eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneRoboty budowlane, polegające na budowie chodnika dla pieszych na ul. Krzeptówki w Zakopanem w ramach zadania inwestycyjnego nr 2016/05 o nazwie "Budowa chodnika przy ul. Krzeptówki w Zakopanem"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-04

Ogłoszenie nr 510143663-N-2020 z dnia 04-08-2020 r.

Gmina Miasta Zakopane: Roboty budowlane, polegające na budowie chodnika dla pieszych na ul. Krzeptówki w Zakopanem w ramach zadania inwestycyjnego nr 2016/05 o nazwie "Budowa chodnika przy ul. Krzeptówki w Zakopanem"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540900-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540094952-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasta Zakopane, Krajowy numer identyfikacyjny 65494800000000, ul. ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 20 20 448, e-mail przetargi@um.zakopane.pl, faks 182 020 448.
Adres strony internetowej (url): www.zakopane.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane, polegające na budowie chodnika dla pieszych na ul. Krzeptówki w Zakopanem w ramach zadania inwestycyjnego nr 2016/05 o nazwie "Budowa chodnika przy ul. Krzeptówki w Zakopanem"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.29.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są drogowe roboty budowlane, polegające na budowie chodnika dla pieszych na ul. Krzeptówki w Zakopanem w ciągu drogi wojewódzkiej nr 958 na odcinku od parkingu przy wlocie do doliny "Małej Łąki" do stacji paliw "Orlen" - odc. 080 km 14+622 - odc. 080 km 14+815.63, w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie nr 2016/05 "Budowa chodnika przy ul. Krzeptówki w Zakopanem". W ramach zamówienia należy wykonać w szczególności: 1) wykonanie robót pomiarowych geodezyjnych, 2) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia przedmiotowych robót budowlanych z dokonaniem wszelkich uzgodnień i dokumentów pozwalających wprowadzić tymczasową organizację ruchu, 3) przygotowanie wszystkich niezbędnych materiałów i wniosków do zarządców sieci w zakresie przebudowy sieci lub usunięcia kolizji, łącznie z aktualizacją posiadanych warunków wydanych przez poszczególnych zarządców sieci oraz aktualizacją branżowych projektów wykonawczych wraz z uzgodnieniami z zarządcami sieci, 4) wykonanie wszelkich niezbędnych rozbiórek i demontaży wraz z wywiezieniem i utylizacją materiałów i urządzeń pochodzących z rozbiórki, 5) wykonanie wszelkich prac przygotowawczych i zabezpieczających, niezbędnych do realizacji zamówienia (w tym ogrodzeń tymczasowych i oznakowania terenu budowy), 6) rozbiórkę warstw bitumicznych i betonowych nawierzchni jezdni wraz z wywozem z terenu budowy, 7) rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego, podsypki cementowej, betonu, kamienia, gliny itp. wraz z wywozem z terenu budowy, 8) wykonanie wszelkich robót ziemnych niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy wraz z wywozem urobku z terenu budowy, kształtowaniem niezbędnych skarp, korektą wysokości oraz nachylenia skarp, itp., 9) wykonanie obramowania chodników z obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem, 10) wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej bezfazowej na podsypce piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie, 11) wykonanie nawierzchni wodoprzepuszczalnej wylewanej na podbudowie z kruszywa łamanego i warstwie piasku, wokół rosnących drzew w pasie chodnika lub innych wykonywanych nawierzchni, 12) wykonanie betonowych korytek ściekowych, 13) budowę/przebudowę/rozbudowę kanalizacji deszczowej oraz urządzenia odwadniającego kanalizacji deszczowej, 14) budowę instalacji oświetlenia ulicznego wraz z urządzeniami (oprawy energooszczędne typu LED); 15) przebudowę fragmentu sieci energetycznej, 16) umocnienie skarp prefabrykowanymi betonowymi płytami ażurowymi, 17) zabezpieczenie infrastruktury obcej (sieci elektroenergetycznej, teletechnicznej, oświetleniowej, gazowej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej), 18) regulację wysokościową skrzynek, zasuw i hydrantów oraz wymianę i regulację wysokościową włazów i zwieńczeń studni na kanalizacji sanitarnej, sieci teletechnicznej, itp. (wraz z dostawą niezbędnych skrzynek, zasuw, włazów, nakryw studni itp.), 19) wykonanie przy przejściach dla pieszych nawierzchni z płyt ostrzegawczych typu "Brail" w kolorze żółtym z wypustkami wraz krawężnikiem granitowym, 20) wykonanie nowego oznakowania pionowego (wraz z naklejkami koloru żółtego na słupach i słupkach zlokalizowanych w ciągach dla pieszych), 21) wykonanie grubowarstwowego oznakowania poziomego, 22) demontaż, montaż i ustawienie słupa BRD wraz ze stacją pomiarową pod nadzorem firmy specjalistycznej podanej w uzgodnieniu ZDW Kraków znak: DU-4-5311-162/17, 23) dostosowanie, profilowanie (w granicach pasa drogowego) istniejących zjazdów z nieruchomości przyległych do nowych parametrów drogi, 24) dostosowanie, profilowanie zjazdów po zagranicami pasa drogowe na nieruchomościach prywatnych na skutek różnicy wysokości po wybudowaniu nowego chodnika, 25) plantowanie i humusowanie z obsianiem trawą terenów zielonych oraz rekultywacja terenów zielonych w bezpośrednim sąsiedztwie elementów drogi, 26) sporządzenie kompletnej dokumentacji i uzyskanie w razie konieczności dokumentów odbiorowych od stosownych instytucji i organów w zakresie warunków przeciwpożarowych (Państwowa Straż Pożarna) i sanitarnych (Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny), 27) pozyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów, do sporządzenia kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie zrealizowanego na podstawie umowy obiektu lub potwierdzenia przyjęcia przez Inspektora Nadzoru Budowlanego bez sprzeciwu zgłoszenia zakończenia robót budowlanych, 28) sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub potwierdzenia braku sprzeciwu do wniosku zgłoszenia zakończenia robót budowlanych od Inspektora Nadzoru Budowlanego, 29) opracowanie dokumentacji powykonawczej, w formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego, o której mowa w art. 57 Ustawy prawo budowlane, łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, opatrzoną klauzulą przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego oraz adnotacją sporządzającego geodety, oceniającą zgodność realizacji z zatwierdzonym projektem budowlanym z naniesionymi kolorem czerwonym zmianami, ich kwalifikacją przez projektanta oraz ewentualnym opisem. UWAGA !!! Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z wymogami zawartymi w załączniku nr 1 do Zarządzenia nr 258/2016 Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 15 grudnia 2016 r. w sprawie wymogów, jakim powinny odpowiadać przejścia dla pieszych, przejścia podziemne, przejścia nadziemne, pochylnie, schody zewnętrzne i wewnętrzne, windy, parkingi i chodniki z uwagi na potrzeby osób niepełnosprawnych. Ze względu na usytuowanie chodnika w terenie zabudowanym Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia pasa dla ruchu pieszych i wykonania odpowiedniego, zgodnego z przepisami oznakowania, które należy uwzględnić w tymczasowej organizacji ruchu, którą należy uzgodnić z Wydziałem Drogownictwa i Transportu UM Zakopane oraz Wydziałem Infrastruktury Starostwa Powiatowego w Zakopanem oraz docelowo zatwierdzić z Wydziałem Transportu i Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zakopanem. Zakres robót objętych Umową obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac przygotowawczych, związanych z wymogami BHP, organizacją i realizacją Umowy bez zakłóceń. Do zadań Wykonawcy należy ponadto spełnienie wszelkich świadczeń, dokonanie wszelkich nakładów, jak również poczynienie wszelkich przygotowań, które są konieczne bądź potrzebne dla wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z zasadami techniki i sztuki budowlanej w stanie nadającym się do urzędowego odbioru, niezależnie od tego, czy świadczenia, nakłady i przygotowania ujęte są w formie pisemnej lub w formie rysunków w Umowie (wraz z załącznikami). Świadczenia budowlane lub związane z wyposażeniem, które nie zostały dokładnie opisane, winny zostać przez Wykonawcę wykonane w sposób odpowiedni dla gospodarczego przeznaczenia przedmiotu umowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi i normami. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Wykonawca wykona roboty budowlane odpowiadające zakresem określonym w przedstawionym projekcie. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego użytkowania, (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania) przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi, a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa Umowa. UWAGA !!! Zamawiający informuje, że dopuszcza zastosowanie metody wykonania ław pod elementy drogowe (krawężniki, obrzeża), zgodnej z normą DIN 18318, tj. na fundamencie o grubości co najmniej 20cm z podstawą z betonu C12/15, z oporem o parametrach 0,10 m3 betonu/mb ławy (który w trakcie montażu nie może być jeszcze związany, aby powstało dobre połączenie prefabrykowanego elementu i betonu), jako równoważnej do wymaganej w dokumentacji projektowej i STWiORB. UWAGA !!! Wykonawca zobowiązany jest po wykonaniu budowy, rozbudowy lub przebudowy wszelkich instalacji, sieci i urządzeń, do uzyskania pozytywnych opinii i protokołów odbioru zarządców instalacji, sieci i urządzeń (SEWIK, Tauron, Orange itp.), przedstawieniu tych dokumentów Zamawiającemu i inspektorowi nadzoru inwestorskiego oraz dołączeniu do dokumentacji powykonawczej. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również w w/w zakresie wykonanie inspekcji kamerą tv przebudowanych, rozbudowanych lub wybudowanych rurociągów kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz wykonanie i przedstawienie protokołów sprawdzeń, prób i badań przebudowywanych, rozbudowywanych i budowanych sieci na terenie objętym inwestycją. UWAGA !!! 1. Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowego wykonywania robót i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. 2. Harmonogram rzeczowo-finansowy musi być sporządzony tak, aby nie stwarzać podczas wykonywania robót budowlanych utrudnień i opóźnień z tytułu dostępności terenu budowy dla pojazdów i pieszych w szczególności pojazdów komunikacji zbiorowej (busów), stałych mieszkańców, gości hotelowych, zaopatrzenia i pracowników przedsiębiorców, służb ratunkowych, policji, straży pożarnej, itp. 3. Harmonogram należy sporządzić zgodnie z zapisami SIWZ i uzgodnieniami dotyczącymi tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w harmonogramie uwzględnił prowadzenie robót etapami tak, aby zakończyć roboty w wymaganym terminie oraz zapewniając w okresie wakacyjnym ciągłość ruchu samochodowego i pieszego poprzez organizację objazdów, przejazdów i dojazdów. 5. Rozpoczęcie robót budowlanych nastąpi nie wcześniej niż w dniu 20 sierpnia 2020 r. 6. Faktura końcowa nie może być wystawiona wcześniej niż w dniu 30 listopada 2020 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233222-1


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45232000-2, 45231400-9, 45314300-4, 45316110-9, 45230000-8, 45233221-4, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 370029.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TS BUD Tomasz Stachulak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Pogranicza 79
Kod pocztowy: 34-480
Miejscowość: Jabłonka
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 304005.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 304005.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 447988.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.