eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz"DOSTAWA SPRZĘTU GOSPODARCZEGO I POJEMNIKÓW NA KLUCZE" - sprawa numer 40/2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-09

Ogłoszenie nr 510140064-N-2019 z dnia 09-07-2019 r.

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: "DOSTAWA SPRZĘTU GOSPODARCZEGO I POJEMNIKÓW NA KLUCZE" - sprawa numer 40/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548205-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540106563-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Administratorem danych osobowych uczestników postępowania przetargowego jest 13 WOG.


I. 1) NAZWA I ADRES:

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"DOSTAWA SPRZĘTU GOSPODARCZEGO I POJEMNIKÓW NA KLUCZE" - sprawa numer 40/2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

40/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu gospodarczego i pojemników na klucze, zgodnie z wymaganiami określonymi w Umowie, opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy oraz w ilościach w asortymencie następująco: ZADANIE NR 1 DOSTAWA SPRZĘTU GOSPODARCZEGO 1.Dętka 4.00-8 do taczki szt. 10; 2.Drabina aluminiowa rozstawna 4 stopniowa szt. 10; 3.Kłódka antywłamaniowa KL.5 szt. 100; 4.Kłódka KL.5 z certyfikatem NATO szt. 50; 5.Kłódka znalowa, zasuwkowa 60mm szt. 70; 6.Kłódka żeliwna, zasuwkowa 50mm szt. 60; 7.Kosz plast. na śmieci uchylny 25L szt. 200; 8.Kosz uliczny na śmieci wolnostojący szt. 10; 9.Latarka LED szperacz szt. 50; 10.Lustro łazienkowe oszlifowane bez oprawy 400x600mm szt. 100; 11.Lustro wiszące oszlifowane bez oprawy 600X1200mm szt. 20; 12.Łopata piaskowa z/t drewnianym szt. 20; 13.Odkurzacz przemysłowy z akcesoriami szt. 2; 14.Opona 4.00-8 do taczki szt. 10; 15.Przedłużacz elektryczny 4 - gniazdowy Z/U 5M szt. 30; 16.Siekiera z/t drewnianym 2kg szt. 20; 17.Szpadel ogrodniczy z/t drewnianym szt. 20; 18.Szufelka metalowa szt. 30; 19.Taczka budowlana spawana szt. 10; 20.Termometr zaokienny -50/+50oC szt. 15; 21.Wąż ogrodowy 1/2'' 50M szt. 3; 22.Wąż ogrodowy 3/4'' 50M szt. 2; 23.Wentylator stojący podłogowy szt. 30; 24.Wiadro ocynkowane 12-15L szt. 30; 25.Wieszak łazienkowy podwójny szt. 15; 26.Wycieraczka gumowa 800x1200mm szt. 15; 27.Wycieraczka gumowa 1000X1500mm szt. 10; 28.Zegar ścienny cyfrowy szt. 30; 29.Zraszacz do węża ogrodowego szt. 1, Miejsce dostawy: magazyn 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grupie k. Grudziądza przy ul. Dworcowej, 86 - 134 Dragacz ZADANIE NR 2 DOSTAWA POJEMNIKÓW NA KLUCZE 1.Pojemnik metalowy na klucze okrągły szt. 80; 2.Pojemnik metalowy na klucze prostokątny szt. 80; Miejsce dostawy: magazyn 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grupie k. Grudziądza przy ul. Dworcowej, 86 - 134 Dragacz 2. Dostarczony produkt powinien być fabrycznie nowy bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowy, kompletny, w pierwszej kategorii. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu oraz gwarantować funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 3. Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samych uwarunkowaniach technicznych, estetycznych, rodzaju i kolorystyce, modelu i wzorze oraz właściwościach i funkcji dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 5. Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), numer katalogowy, ilość sztuk w opakowaniu - o ile dotyczy danego produktu. 6. Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych treścią zawartej umowy. 8. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia. 9. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień wskazany dla każdej pozycji asortymentowej określono w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do Umowy. 10. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Umowa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 19511200-3


Dodatkowe kody CPV: 44423200-3, 44521210-3, 34928480-6, 31521320-3, 38622000-1, 44511100-6, 42990000-2, 34351000-2, 31224810-3, 44511200-7, 39700000-9, 38412000-6, 39717100-2, 44316400-2, 19510000-4, 39254120-4, 44421600-3, 16160000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU GOSPODARCZEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46016.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe "SEA" Paweł Bronikowski
Email wykonawcy: sea@sea.com.pl
Adres pocztowy: ul. Norbertańska 3
Kod pocztowy: 09-402
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56599.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56599.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66957.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: DOSTAWA POJEMNIKÓW NA KLUCZE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4960.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H ERSTAL s.c. Alicja Ruszczak, Eligiusz Ruszczak
Email wykonawcy: info@erstal.waw.pl
Adres pocztowy: ul. Mińska 18
Kod pocztowy: 03-808
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6100.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6100.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9338.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.