To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-31
Ogłoszenie nr 510141479-N-2020 z dnia 31-07-2020 r.
Powiat Suwalski: Termomodernizacja budynku Domu Dziecka w Nowej Pawłówce, Gmina Przerośl, Powiat Suwalski
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Gospodarka Niskoemisyjna Działanie 5.3. Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałanie 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym w budownictwo komunalne.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532246-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540073510-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Suwalski, Krajowy numer identyfikacyjny 79067084600000,
ul. ul. Świerkowa
60,
16-400
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
875 659 200, e-mail
sekretariat@powiat.suwalski.pl, faks
875 664 718.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.suwalski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Domu Dziecka w Nowej Pawłówce, Gmina Przerośl, Powiat Suwalski
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, polegających na dociepleniu ścian zewnętrznych i stropodachu wraz z wymianą zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymianą oświetlenia wewnętrznego i wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w istniejącym budynku, w części mieszczącej Dom Dziecka, oraz montażu instalacji fotowoltaicznej i instalacji pompy ciepła, zlokalizowanych w Nowej Pawłówce 1, gmPrzerośl. Budynek stanowi współwłasność Powiatu Suwalskiego i pozostaje w trwałym zarządzie Domu Dziecka w Pawłówce w części, udział 52/100 działki o nr ewidencyjnym 38/6 i 39/8, natomiast udział 48/100 stanowi współwłasność Gminy Przerośl, w części tej funkcjonuje Szkoła Podstawowa. Przy projektowanej inwestycji założono utrzymanie zasady istniejących podziałów architektonicznych (okna, wnęki loggi), uzupełnienie i konserwację budowlaną istniejącej zewnętrznej struktury budowlanej, pełną wymianę obróbek blacharskich, jak również dostosowanie kolorystyczne całej bryły budynku. termomodernizacja zewnętrzna budynku Zaprojektowano docieplenie ścian zewnętrznych nadziemia - szczytowych i osłonowych - metodą bezspoinową BSO (przymocowanie płyt styropianowych do istniejącej powierzchni elewacyjnej ścian zewnętrznych za pomocą masy klejącej z dodatkowym zastosowaniem łączników mechanicznych i wykonaniu na nich warstwy z zaprawy klejącej, zbrojonej tkaniną szklaną i warstwą szlachetnej wyprawy tynkarskiej). Przyjmuje się alternatywne technologie BSO, m.in. zastosowanie zewnętrznej wyprawy mineralnej, pomalowanej farbami silikonowymi , na etapie realizacji należy bezwzględnie uściślić kolorystykę do przyjętego systemu i technologii docieplenia. Zastosowana metoda - system ocieplenia ścian zewnętrznych budynku musi gwarantować nierozprzestrzenianie ognia przez ocieploną styropianem ścianę (NRO) - potwierdzona w aprobacie technicznej ITB. W przedmiotowym budynku w ramach przewidzianego przedsięwzięcia termomodernizacyjnego zaprojektowano następujące prace budowlane: * W partiach ścian zewnętrznych pod projektowane docieplenie konieczne są prace rozbiórkowe istniejących okładzin elewacyjnych z PCV wraz z ich poszyciem, po odsłonięciu których można będzie stwierdzić zakres zniszczeń powierzchni muru istniejącego. Stąd wymagane częściowe uzupełnienie tynków, w postaci tynków cementowych i cementowo- wapiennych; ewentualne drobne spękania należy sprawdzić, przetrzeć i miejscowo uzupełnić tynkiem pod stabilne podłoże. Powierzchnię cokołu oraz ścian należy oczyścić mechanicznie lub zmyć wodą pod dużym ciśnieniem), w przypadku stwierdzenia dużych nierówności i ubytków dokonać niwelacji nierówności przy pomocy zaprawy o tych samych właściwościach co zaprawa istniejąca. * Czyszczenie chemiczne elewacji oraz wykonanie robót impregnacyjno - odgrzybieniowych na zasiedlonych przez porosty alg i glonów strefach ściennych budynku, przy użyciu specjalnych, dostępnych na rynku środków czyszczących o właściwościach biobójczych. Zalecany dwukrotny oprysk elewacji środkami powodującymi usunięcie zanieczyszczeń atmosferycznych oraz grzybów, alg, itp. oraz zabezpieczenie całości powierzchni przed ponownym osadzaniem zanieczyszczeń oraz rozwojem grzybów, alg, mchów, itp. * Po uprzednim zbadaniu nośności ścian zewnętrznych oraz cokołu nadziemia istniejącego budynku na całej opracowywanej powierzchni od górnej wysokości cokołu kompleksowe ocieplenie metodą BSO z zewnętrznym tynkiem cienkowarstwowym silikonowym na warstwie styropianu gr.18cm o współczynniku l = 0,036 W/mK - dla określenia kolorystyki ścian przyjęto paletę systemu NCS z tynkiem silikonowym barwionym i fakturą "kamyczkową" z ziarnem 1,5mm. Przed wykonaniem docieplenia należy zdemontować elewacyjne instalacje ścienne oraz obróbki blacharskie i rury spustowe. Docieplenia ościeży/glifów okiennych wykonać warstwą styropianu grubości około 5cm. Od poziomu terenu do pełnej wysokości cokołu zamiast tynku silikonowego należy zastosować zewnętrzny, odporny na uszkodzenia tynk kwarcowy. * Ściany piwnic stykające się z gruntem, po uprzednim sprawdzeniu ich stanu technicznego po wykonaniu wykopu, wyrównaniu i oczyszczeniu powierzchni ściennej, na całej jej powierzchni wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej - zaimpregnowanej 2 × lepikiem asfaltowym na gorąco pod montaż od zewnątrz płyt polistyrenu ekstradowanego gr. 18cm o współczynniku l = 0,036 W/mK. W celu zapewnienia oddychania ściany w gruncie należy od zewnątrz obłożyć płyty folią kubełkową. * Docieplenie ścianek wewnętrznych oddzielających poddasze nieużytkowe od części użytkowej za pomocą płyt twardej wełny mineralnej gr. 20cm o współczynniku l = 0,036 W/mK. W przypadku drzwi wewnętrznych (i wyłazów) prowadzących na poddasze nieużytkowe od wewnątrz budynku, należy zastosować stolarkę drewniano - płytową o odporności ogniowej co najmniej EI 15 i o współczynniku przenikania ciepła U = 1,1W/m2K. * Wymiana w strefie opracowania elewacji wszystkich istniejących okien i drzwi zewnętrznych na nową stolarkę okienną w profilu PCW o współczynniku przenikania ciepła U = 0,9 W/m2K (wg. wykazu) oraz nową stolarkę drzwiową w profilu ALU o współczynniku przenikania ciepła U = 1,1W/m2K (wg. wykazu). * Docieplenie stropodachu pełnego/wentylowanego budynku płytami wełny mineralnej warstwą o gr. 30cm o współczynniku przewodzenia ciepła l = 0,036 W/mK na paroizolacji (w przypadku stropodachów płaskich i braku dostępu należy zastosować wełnę granulowaną, układaną metodą wdmuchiwania). W partiach przyściennych w strefie dachowej po dociepleniu ściany, należy uzupełnić brakujące pokrycie dachowe z tożsamego wyrobu z blachy stalowej płaskiej wraz z wykonaniem szczelnych przyściennych obróbek blacharskich. * Remont kominów - po skuciu i oczyszczeniu powierzchni ścian kominów (ew. odgrzybienie mechaniczne za pomocą szczotek stalowych i wodą pod ciśnieniem) uzupełnienie tynkiem cementowo - wapiennym oraz ubytków czapek zaprawą cementową (wykonanie obróbek z blachy powlekanej - kapinos i przekrycie papą termozgrzewalną). Wykonanie nowych obróbek z papy termozgrzewalnej wokół kominów z wywinięciem na ściany na projektowanym ociepleniu oraz sprawdzenie drożności kanałów wentylacyjnych i zakrycie otworów kratkami z blachy stalowej, kołkowanymi do ścian kominów. * Kompleksowa wymiana wszystkich obróbek blacharskich i parapetów okiennych z blachy stalowej powlekanej gr. 0,56mm. (zachodzących pod profil okienny, na warstwie papy i piance poliuretanowej) dostosowanych do zwiększonego ocieplenia budynku Remont i odnowienie (oczyszczenie z łuszczącej się farby i rdzy ew. piaskowanie, zabezpieczenie minią, malowane 3-krotnie farbą wierzchniego krycia do metalu) oraz uzupełnienie brakujących przęseł/elementów stalowych konstrukcji zewnętrznej ślusarki balustrad przy utrzymaniu wysokości balustrad 110cm od wykończonej posadzki. Korekta długości balustrad, związana z dociepleniem przyległych ścian bocznych. * Odtworzenie instalacji odgromowej z wykonaniem nowych zwodów pionowych i poziomych na dachu; należy przeprowadzić je w rurkach ochronnych z materiału niepalnego pod warstwą ocieplenia i podłączonych do poszycia dachu. Należy zamontować skrzynki do pomiarów ochronnych i po zakończeniu remontu przeprowadzić pomiary elektryczne. * Wykonanie wokół budynku opaski betonowej szer. 50cm lub ułożenie płytek chodnikowych ew. kostki betonowej na podsypce z warstwy filtracyjnej z piasku i podłożu cementowo - piaskowym, ze spadkiem 1% - 2% od ścian obiektu. * modernizacja instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania uwzględniająca demontaż i montaż orurowania, grzejników oraz zaworów termostatycznych oraz wymiana oświetlenia wewnętrznego. Zastosowanie instalacji fotowoltaicznej z panelami ułożonymi na połaciach dachowych i mocowanymi do konstrukcji dachowej (wg. projektu branży elektrycznej) oraz zastosowanie instalacji pompy ciepła. Wdrożenie systemu zarządzania energią, polegającego na stałym monitorowaniu i zarządzaniu zużyciem energii cieplnej, za pomocą centralnego zarządzania parametrami jakościowymi i ilościowymi czynnika grzewczego w obiekcie według harmonogramu pracy i potrzeb. Sterowanie parametrami pracy układów automatyki, minimalizacja zużycia energii poza godzinami w celu efektywnego wykorzystania energii cieplnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna oraz przedmiar robót. Przedmiar, co do zasady, pełni funkcje pomocniczą, zawiera jedynie zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienie Wykonawcy oszacowania kosztów realizacji inwestycji. Przedmiar należy analizować wraz z dokumentacją techniczną i wycenić roboty objęte dokumentacją indywidualnie. Wykonawca nie ma obowiązku korzystania z tego przedmiaru i w przypadku wątpliwości ma prawo sporządzić własny przedmiar, który musi obejmować wszelki roboty objęte dokumentacją. * Wartość zamówienia oszacowano na kwotę brutto 2.124.586,38 zł. * Pytania Wykonawców i odpowiedzi w poprzednich postępowaniach: Zamawiający informuje, że zamówienie ma charakter ryczałtowy i żadne roboty dodatkowe nie są przewidywane. Zamówienie obejmuje wszystkie roboty termomodernizacyjne objęte dokumentacją techniczną. W związku z pytaniami Wykonawców w poprzednich postępowaniach, należy w wycenie przedmiotu zamówienia uwzględnić następujące roboty: 1. Rozbiórkę i utylizację okładzin elewacyjnych z PCV wraz z pod-konstrukcją, w tym styropian znajdujący się pod w/w sidingiem na całej powierzchni planowanego docieplenia. Analogicznie ująć należy demontaż i ponowny montaż podsufitek.Wykonawca winien wycenić te roboty w oddzielnych pozycjach kosztorysu uzupełniając tym samym przedmiar robót. 2. Wszelkie uzupełnienia tynku cokołów i ścian piwnic, tynku i naprawy podłoża po demontażu saidingu wraz z pod-konstrukcją są objęte niniejszym zamówieniem i należy je ująć w kosztorysie ofertowym. 3. Czyszczenie chemiczne elewacji oraz wykonanie robót impregnacyjno - odgrzybieniowych 4. Docieplenie ścian fundamentowych należy wykonać przy zastosowaniu styropianu typu AQUA 100 036 oraz zgodnie z zasadami prowadzenia robót termomodernizacyjnych.. 5. Należy wycenić okna z PCV jak dla standardowej specyfikacji technicznej o parametrach zgodnych z obowiązującymi normami i opisani w dokumentacji technicznej. 6. Montaż dwóch okien dachowych70x150 cm (w miejscach niekolidujących z elementami konstrukcji dachu) wraz z robotami towarzyszącymi. 7. Demontaż i odtworzenie wszystkich istniejących daszków. 8. Ułożenie folii paroprzepuszczalnej pod warstwą izolacji stropodachów. 9. Wszystkie niezbędne roboty malarskie wraz z gruntowaniem są objęte przedmiotowym zamówieniem. 10. Wszystkie niezbędne roboty związane z przywróceniem terenu robót do stanu istniejącego są objęte przedmiotowym zamówieniem. 11. Usunięcie oraz przyjęcie gruzu i ziemi na składowisko. 12.Obowiązkiem Wykonawcy będzie szczegółowy pomiar otworów przed zamówieniem stolarki i dostosowanie jej wymiarów. 13. Sprawdzenie konstrukcji dachu na możliwość dodatkowego obciążenia dachu panelami Fotowoltaicznymi podczas wykonywania prac termomodernizacyjnych, należy dokonać odkrywki i ocenić stan techniczny dachu. 14.Dobudowa iglic odgromowych i podłączenie ich do istniejącej instalacji odgromowej, po dobudowie, wykonanie pomiarów instalacji. Zamówienie obejmuje wymianę zwodów pionowych instalacji odgromowej. Należy je prowadzić w rurkach niepalnych w warstwie ocieplenia budynku, a tam gdzie brak jest ocieplenia w rurkach po elewacji. 15. Izolacja powłokowa ścian piwnic oraz inne prace należy wykonać zgodnie dokumentacją i zasadami sztuki budowlanej. 16. Możliwe jest przeprojektowanie układu dolnego źródła ciepła, z zastosowaniem sondy fi 45 zamiast fi 40 jako rozwiązanie alternatywne, wówczas przeprojektowanie stanowi koszt i obowiązek Wykonawcy. 17. Obróbka wszystkich istniejących filarków międzyokiennych. 18. Demontaż i ponowny montaż obiektów małej architektury należy ująć w wycenie studni. 19. Rozbiórka istniejących naświetli i ich odtworzenie po wykonaniu termomodernizacji ścian piwnic. 20. Wymiana obróbek blacharskich na ogniomurach wymaga dodatkowo podbudowy z płyty OSB grubości 20 mm, którą należy skalkulować w kosztorysie ofertowym. 21. Podkonstrukcja wszystkich obróbek blacharskich na cokole w części przyziemia- należy skalkulować. 22. Wymiana na nowe wszystkich 16 rynien dachowych łącznie z rynhakami - obróbką podrynnową i podkonstrukcją -należy ująć w kosztorysie ofertowym. 23.Na wniosek Wykonawcy Zamawiający rozpatrzy celowość wycinki drzew nadmiernie zbliżonych do elewacji i uzyska stosowne pozwolenie. 24. Demontaż i odtworzenie wszystkich istniejących podsufitek i podbitek z PCV jest objęty przedmiotowym zamówieniem i powinien być wyceniony w kosztorysie ofertowym wraz z ich odtworzeniem po wykonaniu termomodernizacji. 25. W kosztorysie ofertowym należy ująć demontaż sidingu z kominów dymowych wraz ze styropianem oraz ocieplenie kominów styropianem gr 5 cm, wymianę obróbek przy kominach, naprawę lub wymianę czapek kominowych i wykonanie obróbek blacharskich czapek kominowych z blachy powlekanej. Docieplenie kominów należy wykonać tylko w zakresie części wystającej ponad dach i ująć te roboty w kosztorysie. 26.Zamawiający dopuszcza możliwość zamontowania w remontowanych kominach siatki o oczkach nie większych niż 10 mm osadzonej w ramkach z płaskownika. Jeżeli prowadzone roboty mogły spowodować zakłócenie drożności kanałów wentylacyjnych, Wykonawca ma wykonać badania drożności v kanałów wentylacyjnych na własny koszt z ewentualnym udrożnieniem. 27. Inwestor nie dopuszcza rozwiązania alternatywnego pomp ciepło -powietrze. 28. Inwestor dopuszcza rozwiązanie alternatywne układu dolnego źródła ciepła, wykorzystując odwierty głębsze z zastosowaniem sondy fi 45 zamiast fi 40, wówczas konieczne będzie przeprojektowanie i ewentualne, wymagane prawem uzgodnienia, na koszt i obowiązek Wykonawcy. 29. Pozycja kosztorysowa nr. 37 obejmuje dwukrotne malowanie krat i balustrad, należy ująć malowanie krat i balustrad 3 krotnie. 30. Proszę o wyjaśnienie zapisu z projektu budowlanego: "jako dolne źródło ciepła dla pomp wykorzystać należy kolektory pionowe o głębokości odwiertu czynnego do 100 m - 20 szt. a łącznie zakłada się ok. 6496 m kolektora gruntowego - 20 odwiertów o głębokości 100 m, to nie 6496 m?" Odpowiedz: L=2000x2+544+615=5196m ( odwierty + rurociągi doprowadzające czynnik do studni rozdzielaczowej) 31."Przyjmuje się ok. 7 odwiertów po ok. 99m głębokości łączone w studniach o średnicy dn 2000 w których umieszczone będą dwa rozdzielacze po 10 i 16 wyjść - proszę o wyjaśnienie?" Odpowiedz: Należy zamontować 2 studnie z rozdzielaczami - po 10 wyjść-studnie przejazdowe ( odwierty do 100m). Dodatkowa informacja dla Wykonawców: prace odbywać się będą na czynnym obiekcie (część budynku zajmuje Dom Dziecka i tej dotyczy termomodernizacja, część Szkoła Podstawowa), Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić każdorazowo z zarządzą budynku, za pośrednictwem Zamawiającego, harmonogram rzeczowo-finansowy zawierający ustalenia, w jakich okresach poszczególne części budynku będą udostępnione Wykonawcy. Zamawiający wymaga, że w trakcie robót niezbędna będzie ciepła woda na potrzeby wychowanków Domu Dziecka, natomiast w drugiej połowie września 2020 roku aż do końca sezonu grzewczego w 2021 roku konieczne będzie ogrzewanie budynku. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej i ST. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakakolwiek nazwa, znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno / eksploatacyjno / użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. W przypadku gdy w formularzach cenowych, ST , dokumentacji technicznej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust.3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. 7. Obowiązek udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 45311200-2, 45331100-7, 45331000-6, 45330000-9, 45120000-4, 45321000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Rozpoczęcie robót po dokonaniu wyboru wykonawcy w wyniku niniejszego postępowania i podpisaniu umowy z wykonawcą. 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z póź.zm.). 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z dociepleniem fundamentów, stropów, ścian, wymianą instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem trwania umowy, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności w trakcie realizacji zamówienia: * oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; * oświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; * zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; * poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 5. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności. 6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1967209.61
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LEBART Bartosz Łogwiński i wspólnik Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2091300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.