eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowica › Modernizacja świetlicy wiejskiej w Nowym Orzechowie na potrzeby Izby pamięci rybackiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-12

Ogłoszenie nr 510143665-N-2019 z dnia 12-07-2019 r.

Urząd Gminy w Sosnowicy: Modernizacja świetlicy wiejskiej w Nowym Orzechowie na potrzeby Izby pamięci rybackiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie, w części, jest przewidziane do finansowana ze środków UE w ramach w ramach operacji w zakresie działania "Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność" w ramach Priorytetu 4 "Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej', objętego Programem Operacyjnym "Rybactwo i Morze", z wyłączeniem projektów grantowych Umowa o przyznaniu pomocy nr 00052-6323.2-SW0310071/18/19

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547459-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540103332-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Sosnowicy, Krajowy numer identyfikacyjny 54579700000000, ul. ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 0-82 5912152, e-mail sekretarz@sosnowica.pl, faks 0-82 5912152.
Adres strony internetowej (url): www.ugsosnowica.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja świetlicy wiejskiej w Nowym Orzechowie na potrzeby Izby pamięci rybackiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.09.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Nowym Orzechowie na potrzeby Izby pamięci rybackiej" w Nowym Orzechowie, gm. Sosnowica. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: I. Koszty kwalifikowane objęte wsparciem finansowym PO "Rybactwo i Morze" A. Modernizacja świetlicy wiejskiej na potrzeby Izby pamięci rybackiej - roboty budowlane A.1.Dach - roboty rozbiórkowe A.2. Dach - roboty remontowe A.3. Docieplenie ścian fundamentowych A.4. Docieplenie ścian A.5. Opaska budynku A.6 Roboty remontowe wewnętrzne B. Modernizacja świetlicy wiejskiej na potrzeby Izby pamięci rybackiej - roboty sanitarne B.1. Instalacja wodociągowa B.2. Instalacja kanalizacyjna C. Modernizacja świetlicy wiejskiej na potrzeby Izby pamięci rybackiej - roboty elektryczne C.1. Tablice i wlz-y C.2. Instalacja odgromowa C.3. Gniazda wtyczkowe i inne odbiory II. Koszty niekwalifikowane i nie objęte wsparciem finansowym PO "Rybactwo i Morze" A. Modernizacja świetlicy wiejskiej na potrzeby Izby pamięci rybackiej - roboty budowlane A.1.Dach - roboty rozbiórkowe A.2. Dach - roboty remontowe A.3. Docieplenie ścian fundamentowych A.4. Docieplenie ścian A.5. Opaska budynku B. Modernizacja świetlicy wiejskiej na potrzeby Izby pamięci rybackiej - roboty sanitarne B.1. Instalacja wentylacyjna C. Modernizacja świetlicy wiejskiej na potrzeby Izby pamięci rybackiej - roboty elektryczne C.1. Instalacja oświetleniowa C.2. Gniazda wtyczkowe i inne odbiory Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 36aa ust. 1 ustawy Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót zgodnie z właściwościami określonymi w dokumentacji budowlano-technicznej oraz wszelkie inne roboty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w celu osiągnięcia zakładanego celu operacji/projektu. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlano-techniczną, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (stanowiącymi integralną i nierozerwalną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), obowiązującymi normami, Prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami ustalonymi przez zamawiającego. Realizacja zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich robót, prac i czynności, jakie są niezbędne do należytego, zgodnego z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wykonania i prawidłowego ukończenia przedmiotu umowy, z uwzględnieniem wydanych decyzji administracyjnych, warunków, zezwoleń, uzgodnień i obowiązujących przepisów budowlanych, ochrony środowiska, sanitarnych, bhp, p.poż, wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej Specyfikacji. 4. Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz do utrzymania w czystości dróg publicznych po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Dokumentacja budowlano-techniczna, 2) przedmiar robót pomocniczo, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Dokumentacja ww. jest zawarta w Załączniku Nr 1 do SIWZ Dokumentacja jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: www.ugsosnowica.bip.lubelskie.pl.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45300000-0, 45311000-0, 45320000-6, 45310000-3, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 167099.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HARMARK - Usługi Remontowo - Budowlane Harbarczuk Marek
Email wykonawcy: harmark1@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Kleeberga 2
Kod pocztowy: 21-200
Miejscowość: Parczew
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 349873.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 348980.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 355471.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wyżej wskazana oferta jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ (tj. cena ofertowa brutto - waga 60%, długość okresu gwarancyjnego - waga 30%, termin wykonania- waga 10%), którymi to kryteriami Zamawiający kierował się przy wyborze. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, oferta jest ważna, nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 99,54 pkt.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.