To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-31
Ogłoszenie nr 510140921-N-2020 z dnia 31-07-2020 r.
Burmistrz Miasta Mława: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą: "Poprawa spójności komunikacyjnej Miasta Mława poprzez budowę drugiego etapu Alei Św. Wojciecha wraz z budową skrzyżowania typu rondo"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555795-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta Mława, Krajowy numer identyfikacyjny 52482600000000,
ul. Stary Rynek
19,
06-500
Mława, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
23 654 33 82, e-mail
piotr.tomaszewski@mlawa.pl, faks
236 543 652.
Adres strony internetowej (url): www.mlawa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą: "Poprawa spójności komunikacyjnej Miasta Mława poprzez budowę drugiego etapu Alei Św. Wojciecha wraz z budową skrzyżowania typu rondo"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WI.271.15.2020.EG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, polegających na zarządzaniu, kontroli i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane dla zadania pn.: "Poprawa spójności komunikacyjnej Miasta Mława poprzez budowę drugiego etapu Alei Św. Wojciecha wraz z budową skrzyżowania typu rondo". 1. Zamawiający powierzy Wykonawcy nadzór nad realizacją zadania w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania obiektu zgodnie z dokumentacją projektową, w ustalonym w umowie z Wykonawcą robót terminie. 2. Obowiązki ogólne. 1) podczas realizacji kontraktu na roboty: a) utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami procesu i Zamawiającym; b) monitorowanie i kontrola kontraktu na roboty pod względem technicznym, finansowym i organizacyjnym, c) informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów, d) współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty, e) nadzór, kontrola i zapobieganie, monitorowanie i składanie sprawozdań oraz zestawień co dwa tygodnie dotyczących fizycznego i finansowego postępu i zaawansowania robót, f) wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym zakresie zadań, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji kontraktu na roboty (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego) oraz zabezpieczenie jego interesów. 2) podczas okresu zgłaszania wad i monitorowania: po skończeniu robót, podczas okresu zgłaszania wad Wykonawca będzie uczestniczył w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywaniu sporów. W szczególności, zadania te zawierają: a) regularne inspekcje wad usuwanych przez Wykonawcę; b) wydanie opinii końcowej oraz sprawdzenie końcowego oświadczenia Wykonawcy; c) przygotowanie rozliczenia kontraktu, d) uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów zgodnie z warunkami kontraktu. 3) Wykonawca zapewni pełny nadzór z ramienia Zamawiającego i dokona następujących czynności: a) pełny nadzór inwestorski nad robotami, ze szczególnym uwzględnieniem polskiego Prawa Budowlanego i innych odnośnych regulacji prawnych. Każdorazowy pobyt na placu budowy winien być potwierdzony w rejestrze zlokalizowanym w siedzibie Zamawiającego. W przypadku niedostępności rejestru wpis uzupełnia się w następnym możliwym terminie. b) monitorowanie postępu robót oraz nadzorowanie postępu robót w takich odstępach czasowych, aby zapewniona była skuteczność nadzoru, c) podejmowanie decyzji w porozumieniu z Zamawiającym o: dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania wykorzystania przy realizacji robót, d) wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami zawartej umowy, sposobie zabezpieczenia wykopalisk odkrytych na terenie budowy. e) udział w komisyjnym pobieraniu próbek do badań oraz powiadamiania Zamawiającego na 3 dni przed o zamiarze ich pobrania, f) zlecania Wykonawcy Robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość, co do ich jakości; g) organizowanie, wraz z Zamawiającym, cyklicznych narad koordynacyjnych na placu budowy lub w siedzibie Zamawiającego (co najmniej raz na 2 tygodnie) oraz przygotowanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót, h) sporządzanie protokołów ze spotkań i narad, i) przeglądanie i analiza rysunków wykonawczych i dokumentów wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę z komentarzami dla Zamawiającego (jeżeli wystąpi taka potrzeba), jeśli chodzi o zgodność (lub niezgodność) z robotami kontraktowymi, j) przegląd dokumentacji projektowej przygotowanej przez Zamawiającego, k) przeglądanie rysunków roboczych Wykonawcy zawierających zmiany, zatwierdzanie robót zamiennych, l) ustalanie i określanie wartości wykonanych robót zgodnie z kontraktem, ł) przeprowadzanie regularnych inspekcji placu budowy sprawdzających jakość wykonania i materiałów zgodnie z kontraktem oraz dobrą praktyką inżynierską, m) zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń oraz dostaw Wykonawcy, sprawdzanie jakości dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych lub nie mających polskich certyfikatów, n) zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe zaproponowane przez Wykonawcę, o) rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych, ó) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót (włączając w to inwentaryzację geodezyjną w postaci map) w formie uzgodnionej z zamawiającym, p) przeprowadzenie inspekcji końcowej, sporządzenie protokołu odbioru, listy usterek i innych dokumentów związanych z warunkami kontraktu, q) skompletowanie dokumentacji Wykonawcy i oświadczeń wymaganych przez odpowiednie uregulowania oraz współpraca z Zamawiającym w otrzymaniu pozwoleń użytkowania (w przypadku takiej konieczności), r) ścisła współpraca z nadzorem autorskim, s) ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń lub dyskusji kontraktowych i problemów narastających podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, t) zapewnienie, że roboty są wykonywane zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, u) dostarczanie pełnej i wiarygodnej informacji personelowi Zamawiającego, w) wykonanie i przedstawianie Zamawiającemu sprawozdań oraz zestawień rzeczowo - kosztorysowych z wykonanych robót w odstępach co 2 tygodnie z podziałem na ulice. Zestawienia powinny obejmować okres bieżący i narastająco wskazywać ilość wykonanych robót z danej pozycji kosztorysowej, x) wykonanie dokumentacji fotograficznej z przebiegu realizacji inwestycji i przekazanie jej na nośniku CD Zamawiającemu, po zakończeniu pełnienia funkcji inspektora wiodącego. 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe i terminowe wykonanie całego przedmiotu umowy, w tym także odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo usług wykonywanych przez podwykonawców. 4. W przypadku gdyby Wykonawca zamierzał zatrudnić do realizacji przedmiotu umowy Podwykonawców (na rachunek i ryzyko Wykonawcy), powinien powiadomić o tym fakcie Zamawiającego w zakresie określonym w art. 36b ustawy Pzp oraz przedstawić Zamawiającemu przed przystąpieniem podwykonawców do realizacji usługi, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zawartej umowy o podwykonawstwo, której postanowienia nie mogą być sprzeczne z postanowieniami niniejszej umowy. Zastrzega się, że suma kosztów przeznaczonych dla podwykonawcy nie może przekraczać kwoty przeznaczonej na realizację danego elementu, który ten element realizuje. 5. Zakres robót, nad którym pełnić należy nadzór określony jest w dokumentacji projektowej zamieszczonej na stronie internetowej pod linkiem: http://www.bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/poprawa-spojnosci-komunikacyjnej-miasta-mlawa-poprzez-budowe-drugiego-etapu
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
153231.20
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Projektowe Andrzej Dusiński
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
94956.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca oświadczył, iż powierzy następujący zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego podwykonawcom: 1) Jerzy Zieliński branża elektryczna i telekomunikacyjna, reprezentujący firmę "Nawor" Nadzór, Wykonawstwo, Projektowanie ul. Leśmiana 12, 06-400 Ciechanów, 2) Dariusz Nehring branża sanitarna, reprezentujący firmę Pracownia Projektów Budowlanych Dariusz Nehring ul. Anny Dobrskiej 9, 06-500 Mława. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MŁAWY
- Dostawy gazów medycznych, azotu i innych gazów wraz z dzierżawą stacji zgazowania ciekłego tlenu medycznego
- Dostawa oleju napędowego wraz z kontenerową stacją paliw w ilości 2 szt. w formie dzierżawy w ROKU 2025
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia w Schronisku dla osób bezdomnych, osobom bezdomnym (mężczyźni i kobiety) przebywającym na terenie Miasta Mława
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia w Schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, osobom bezdomnym (mężczyźni i kobiety) przebywającym na terenie Miasta Mława
- Bieżącą dostawę benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego dla potrzeb środków transportowych Powiatowego Zarządu Dróg w Mławie
- "Wymiana sieci wodociągowej z azbesto- cementu DN100 na nową z PEHD RC SDR 11, DN100"
więcej: przetargi w Mławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru na zadaniu pn.: "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przyłękach" z podziałem na części: Część I: Pełnienie funkcji inspektora branży konstrukcyjno-budowlanej...
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.