To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-10
Ogłoszenie nr 510140715-N-2019 z dnia 10-07-2019 r.
Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o.: Świadczenie usługi Inspektora nadzoru inwestorskiego dla Inwestycji pn.
"Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Poprawa funkcjonalności i efektywności kosztowej leczenie psychiatrycznego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim Drewnica" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VI "Jakość życia", Działania 6.1 "Infrastruktura ochrony zdrowia" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 556687-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14225627000000,
ul. Rychlińskiego
1,
05-091
Ząbki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
(22) 419 72 46, e-mail
sekretariat@drewnica.pl, faks
(22) 419 70 04.
Adres strony internetowej (url): www.drewnica.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.drewnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi Inspektora nadzoru inwestorskiego dla Inwestycji pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):07/PN/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla Inwestycji pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica", w okresie jej realizacji. Miejsce realizacji Inwestycji: siedziba Zamawiającego.Inwestycja będzie realizowana w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną, w tym Program funkcjonalno-użytkowy. Zakres Inwestycji został opisany w zał. nr 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje:1)działanie w imieniu Zamawiającego, realizacja czynności nad całością zadań wynikających z umowy na realizację Inwestycji, które nie zostały zastrzeżone dla Zamawiającego; 2)weryfikację dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę Inwestycji, w tym pod względem zgodności z zakresem rzeczowym określonym w dokumentacji technicznej (Programie Funkcjonalno-Użytkowym) oraz przedstawienie jej do akceptacji Zamawiającego;3)sprawdzenie kompletności i poprawności przedstawionych przez Wykonawcę Inwestycji dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy oraz właściwych inspektorów nadzoru potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie;4)zarządzanie i koordynacja realizacji całości Inwestycji;5)sprawowanie kontroli nad realizacją Inwestycji pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną;6)sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Inwestycji, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane;7)sprawdzanie jakości wykonanych robót,wbudowywanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów, technologii oraz receptur;8)sprawdzanie kompletności realizowanych dostaw technologii, sprzętu i instalacji, a także prawidłowość ich montażu, instalacji i odbycia szkolenia personelu w zakresie niezbędnej obsługi;9)weryfikacja oraz potwierdzanie rzeczowego i finansowego zaawansowania prac, kontrolowanie zakresów wykonanych prac oraz kwot w ramach zgodności z umową; 10)sprawdzanie wszelkiej dokumentacji, w tym certyfikatów, atestów, kart gwarancyjnych i dokumentacji zgodnie z zawartą umową;11)sprawdzanie, dokumentowanie i protokolarne dokonywanie odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających w sposób pozwalający na jednoznaczne stwierdzenie zgodności z projektem i sztuką budowlaną tych robót po ich zakryciu, w toku odbioru końcowego;12)sprawdzanie (pod względem rachunkowym i merytorycznym) rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (Wykonawcą) Inwestycji; 13)sporządzenie raportów i sprawozdań dotyczących przebiegu realizacji Inwestycji, w tym raportu końcowego.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy objętych przedmiotem zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8
Dodatkowe kody CPV: 71247000-1, 71248000-8, 71340000-4, 71318000-0, 71330000-0, 71340000-3, 71520000-9, 71521000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48000.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ADAPTEQ ENGINEERING JOLANTA PIASECKA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59040.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie miasta Ząbki w 2025 roku
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Świadczenie usług informatycznych i konsultacyjnych z zakresu IT dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o. o.
- Budowa instalacji ogrzewania oraz ciepłej wody w budynku przy ul. Budkiewicza w Ząbkach
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oprac. dok. projekt. na rozb. Sz. P. nr 84 przy ul. Radzymińskiej 227 w Warszawie o dod. skrzydło szkoły i halę sport. w ramach zad. "Rozbudowa Sz. P. nr 84 przy ul. Radzymińskiej 277 - prace przyg."
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Białymstoku, ul. Świętojańska 1 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Niedrzwica Kościelna, Gmina Niedrzwica Duża
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę części odcinka ulicy Reja w Sztumie wraz z infrastrukturą techniczną.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.