eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek"Budowa samodzielnej kancelarii dla leśnictwa Tymawa - przetarg II"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-09

Ogłoszenie nr 510140417-N-2019 z dnia 09-07-2019 r.

Nadleśnictwo Olsztynek: "Budowa samodzielnej kancelarii dla leśnictwa Tymawa - przetarg II"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554244-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Olsztynek, Krajowy numer identyfikacyjny 51054318300000, ul. ul. Mrongowiusza 35, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895 192 003, e-mail olsztynek@olsztyn.lasy.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_olsztynek/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa samodzielnej kancelarii dla leśnictwa Tymawa - przetarg II"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZG.270.4.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku administracyjnego związanego z gospodarką leśną leśnictwa Tymawa wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w trzech etapach szczegółowo opisanych w przedmiarach robót, kosztorysach ślepych stanowiących załączniki do SIWZ. 2. Lokalizacja budowy: a) miejscowość - Mielno b) działka numer: 3440/4 c) obręb geodezyjny: 0013 Mielno d) jednostka ewidencyjna: Gmina Grunwald. 3. Dane techniczne obiektu: a) kubatura - 274,12 m3 b) powierzchnia zabudowy - 50,73 m2 c) powierzchnia całkowita podłóg - 50,73 m2 d) powierzchnia użytkowa - 38,70 m2 e) wysokość budynku - 3,25 m f) ilość kondygnacji - 1N 4. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie objętym niniejszą inwestycją. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla Wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej wg zasad porozumiewania się określonych w niniejszej SIWZ. 5. Szczegółowy zakres rzeczowy określa projekt budowlany wraz z wszystkimi załącznikami - załącznik nr 9 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża budowlana załącznik nr 10 do SIWZ, kosztorys ślepy i przedmiar robót etap I załącznik nr 11 do SIWZ, kosztorys ślepy i przedmiar robót etap II załącznik nr 12 do SIWZ, specyfikacja techniczna - instalacje - załącznik nr 13 do SIWZ, STWiORB - branża elektryczna załącznik nr 14 do SIWZ, kosztorysy ślepe i przedmiary robót etap III - załącznik nr 15 do SIWZ. 6. Zamawiający stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a PZP wprowadza w przedmiotowym postępowaniu wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę oraz dalszych Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności tj. prace w zakresie: wykonania zbrojenia elementów żelbetowych budynku: ław fundamentowych i płyty żelbetowej; wykonania całości drewnianej konstrukcji szkieletowej budynku: ścian nośnych, ścian działowych, stropu nad parterem oraz konstrukcji dachu. Zamawiający informuje, że w związku z niniejszym wymogiem sposób zatrudnienia osób zaangażowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia, zasady kontroli spełnienia wymagań, o których mowa w niniejszym punkcie oraz sankcjonowania Wykonawców z tytułu niespełnienia tych wymagań opisano odpowiednio w projekcie umowy o zamówienie publiczne stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45262310-7, 45262311-4, 45422000-1, 20322000-9, 45421000-4, 45410000-4, 45410000-4, 45442100-8, 45430000-0, 45332200-5, 45332400-7, 45331100-7, 45331210-1, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 267502.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "KAMAR" Kamila Kulina Usługi Remontowo-Budowlane
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Świerkowa 13
Kod pocztowy: 13-230
Miejscowość: Lidzbark
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 320055.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 320055.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 429003.46
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.