eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Dostawa pomocy i sprzętu dydaktycznego części 1-7

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-12

Ogłoszenie nr 510143533-N-2019 z dnia 12-07-2019 r.

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących: Dostawa pomocy i sprzętu dydaktycznego części 1-7

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562868-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących, Krajowy numer identyfikacyjny 19307400000000, ul. ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 4147334, 4152255, 4153001, e-mail soswnis.l.kalinska@wp.pl, faks 032 4147334, 4152255 w. 42.
Adres strony internetowej (url): www.oswnis.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa pomocy i sprzętu dydaktycznego części 1-7

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SOSWNiS.3210.3.2019.LK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1 - drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, skanery, tusze, niszczarki; Część 2 - zestawy komputerowe, laptopy, tablety, monitory, podzespoły komputera; Część 3 - kamery, aparaty fotograficzne; Część 4 - projektory multimedialne, tablice interaktywne, ekrany; Część 5 - meble biurowe, szkolne, restauracyjne, hotelowe, stół stolarski; Część 6 - AGD, urządzenia gastronomiczne, akcesoria baristy, akcesoria barmańskie, urządzenia do kuchni molekularnej; Część 7 - zestaw komputerowy do zajęć logopedycznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 30232100-5, 30200000-1, 38650000-6, 32322000-6, 39100000-3, 39312000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, skanery, tusze, niszczarki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zestawy komputerowe, laptopy, tablety, monitory, podzespoły komputera

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: kamery, aparaty fotograficzne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 52329.27
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
Email wykonawcy: puzniak.marcin@gmail.com
Adres pocztowy: Gorzeszów 19
Kod pocztowy: 58-405
Miejscowość: Krzeszów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 58345.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 58345.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 80000.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: projektory multimedialne, tablice interaktywne, ekrany

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości jej zwiększenia

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: meble biurowe, szkolne, restauracyjne, hotelowe, stół stolarski;

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości jej zwiększenia

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: AGD, urządzenia gastronomiczne, akcesoria baristy, akcesoria barmańskie, urządzenia do kuchni molekularnej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości jej zwiększenia

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: zestaw komputerowy do zajęć logopedycznych.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości jej zwiększenia

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.