eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług transportowych dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w terminie od 1 września 2020 roku do 31 sierpnia 2021 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-31

Ogłoszenie nr 510141025-N-2020 z dnia 31-07-2020 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów: Świadczenie usług transportowych dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w terminie od 1 września 2020 roku do 31 sierpnia 2021 roku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559210-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 15259640000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 71 01, e-mail zam_publ@ursynow.pl, faks 22 443 71 02.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług transportowych dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w terminie od 1 września 2020 roku do 31 sierpnia 2021 roku.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KZP-XII-WZP.271.48.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: dowóz 53 (prawo opcji do 60) dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Dzielnicy Ursynów - na trasie dom- placówka oświatowa -dom, którzy obowiązek szkolny lub obowiązek nauki realizują w różnego typu placówkach oświatowych dostosowanych do ich niepełnosprawności na terenie m. st. Warszawy i w okolicach Warszawy wraz z zapewnieniem im właściwej opieki w czasie dowożenia w dni zajęć zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2020/2021. Przedmiot zamówienia określają: *lista dzieci objętych dowozem Zamawiający informuje, iż wykaz tras dowozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Dzielnicy Ursynów, dowożonych przez przewoźnika, stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Został on sporządzony przez Zamawiającego wg stanu wiedzy z dnia wszczęcia postępowania. Po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą będzie on zaktualizowany w przypadku ewentualnych zmian w zakresie liczby dzieci oraz tras. Wskazane w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia liczby dzieci zostały określone na podstawie potrzeb Zamawiającego w dniu rozpoczęcia procedury przetargowej i są one planowane do realizacji w ramach niniejszego zamówienia. Zamawiający informuje iż w związku z możliwą zmianą liczby dzieci w okresie realizacji zamówienia Zamawiający: 1)wprowadza prawo opcji, zgodnie z którym Zamawiający może w okresie obowiązywania umowy dokonać zwiększenia liczby dowożonych dzieci do maksymalnej liczby dzieci określonej w poniższej tabeli, a Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę dowozu tych dzieci po cenach jednostkowych wskazanych w umowie. 2) Lp Miejsce dowożenia Przewidziana liczba dzieci do dowożenia zgodnie z wykazem tras dowozu dzieci Planowana maksymalna liczba dzieci do dowożenia w ramach opcji 1.We wszystkie dni nauki do placówek feryjnych 49 53 2.We wszystkie dni nauki do placówek nieferyjnych 4 7 Razem 53 60 1.Opcja zwiększenia liczby dowożonych dzieci będzie dotyczyła dzieci zgłoszonych do transportu na podstawie wniosku rodzica/opiekuna i nie ujętych w wykazie, który otrzyma Wykonawca usługi. Wszelkie zmiany dotyczące zwiększenia lub zmniejszenia liczby dzieci objętych dowożeniem oraz zmian tras dowozu Zamawiający przekaże Wykonawcy usługi w formie pisemnej. 2.W przypadku zgłoszenia dziecka z opcji, transport rozpocznie się w terminie do 7 dni od zgłoszenia. 3.Stawka brutto za dowóz 1 dziecka będzie stała przez cały okres obowiązywania umowy. Stawka nie będzie podlegać negocjacjom. Zamawiający nie dopuszcza: 1.łączenia w dowozie dzieci z terenu Ursynowa z dowozem dzieci z innych dzielnic, 2.używania przez załogę samochodu ubiorów w kolorze czerwonym z oznakowaniem sanitariusz, ratownik medyczny itp. Zamawiający wymaga od Wykonawcy: *zapewnienia transportu dzieci niepełnosprawnych, minimum 9 oznakowanymi samochodami (widoczne oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem: Przejazd dla osób niepełnosprawnych - zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2020r. poz.110) wyprodukowanymi nie wcześniej niż 1 stycznia 2013 r., przystosowanymi pod względem technicznym do przewozu dzieci niepełnosprawnych, w tym co najmniej 4 wyposażonymi w odpowiedni sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie dziecku poruszającemu się na wózku inwalidzkim tj. wind lub najazdów dla wózków oraz pasy do przypinania dzieci znajdujących się na wózkach (nie dopuszcza się transportu samochodami sanitarnymi, karetkami, które zajmują się przewożeniem pacjentów szpitalnych, dializowanych oraz materiału biologicznego); *posiadania obowiązkowego ubezpieczenia komunikacyjnego OC i NW ww. samochodów; *w przypadku awarii samochodu niezwłocznego poinformowania o tym Zamawiającego i podstawienia samochodu zastępczego w czasie wskazanym w ofercie, jednak nie dłuższym niż 60 minut od momentu wystąpienia awarii pojazdu. Czas reakcji Wykonawcy na podstawienie samochodu zastępczego jest jednym z kryterium oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu. Szczegółowe informacje zawarte są w SIWZ. *w przypadku zmiany pojazdu zgłoszonego do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. *w okresie obowiązywania umowy zatrudnienia do realizacji przedmiotu zamówienia osób posiadających przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy, przeszkolenie w zakresie BHP i ppoż oraz niefigurujących w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle Seksualnym zgodnie z Ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. 2020 poz.152). *zapewnienia przewożonym dzieciom opiekunów, których zadaniem będzie m.in.: ?odbieranie dzieci od rodziców (opiekunów pełnoletnich) spod domu (budynku) i po dowiezieniu do szkoły, jeżeli zajdzie potrzeba pomoc dzieciom w rozbieraniu się, a następnie przekazanie dzieci pod opiekę uprawnionego pracownika placówki oświatowej; ?po zakończeniu zajęć odebranie dzieci od uprawnionego pracownika placówki oświatowej, jeżeli zajdzie taka potrzeba pomoc dzieciom w ubraniu się i po dowiezieniu pod dom (budynek) przekazanie dzieci pod opiekę rodziców (opiekunów pełnoletnich); *wyposażenia opiekunów w telefony komórkowe, których numery będą przyporządkowane do poszczególnych tras przewozu dzieci i które zostaną przekazane Zamawiającemu, a po ich zmianie będą natychmiast aktualizowane; *niełączenia funkcji kierowcy i opiekuna; *w przypadku pracy szkoły w systemie dwuzmianowym Wykonawca jest zobowiązany dostosować wykonanie usługi do planu zajęć lekcyjnych dziecka i dowozić dziecko w systemie dwuzmianowym; *Wykonawca ma obowiązek stworzyć optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dzieci w podróży i jak najkrótsze oczekiwanie w szkole na rozpoczęcie zajęć i na transport powrotny z uwzględnieniem następujących warunków: a) uczniowie powinni zostać dowiezieni do świetlicy lub bezpośrednio do szkoły w takim czasie, aby mogli rozpocząć zajęcia zgodnie z planem. Dowiezienie dzieci nastąpi nie wcześniej niż po otwarciu świetlicy szkolnej, a odebranie ich nastąpi po zajęciach, bez zbędnego oczekiwania i przed zamknięciem świetlicy szkolnej ; b) w jednym samochodzie może być przewożonych do 6 dzieci. Wykonawca może zwiększyć liczbę dzieci w samochodzie pod warunkiem że czas przebywania dzieci w podróży winien być możliwie jak najkrótszy i nie dłuższy niż 1,5 godziny w jedną stronę (tj. od momentu odebrania dziecka od rodzica/opiekuna prawnego do czasu przekazania do pod opiekę uprawnionego pracownika placówki oświatowej); *Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku, których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy; *Wykonawca musi zrealizować zamówienie zgodnie z przepisami prawa w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2019 poz. 2140 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U 2020r. poz.110) oraz ustawą z dnia 15 listopada 1984 r. prawo przewozowe (Dz.U. z 2020 r. poz. 8 z późn. zm.). *Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu umowy na sumę nie niższą niż wartość wynagrodzenia określonego w § 6 ust.1 umowy. Informacja dotycząca zastosowania klauzuli społecznej 1.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) 2.Zamawiający na podstawie art.29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) wymaga, aby do realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby do wykonywania czynności kierowcy i opiekuna. 3.Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób. 4.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy, o którym mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań wynikających z zastosowania klauzuli społecznej oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść stanowiąca jednocześnie załącznik nr 9 do SIWZ oraz: a)wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; b)formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1b do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 881845.94
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRANS-TOM Tomasz Zieliński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 4
Kod pocztowy: 05-126
Miejscowość: Nieporęt
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 951102.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 951102.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 951102.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.