eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiWykonanie robót budowlanych dla n/w zadaniaModernizacja instalacji wodnej i kanalizacji w budynku Powiatu Gdańskiego przy ul. Grunwaldzkiej 25 oraz przebudowa pomieszczeń w budynku Powiatu przy ul. Grunwaldzkiej 25

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-05

Ogłoszenie nr 510144118-N-2020 z dnia 05-08-2020 r.

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego: Wykonanie robót budowlanych dla n/w zadania: Modernizacja instalacji wodnej i kanalizacji w budynku Powiatu Gdańskiego przy ul. Grunwaldzkiej 25 oraz przebudowa pomieszczeń w budynku Powiatu przy ul. Grunwaldzkiej 25

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555879-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 19168640800000, ul. ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 834 999, e-mail zamowienia@powiat-gdanski, faks 586 834 899.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-gdanski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych dla n/w zadania: Modernizacja instalacji wodnej i kanalizacji w budynku Powiatu Gdańskiego przy ul. Grunwaldzkiej 25 oraz przebudowa pomieszczeń w budynku Powiatu przy ul. Grunwaldzkiej 25

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.15.2020.PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych dla n/w zadania: Cześć nr 1: Modernizacja instalacji wodnej i kanalizacji w budynku Powiatu Gdańskiego przy ul. Grunwaldzkiej 25 część nr 2: Przebudowa pomieszczeń w budynku Powiatu przy ul. Grunwaldzkiej 25 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: modernizacji instalacji wodnej i kanalizacji w budynku Powiatu Gdańskiego przy ul. Grunwaldzkiej 25 polegający na: 1) Wykonanie robót przygotowawczych: ? Rozebranie wykładziny ściennej z płytek; ? Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej; ? Rozebranie zabudowy z płyty G-K; ? Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych; ? Wykucie bruzd poziomych lub pionowych ? Wykonanie wykopów nieumocnionych; ? Wywóz ziemi/gruzu samochodami skrzyniowymi; 2) Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej pod posadzkowej: ? demontaż rurociągów żeliwnych ; ? przebijanie otworów w ścianach i stropach; ? wykonanie podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich; ? montaż rurociągów kanalizacyjnych z PCV; 3) Wykonanie instalacji sanitarnej wewnętrznej: ? demontaż urządzeń sanitarnych (ustępy, umywalki, brodziki, zlewozmywaki, podejścia odpływowe); ? demontaż rurociągów żeliwnych; ? wykonanie rurociągów kanalizacyjnych z PCV; 4) Montaż armatury sanitarnej: ? montaż zlewozmywaków, umywalek, ustępów, brodzików, baterii , zaworów itp. 5) Wykonanie instalacji wodociągowej : ? Demontaż rurociągów stalowych; ? Montaż rurociągów z tworzyw sztucznych wraz z otuliną; ? Montaż zaworów , wodomierzy itp. 6) Wykonanie robót budowlanych: - rozbiórka ścianek działowych - demontaż starej podłogi i ułożenie nowej podłogi - wymiana instalacji elektryczne ? montaż ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych; ? obsadzanie kratek wentylacyjnych w ścianach; ? wykonanie gładzi gipsowych; ? malowanie powierzchni wewnętrznych; ? wykonanie izolacji przeciwwilgociowej; ? wykonanie robót posadzkarskich (pokłady betonowe, płytek) ? wykonanie okładzin ściennych z płytek; ? inne roboty niezbędne; 2.1 Przebudowy pomieszczeń w budynku Powiatu przy ul. Grunwaldzkiej 25 polegający na: - wykucie jednego otworu drzwiowego wraz z założeniem nadproży z belek stalowych i wykonaniem tynków; - poszerzenie istniejących otworów drzwiowych w celu dostosowania ich wymiarów do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych wraz z załażeniem nadproży z belek stalowych i wykonaniem tynków; - rozebranie ścianek działowych w jednym z pomieszczeń oraz w węźle sanitarnym; - wymiana posadzek na całości powierzchni wraz z wykonaniem warstw samopoziomujących; - obudowa całości istniejących ścian płytą g-k na ruszcie stalowym, w celu wyrównania powierzchni; - wykonanie sufitów podwieszanych systemowych z płyt k-g oraz systemowy z płyt mineralnych 60x60; - montaż niezbędnych urządzeń sanitarnych; - instalacje elektryczne, teletechnicznych, internetowych; - remont i przebudowa istniejącej instalacji wod. - kan." wg. odrębnego opracowania wykonywanego dla całego budynku"; - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej węzła sanitarnego sprzężonego z wyłącznikiem światła; - roboty tynkarskie, malarskie oraz glazurnicze; - montaż stolarki drzwiowej. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i dokumentacja techniczna (załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Charakterystyczne parametry techniczne budynku przy ul. Grunwaldzkiej 25 ? Powierzchnia zabudowy - 639,5 m² ? Powierzchnia użytkowa - 1.499,6 m² ? Kubatura - 7.568 m³ ? Wysokość budynku - 13,5 m Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest wykonać i dostarczyć dokumentację powykonawczą wykonanych instalacji w ilości zgodnej z dokumentami kontraktowymi. Jeden z przekazanych egzemplarzy w/w dokumentacji powykonawczej musi zawierać oryginały instrukcji (DTR) wszystkich zainstalowanych urządzeń oraz atesty wszystkich wbudowanych w obiekt materiałów i wyrobów budowlanych. 3. Warunki prowadzenia robót: 1. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o harmonogram rzeczowo - finansowy robót sporządzony i dostarczony przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy Harmonogram winien być sporządzony w porozumieniu z Zamawiającym. 2. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót wewnątrz budynku w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz najemcami budynku w systemie dwuzmianowym oraz w dni ustawowo wolne od pracy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót uciążliwych mogących zakłócić funkcjonowanie pracy najemców budynku z wcześniejszym uzgodnieniem z Zamawiającym w terminie min. 2 dni przed ich rozpoczęciem. Do robót uciążliwych zalicza się min.: prace powodujące hałas, prace powodujące drgania, prace powodujące zapylenie i inne prace powodujące zakłócenia pracy najemców lokali w budynku. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy w sposób uniemożliwiający przedostawanie się kurzu i zanieczyszczeń do pomieszczeń nie objętych zakresem prac. Jednocześnie Wykonawca na własny koszt uprzątnie i doprowadzi plac robót oraz inne pomieszczenia, które uległy zanieczyszczeniu do należytego porządku po każdorazowym stwierdzeniu tego faktu przez Inwestora/użytkownika lub Inspektora Nadzoru. Po zakończeniu robót objętych przedmiotem zamówienia ściany, podłogi i sufity w miejscu prowadzonych prac należy doprowadzić do stanu sprzed budowy tj. przemalować w kolorystyce istniejącej pomieszczenia, bądź w kolorze zgodnie z życzeniem Inwestora, odtworzyć terakotę i glazurę, sufity podwieszane, zabudowy i inne elementy które zostały naruszone podczas prac budowlanych. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania terenu budowy i jej zaplecza (w porozumieniu z Zamawiającym i najemcami budynku), w tym wykonania - własnym staraniem i na własny koszt - tymczasowych obiektów i urządzeń na terenie budowy, w szczególności: ? opomiarowanego punktu poboru energii elektrycznej, ? zaplecza socjalno-magazynowego, ? opomiarowanego punktu poboru wody ? uzyskania, na własny koszt, wszelkich uzgodnień i pozwoleń na wywóz nieczystości stałych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałego nadzoru robót przez odpowiedniego kierownika robót. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 9 do SIWZ). UWAGA: 8. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej obiektu w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. 9. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załączoną dokumentacją techniczną, na którą składają się: ? Projekt budowlano -wykonawczy (branża sanitarna); ? Projekt budowlano -wykonawczy (branża budowlana); ? Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; ? Przedmiary; 10. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 11. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 12. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych w tym: tynkarskich, malarskich, posadzkarskich, instalacyjnych, elektrycznych, teletechnicznych i sanitarnych z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Powyższy obowiązek dotyczy również podwykonawców. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych lub zaniechanych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. 14. Wprowadzenie robót zamiennych lub zaniechanych jest możliwe jeśli: ? stały się konieczne na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie, istniejących obiektach budowlanych lub błędów w dokumentacji projektowej, ? wystąpienia niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej, ? w wyniku porozumienia stron w przypadku stwierdzenia, iż zastosowanie danego materiału będzie korzystniejsze pod względem ekonomicznym i funkcjonalnym. ? w wyniku stwierdzenia iż poszczególne elementy przewidziane do wymiany są w dobrym stanie technicznym umożliwiającym dalszą eksploatację; 15. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp uwzględnił w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników budynków

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45262522-6, 45332000-3, 45332200-5, 45332400-7, 45343000-3, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 628811.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MF Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Mirosław Fiedoruk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mieszka I 1/6
Kod pocztowy: 26-617
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 528821.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 528821.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 874620.33
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.