eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecDostawy nabiału, jaj kurzych oraz produktów ogólnospożywczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-03

Ogłoszenie nr 510142237-N-2020 z dnia 03-08-2020 r.

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu: Dostawy nabiału, jaj kurzych oraz produktów ogólnospożywczych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550879-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu, Krajowy numer identyfikacyjny 29419000000000, ul. al. Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 75 616 26 48 wew .317(sekretar, e-mail j.kochan@szpitalpsychiatryczny.pl, faks 75 616 26 83.
Adres strony internetowej (url): http://www.szpitalpsychiatryczny.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SP ZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy nabiału, jaj kurzych oraz produktów ogólnospożywczych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

EZ/2/PN/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nabiału, jaj kurzych oraz produktów ogólnospożywczych do kuchni Zamawiającego, z podziałem na pakiety: pakiet 1. Produkty mleczne i tłuszcze, mleko, jaja kurze, pakiet 2. Produkty ogólnospożywcze. 2. Przedmiot zamówienia ma spełniać odpowiednio wymagania: - ustawy z dnia 21 grudnia 2000 roku o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, oraz - ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 3. Transport artykułów spożywczych ma odpowiadać wymaganiom sanitarnym dotyczącym środków transportu żywności zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 4. Wykonawca gwarantuje dostawy przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania ustawy/ ustaw. ? Treść oświadczenia została ujęta w Formularzu oferty. 5. Zamawiający przewiduje zwiększenie procentowe dostaw, szczegóły w załącznikach nr 2 (formularz asortymentowo cenowy) i nr 4 (projekt umowy) do Siwz. 6. Z uwagi na faktyczne zapotrzebowanie zamawiającego, które będzie wynikać z bieżącej działalności, zamawiający zastrzega prawo zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu, szczegóły w załącznikach nr 2 (formularz asortymentowo cenowy) i nr 4 (projekt umowy) do Siwz

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8


Dodatkowe kody CPV: 15500000-3, 15511000-3, 03142500-3, 15400000-2, 15800000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Produkty mleczne i tłuszcze, mleko, jaja kurze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 200968.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe K.R. Marszałek Sp. J.
Email wykonawcy: handel@phumarszalek.pl
Adres pocztowy: Aleja Tysiąclecia 52
Kod pocztowy: 59-700
Miejscowość: Bolesławiec
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 160762.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 160762.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160762.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Produkty ogólnospożywcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 79348.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Unima Sp. z o.o.
Email wykonawcy: Marzena.zegzula@unima.zgora.pl
Adres pocztowy: Ul. Zdrojowa 4
Kod pocztowy: 65-142
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 70962.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 70962.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 71388.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.