To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-30
Ogłoszenie nr 510140679-N-2020 z dnia 30-07-2020 r.
Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego: Dostawa sprzętu gospodarczego - powtórzenie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542590-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 28901200000000,
ul. Borowska
213,
50-556
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 734 24 77, e-mail
dzp@usk.wroc.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.usk.wroc.pl
Adres profilu nabywcy: www.usk.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu gospodarczego - powtórzenie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP.242.129.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu gospodarczego - powtórzenie: 1) Pakiet nr 3 Wózek do transportu brudnej bielizny 2) Pakiet nr 4 Wózek do transportu czystej bielizny 3) Pakiet nr 7 Szczotki wc z pojemnikiem 4) Pakiet nr 10 Drabiny 5) Pakiet nr 15 Okulary ochronne 6) Pakiet nr 16 Zasłony prysznicowe 7) Pakiet nr 17 Termometry i termohigrometry 8) Pakiet nr 18 Bateria guzikowa cr 2025 9) Pakiet nr 19 Rękawice robocze 10) Pakiet nr 20 Taca na leki 11) Pakiet nr 22 Naczynia jednorazowe 12) Pakiet nr 23 Palety 13) Pakiet nr 24 Folia aluminiowa 14) Pakiet nr 26 Naczynia (porcelana) i sztućce 15) Pakiet nr 27 Plomba do zamka kontenerowego 16) Pakiet nr 28 Plomby ołowiane i druty do plomb 17) Pakiet nr 31 Mop jednostronny i dwustronny typu twixter 18) Pakiet nr 32 Pojemniki plastikowe z pokrywą 19) Pakiet nr 35 Pojemniki plastikowe do przechowywania żywności 20) Pakiet nr 37 Gumy zbierające do maszyn czyszczących hakomatic 21) Pakiet nr 38 Tablice ostrzegawcze 22) Pakiet nr 39 Stopery do uszu 23) Pakiet nr 41 Miska z tworzywa sztucznego 24) Pakiet nr 42 Sprzęt do sprzątania 25) Pakiet nr 44 Przyłbice ochronne 26) Pakiet nr 46 Wyposażenie depozytu 27) Pakiet nr 47 Kosze na odpady 28) Pakiet nr 48 Ostrza do strzygarki akumulatorowej 29) Pakiet nr 51 Butelki jednorazowe dla banku mleka 30) Pakiet nr 52 Miotły brzozowe ,zmiotki do zamiatania + szufelki 31) Pakiet nr 53 Dozowniki na papier toaletowy jumbo 32) Pakiet nr 54 Ociekacz do naczyń 33) Pakiet nr 55 Kosze pedałowe 28 litrowe i 50 litrowe 34) Pakiet nr 58 Wieszak do worków na mocz z zawieszką kompatybilną z drenem 35) Pakiet nr 59 Pokrywy plastikowe do stelaży czterokomorowych 36) Pakiet nr 60 Gumy zbierające w.52450 do urządzenia wetrok
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39000000-2
Dodatkowe kody CPV: 31400000-0, 34900000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 3 Wózek do transportu brudnej bielizny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 4 Wózek do transportu czystej bielizny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn Dz. U. z 2019 r. poz. 1846 ze zm.), nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 7 Szczotki wc z pojemnikiem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
550
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Swisspol Ltd Sp. z o.o., Ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1340.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 10 Drabiny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 15 Okulary ochronne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr 16 Zasłony prysznicowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1399
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Swisspol Ltd Sp. z o.o., Ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1230
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet nr 17 Termometry i termohigrometry |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet nr 18 Bateria guzikowa cr 2025 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet nr 19 Rękawice robocze |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pakiet nr 20 Taca na leki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pakiet nr 22 Naczynia jednorazowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13482
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Swisspol Ltd Sp. z o.o., Ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15050.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Pakiet nr 23 Palety |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1288
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Swisspol Ltd Sp. z o.o., Ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1564.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Pakiet nr 24 Folia aluminiowa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pakiet nr 26 Naczynia (porcelana) i sztućce |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: 15) Pakiet nr 27 Plomba do zamka kontenerowego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Pakiet nr 28 Plomby ołowiane i druty do plomb |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Pakiet nr 31 Mop jednostronny i dwustronny typu twixter |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Pakiet nr 32 Pojemniki plastikowe z pokrywą |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Pakiet nr 35 Pojemniki plastikowe do przechowywania żywności |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Pakiet nr 37 Gumy zbierające do maszyn czyszczących hakomatic |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2075
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Swisspol Ltd Sp. z o.o., Ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1896.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Pakiet nr 38 Tablice ostrzegawcze |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Pakiet nr 39 Stopery do uszu |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Pakiet nr 41 Miska z tworzywa sztucznego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Pakiet nr 42 Sprzęt do sprzątania |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24940.55
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Swisspol Ltd Sp. z o.o., Ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29413.06
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 25 NAZWA: Pakiet nr 44 Przyłbice ochronne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 26 NAZWA: Pakiet nr 46 Wyposażenie depozytu |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn Dz. U. z 2019 r. poz. 1846 ze zm.), nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Pakiet nr 47 Kosze na odpady |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8715.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Swisspol Ltd Sp. z o.o., Ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11479.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 28 NAZWA: Pakiet nr 48 Ostrza do strzygarki akumulatorowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
105950.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 3M Poland Sp. z o.o., Al. Katowicka 117, Kajetany, 05-830 Nadarzyn
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
114631.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 29 NAZWA: 29) Pakiet nr 51 Butelki jednorazowe dla banku mleka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9305.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DANLAB Danuta Katryńska, Ul. Handlowa 6a, 15-399 Białystok
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11515.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 30 NAZWA: Pakiet nr 52 Miotły brzozowe ,zmiotki do zamiatania + szufelki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 31 NAZWA: Pakiet nr 53 Dozowniki na papier toaletowy jumbo |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1220.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Swisspol Ltd Sp. z o.o., Ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1892.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 32 NAZWA: Pakiet nr 54 Ociekacz do naczyń |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 33 NAZWA: Pakiet nr 55 Kosze pedałowe 28 litrowe i 50 litrowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21816.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Swisspol Ltd Sp. z o.o., Ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24820.17
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 31 NAZWA: Pakiet nr 58 Wieszak do worków na mocz z zawieszką kompatybilną z drenem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
869.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp. k., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
795.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 35 NAZWA: Pakiet nr 59 Pokrywy plastikowe do stelaży czterokomorowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2082.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Henry Kruse Sp.z o.o., Bielany Wrocławskie ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2443.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 36 NAZWA: Pakiet nr 60 Gumy zbierające w.52450 do urządzenia wetrok |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2259.30
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wetrok Polska S.A., Ul. Łączyny 4b, 02-820 Warszawa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2771.93
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa elementów umundurowania i ekwipunku dla Straży Miejskiej Wrocławia
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 ZADANIA.
- ODNOWA OZNAKOWANIA POZIOMEGO DRÓG WOJEWÓDZKICH z podziałem na 4 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 Zadania.
- "Sukcesywna dostawa makaronów suchych i mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- SZP/242-057/2025 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej: Przebudowa budynku Wypoczynkowego Domu Pracy Twórczej "Limba" Politechniki Wrocławskiej przy ul. Olimpijskiej 8 w Karpaczu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wózków transportowych, szafek, regałów metalowych oraz innego wyposażenia dla CKD II Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251
- ROPS.PZP.332.13.2025 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby ROPS w ramach projektów pn.: Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL i Kształcenie kadr (...)
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratoriów w ramach projektu "Czas zawodowców dla Wielkopolski" nr FEWP.06.06-IZ.00-0001/23 współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS Plus (EFS+)
- Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego, kopert przyciętych, mopów (...), w podziale na 8 części.
- Dostawa sprzętu multimedialnego oraz wykonanie, dostawa i montaż mebli w ramach projektu "Adaptacja budynku Centrum Kultury w Krasnem wraz z utworzeniem zewnętrznej bazy kulturalnej"
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.