taryfach został określony w załączniku nr 6 do siwz. Szacunkowa ilość energii w okresie sprzedaży to 860 112,5 kWh w taryfie oświetlenia ulicznego oraz 207 137,5 kWh w innych taryfach zgodnie z wykazem. Rozliczenie będzie następowało według faktycznie zużytej energii na podstawie odczytów z układów pomiarowych. Łączne planowane zużycie energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru i grup taryfowych wynosi 1 067 250,00 kWh. Godziny pracy oświetlenia ulic i placów są zgodne z ustawieniami zegara astronomicznego. Dostawa energii elektrycznej do punktów odbywa się całodobowo. Wykonawca nie będzie naliczał opłat za obsługę rozliczenia odbiorcy tzw. opłaty handlowej lub innych pokrewnych opłat. Operatorem systemu dystrybucji jest TAURON Dystrybucja S.A. Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo od Zamawiającego upoważniające do wykonania czynności związanych z rozwiązaniem obowiązujących oraz podpisaniem nowych umów. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w poszczególnych jednostkach organizacyjnych ma charakter orientacyjny służący do przygotowania oferty i może ulec zmianie w trakcie trwania umowy, nie stanowi ona jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Ewentualna zmiana zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen podanych w ofercie. Pomiar pobieranej przez Zamawiającego energii elektrycznej odbywać się będzie za pomocą układów pomiarowo - rozliczeniowych będących własnością Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Zamawiający zastrzega, że ilość punktów poboru energii w okresie realizacji zamówienia może ulec zmianie. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 755 z późn. zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również dopełnienie wszelkich formalności i uzgodnień z dotychczasowym dostawcą energii elektrycznej, by zachować płynność w dostawie energii i nie powodować przerw w dopływie prądu, w tym związanych ze zmianą sprzedawcy. Zamawiający do dnia podpisania umów przekaże stosowne pełnomocnictwo do złożenia w imieniu Zamawiającego zgłoszeń umowy sprzedaży do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy. Obecnie Zamawiający posiada umowę sprzedaży obowiązującą do dnia 30.06.2019r.oraz umowę na czas nieokreślony na usługę dystrybucji. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3


Dodatkowe kody CPV: 09300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 227070.03
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ENTRADE Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poznańska 86/88
Kod pocztowy: 05-850
Miejscowość: Jawczyce, Ożarów Mazowiecki
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 469559.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 469559.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 492006.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.