To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-31
Ogłoszenie nr 510141392-N-2020 z dnia 31-07-2020 r.
Urząd Miasta i Gminy Jaraczewo: Rewitalizacja w Gminie Jaraczewo - budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Jaraczewie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
WRPO na lata 2014-2020 - Oś Priorytetowa 9 "Infrastruktura dla kapitału ludzkiego" Działanie 9.2 "Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych" Poddziałanie 9.2.1 "Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553034-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy Jaraczewo, Krajowy numer identyfikacyjny 53299000000000,
ul. ul. Jarocińska
1,
63-233
Jaraczewo, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 473 102, e-mail
ug@jaraczewo.pl, faks
627 473 102.
Adres strony internetowej (url): www.jaraczewo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja w Gminie Jaraczewo - budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Jaraczewie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):P-zp.271.01.07.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku strażnicy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną tj. mediami oraz zagospodarowaniem terenu służącym do prawidłowego funkcjonowania obiektu. W ramach budowy planuje się stworzenie powierzchni użytkowej 736,69 m². W budynku znajdą się takie pomieszczenia jak: wiatrołap, szatnia, korytarze, pralnia, suszarnia, kotłownia, umywalnia, wc, natryski, magazyny, garaże, biura, jadalnia. Zamówienie obejmuje kompleksową realizację inwestycji określoną w projekcie zaprojektowanego budynku strażnicy wraz z wszelkimi instalacjami wewnątrz oraz sieciami, jak również zagospodarowaniem terenu. Projektowany budynek strażnicy jest budynkiem w części dwukondygnacyjnym pozostała część jednokondygnacyjna, niepodpiwniczony o następujących parametrach: - powierzchnia zabudowy - 683,92 m2 - powierzchnia całkowita - 839,21 m2 - powierzchnia użytkowa - 736,69 m2 - kubatura - 4098,17 m3 - długość - 36,94 m - szerokość - 26,36 m - wysokość max - 7,93 m - ilość kondygnacji - 2 Budynek wykonany jest w technologii murowanej. Przedmiotowe zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich instalacji wewnątrz budynku m.in. instalacje elektryczne, wodno-kanalizacyjne, strukturalne, grzewcze. Wokół budynku przewidziano tereny utwardzone w postaci chodników, dojść opasek z kostki betonowej. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z obowiązującymi normami. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w specyfikacji technicznej oraz wymaganych przepisami prawa. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. Teren wokół inwestycji należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. Wykaz pozostałych prac do wykonania i wyceny przez wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia: 1/ Organizacja i utrzymanie zaplecza technicznego budowy, ubezpieczenie i dozór budowy, 2/ Przeprowadzenia wszystkich wymaganych prób, sprawdzeń niezbędnych podczas odbiorów instalacji 3/ Zapewnienia na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, 4/ Rozprowadzenie energii oraz wody na placu budowy potrzebnych do realizacji robót oraz pokrycie ich kosztów, 5/ Pełna obsługa dostaw materiałów, urządzeń itp. do wykonania przedmiotu zamówienia, 6/ sporządzenie dokumentacji powykonawczej, na którą składa się: 1) dokumentacja techniczna z naniesionymi ew. zmianami , 2) dokumentacja geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 3) atesty na materiały i prefabrykaty, 4) protokoły odbioru robót, 5) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń., 7/ w razie konieczności - zapewnienie na własny koszt obsługi geotechnicznej podczas realizacji robót ziemnych wraz z wykonaniem niezbędnych badań, 8/ poniesienie kosztów związanych z uzyskaniem wszystkich opinii i zaświadczeń potrzebnych do odbioru końcowego prac, 9/ wykonanie instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego wraz z oznakowaniem zgodnie z instrukcją. Wykonawca na własny koszt, na czas prowadzenia prac zobowiązany jest ponadto do: 1/ wykonania przedmiotu umowy zgodnie z pozycjami kosztorysu ofertowego, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa, 2/ zabezpieczenia terenu budowy z zachowaniem najwyższej staranności, 3/ zawiadomienia Zamawiającego o zamiarze wykonania robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem ustalonym z przedstawicielem Zamawiającego, 4/ przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonania robót przed ich zniszczeniem, 5/ zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego, uczestniczenia w czynnościach odbioru i usunięcie stwierdzonych wad, 6/ dbania o należyty porządek na terenie budowy, 7/ niezwłocznego zgłoszenia Zamawiającemu konieczności wykonania robót dodatkowych, 8/ po zakończeniu robót do pozostawienia terenu budowy w stanie nadającym się do użytkowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1962668.04
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano - Handlowe "Marzyński" Sp. z o.o. Sp.K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2414081.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI JARACZEWO
więcej: przetargi JARACZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.