eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZąbkiŚwiadczenie usługi Inspektora nadzoru inwestorskiego dla Inwestycji pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-10

Ogłoszenie nr 510140715-N-2019 z dnia 10-07-2019 r.

Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o.: Świadczenie usługi Inspektora nadzoru inwestorskiego dla Inwestycji pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Poprawa funkcjonalności i efektywności kosztowej leczenie psychiatrycznego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim Drewnica" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VI "Jakość życia", Działania 6.1 "Infrastruktura ochrony zdrowia" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556687-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14225627000000, ul. Rychlińskiego 1, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (22) 419 72 46, e-mail sekretariat@drewnica.pl, faks (22) 419 70 04.
Adres strony internetowej (url): www.drewnica.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.drewnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi Inspektora nadzoru inwestorskiego dla Inwestycji pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

07/PN/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla Inwestycji pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica", w okresie jej realizacji. Miejsce realizacji Inwestycji: siedziba Zamawiającego.Inwestycja będzie realizowana w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną, w tym Program funkcjonalno-użytkowy. Zakres Inwestycji został opisany w zał. nr 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje:1)działanie w imieniu Zamawiającego, realizacja czynności nad całością zadań wynikających z umowy na realizację Inwestycji, które nie zostały zastrzeżone dla Zamawiającego; 2)weryfikację dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę Inwestycji, w tym pod względem zgodności z zakresem rzeczowym określonym w dokumentacji technicznej (Programie Funkcjonalno-Użytkowym) oraz przedstawienie jej do akceptacji Zamawiającego;3)sprawdzenie kompletności i poprawności przedstawionych przez Wykonawcę Inwestycji dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy oraz właściwych inspektorów nadzoru potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie;4)zarządzanie i koordynacja realizacji całości Inwestycji;5)sprawowanie kontroli nad realizacją Inwestycji pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną;6)sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Inwestycji, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane;7)sprawdzanie jakości wykonanych robót,wbudowywanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów, technologii oraz receptur;8)sprawdzanie kompletności realizowanych dostaw technologii, sprzętu i instalacji, a także prawidłowość ich montażu, instalacji i odbycia szkolenia personelu w zakresie niezbędnej obsługi;9)weryfikacja oraz potwierdzanie rzeczowego i finansowego zaawansowania prac, kontrolowanie zakresów wykonanych prac oraz kwot w ramach zgodności z umową; 10)sprawdzanie wszelkiej dokumentacji, w tym certyfikatów, atestów, kart gwarancyjnych i dokumentacji zgodnie z zawartą umową;11)sprawdzanie, dokumentowanie i protokolarne dokonywanie odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających w sposób pozwalający na jednoznaczne stwierdzenie zgodności z projektem i sztuką budowlaną tych robót po ich zakryciu, w toku odbioru końcowego;12)sprawdzanie (pod względem rachunkowym i merytorycznym) rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (Wykonawcą) Inwestycji; 13)sporządzenie raportów i sprawozdań dotyczących przebiegu realizacji Inwestycji, w tym raportu końcowego.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy objętych przedmiotem zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8


Dodatkowe kody CPV: 71247000-1, 71248000-8, 71340000-4, 71318000-0, 71330000-0, 71340000-3, 71520000-9, 71521000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ADAPTEQ ENGINEERING JOLANTA PIASECKA
Email wykonawcy: biuro@adapteq.pl
Adres pocztowy: ul. Szczęśliwa 16
Kod pocztowy: 05-092
Miejscowość: Łomianki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59040.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59040.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 178350.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.