To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-04
Ogłoszenie nr 510143584-N-2020 z dnia 04-08-2020 r.
Samodzielna Publiczna Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego: Dostawa oleju napędowego na zasadach bezgotówkowego tankowania ambulansów sanitarnych Zamawiającego na stacji/ stacjach paliw
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 557063-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540121076-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielna Publiczna Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego, Krajowy numer identyfikacyjny 21001325300000,
ul. ul. Kazimierza Wielkiego
7,
66-400
Gorzów Wielkopolski, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
(095) 7278076, e-mail
spwspr1@wp.pl, faks
(095) 7278070.
Adres strony internetowej (url): www.ratmed-gorzow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielna Publiczna Wojewódzkka Stacja Pogotowia Ratunkowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego na zasadach bezgotówkowego tankowania ambulansów sanitarnych Zamawiającego na stacji/ stacjach paliw
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.330.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego na zasadach bezgotówkowego tankowania ambulansów sanitarnych Samodzielnej Publicznej Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gorzowie Wlkp. na stacji/stacjach paliw. 2. Szacunkowa ilość zamawianego oleju napędowego wynosi: 144.000 litrów przez okres 48 miesięcy. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. 1) Oferowane paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 października 2015r. oraz obowiązujących norm dla oleju napędowego. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił przez 7 dni w tygodniu 24h/ dobę dostęp do minimum 1 stacji paliw na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Stacja/-e muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie. 3) Wydanie towaru przez Wykonawcę odbywać się będzie na podstawie wykazu ambulansów sanitarnych do tankowania. Dane te zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą. Liczba ambulansów sanitarnych może ulec zmianie w trakcie trwania umowy, co zostanie wprowadzone pisemnym aneksem. 4) Wykonawca zobowiązany jest w momencie tankowania danego ambulansu sanitarnego Zamawiającego do identyfikacji i kontroli numerów rejestracyjnych tankowanych pojazdów z numerami rejestracyjnymi wskazanymi na wykazie / karcie flotowej. 5) Wydanie towaru winno być każdorazowo ewidencjonowane i udokumentowane poprzez wręczenie osobie tankującej dowodu wydania sporządzonego przez stację paliw, w którym znajdą się minimum następujące dane: a) data tankowania b) rodzaj towaru c) cena jednostkowa brutto oleju napędowego z chwili tankowania lub wartość brutto zakupionych litrów paliwa d) ilość wydanego paliwa e) nr rej. ambulansu sanitarnego f) jeśli dotyczy - nr karty, na którą dokonywana była transakcja a wymaganych do rozliczenia. 6) Ewidencja, o której mowa w powyższym pkt. 5, powinna być prowadzona odrębnie dla każdego ambulansu sanitarnego Zamawiającego, wskazanego w wykazie, o którym mowa w pkt.3. 7) Zamawiający dopuszcza realizowanie przedmiotu zamówienia w oparciu o karty flotowe. Wymagana ilość kart - 14 sztuk. Wówczas każdorazowe tankowanie winno zostać potwierdzone dowodem wydania (wydrukiem z systemu obsługującego karty), zawierającym co najmniej dane, o których mowa w pkt. 5. 8) Jeśli dotyczy - w przypadku realizowania przedmiotu zamówienia przy użyciu kart flotowych Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę 14 szt. kart flotowych wraz z kodem PIN do siedziby Zamawiającego (14 dla pojazdów sanitarnych określonych w dodatku nr 9 do siwz) w terminie nie później niż 10 dni roboczych od podpisania umowy. 9) Jeśli dotyczy - Zamawiający wymaga, aby termin ważności karty wynosił 48 miesięcy od dnia wejścia w życie umowy. 10) Jeśli dotyczy - Jeśli Zamawiający zobowiązany będzie ponieść koszty z tytułu wprowadzenia kart flotowych, Wykonawca winien uwzględnić je w cenie składanej oferty poprzez dodanie w Załączniku nr 1 do oferty kolejnego wiersza (t.j. poz. 2) i wskazanie w nim kosztów za 14 szt. kart. 11) Jeśli dotyczy - W przypadku zniszczenia, zagubienia karty flotowej, konieczności wystawienia nowej karty lub zmiany dotychczasowych danych Zamawiający dopuszcza opłatę w wysokości nie większej niż 10 zł netto za kartę zamienną. W tym przypadku nowa karta wraz z kodem PIN winna zostać dostarczona Zamawiającemu w terminie nie później niż 10 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia. 12) Nie dopuszcza się sprzedaży oleju napędowego dokonywanej przez kierowców ambulansów sanitarnych, do pojemników służących do przewozu paliwa (np. kanistry, beczki). 13) Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie wydanego paliwa. 14) Wykonawca za prowadzenie bezgotówkowej sprzedaży paliw nie będzie pobierał od Zamawiającego żadnych dodatkowych opłat, prowizji lub innych należności. 15) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić świadectwo jakości (orzeczenie laboratoryjne) potwierdzające jakość paliwa zgodną z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz odpowiednio obowiązujących norm. 16) Zamawiający, po wyborze oferty najkorzystniejszej, wymaga wskazania przez Wykonawcę opiekuna Klienta (imię, nazwisko, telefon, adres e-mail). Nie dopuszcza się kontaktu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą poprzez infolinię.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.13.41.00 - Olej napędowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
504000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
611064.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Budowa placu zabaw na ul. Miodowej
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
- Dostawa sprzętu do przezskórnej implantacji zastawki aortalnej (TAVI).
- Dostawa aparatu do mechanicznego wspomagania ECLS/ECMO z wymiennikiem ciepła oraz aparatu do pomiaru krzepliwości krwi
- Usługi holowania i przechowywania usuwanych pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego
- Utrzymanie infrastruktury komunikacji publicznej na terenie miasta Gorzowa Wlkp. na lata 2025 - 2026
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy paliw płynnych oraz środka przeznaczonego do redukcji ilości szkodliwych substancji zawartych w spalinach realizowane w systemie bezgotówkowym
- Dostawa benzyny bezołowiowej 95, oleju napędowego
- Dostawa paliwa płynnego dla pojazdów Przedsiębiorstwa Wodno - Kanalizacyjnego "Eko - Skawa" Sp. z o.o. w okresie 12 miesięcy
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
- Zakup paliwa na potrzeby Urzędu Miejskiego w Iłży
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.