To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-05
Ogłoszenie nr 510144236-N-2020 z dnia 05-08-2020 r.
KZB Legionowo Spółka z o.o.: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 PRZY UL. ZAKOPIANSKIEJ 4 W LEGIONOWIE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547316-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540104952-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
KZB Legionowo Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14679974800000,
ul. ul. marsz. Józefa Piłsudskiego
3,
05-120
Legionowo, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 774-45-95 wew. 11, e-mail
info@kzb-legionowo.pl, faks
22 774-11-77.
Adres strony internetowej (url): www.kzb-legionowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 PRZY UL. ZAKOPIANSKIEJ 4 W LEGIONOWIE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DOP-ZP-7/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Zakopiańskiej 4 w Legionowie wraz z zagospodarowaniem terenu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przygotowanie terenu inwestycji: rozbiórka istniejącego blaszanego parterowego budynku szkoły wraz z urządzeniami, demontaż istniejących elementów zagospodarowania terenu kolidujących z rozbudową, wycinka drzew oraz rozbiórka ogrodzenia od ul. Zakopiańskiej, b) przebudowę części pomieszczeń w istniejącym budynku szkoły, c) adaptację sali gimnastycznej na potrzeby trzech sal dydaktycznych i adaptację sali 2.24 na pokój nauczycielski, a po zakończeniu budowy przywrócenie pomieszczeń do poprzedniego przeznaczenia, adaptację pomieszczeń 1.10 i 1.11 na tymczasowe pomieszczenia dydaktyczne na czas trwania rozbudowy, a w trakcie przebudowy kuchni, zaplecza kuchennego i stołówki przyłączenie sali 1.11 do stołówki, d) budowę dwukondygnacyjnego budynku szkoły, o powierzchni użytkowej 2 084,88 m2 i kubaturze 13 230 m3, wraz z instalacjami i urządzeniami budowlanymi, przyłączami oraz infrastrukturą towarzyszącą, e) zakup, dostawę i montaż wyposażenia, sprzętu, urządzeń, itp., f) zagospodarowanie terenu (obiekty małej architektury w tym plac zabaw, dojazdy, miejsca postojowe, altanka śmietnikowa, itp.), g) okresowe przeglądy, konserwacja oraz serwis dostarczonych oraz zamontowanych urządzeń/instalacji/systemów w okresie gwarancji udzielonej przez WYKONAWCĘ, a wynikające z dokumentów ich producentów/dostawców 3. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o projekty budowlane (załącznik nr 11, 12, 13, 14, 38 i 39 do SIWZ), projekty wykonawcze (załącznik nr 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 i 40 do SIWZ), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załączniki nr 36, 44 i 45 do SIWZ), przedmiary robót (załącznik nr 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 41, 42 i 43 do SIWZ). 4. W przypadku rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami opisu przedmiotu zamówienia, wymienionymi w ust. 3: 1) pierwszeństwo mają zawsze projekty budowlano-wykonawcze tj. dokumentacja projektowa (a w ich ramach projekt budowlany), jeżeli rozbieżność ich dotyczy; 2) pierwszeństwo ma Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), w zakresie, w jakim rozbieżność nie dotyczy dokumentacji projektowej (tj. projektów budowlano-wykonawczych). 5. Wszystkie roboty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z zasadami sztuki budowlanej, stosować materiały i wyroby budowlane zgodne z obowiązującymi normami i posiadające ważne atesty i aprobaty dopuszczające do stosowania przez Instytut Techniki Budowlanej. 6. Materiały stosowane przez WYKONAWCĘ podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszystkie użyte do budowy materiały muszą być w gatunku I lub klasie I. 7. Wszelkie materiały z rozbiórki i odpady powstałe w procesie realizacji przedmiotu umowy pozostają w dyspozycji WYKONAWCY. 8. WYKONAWCA jest zobowiązany powiadomić o planowanym rozpoczęciu robót budowlanych odpowiednie służby i instytucje, min. zarządców sieci, tj. zarządcę sieci wodociągowo-kanalizacyjnej, gazowej, energetycznej, telekomunikacyjnej - odnośnie wymaganych nadzorów technicznych i właścicielskich . 9. Przed wprowadzeniem na budowę WYKONAWCA zobowiązany jest zawrzeć z PW-K "Legionowo" umowę na pełnienie nadzoru technicznego nad budową przyłączy wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie inwestycji pod rygorem naliczenia kary umownej określonej w paragrafie 18 ust. 1 pkt 1 lit. h. 10. W związku z tym, że prace budowlane będą prowadzone w obiekcie, w którym prowadzone są zajęcia dydaktyczne, harmonogram robót należy ustalić w taki sposób, aby nie zakłócać funkcjonowania placówki w uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły Podstawowej Nr 1. Prace uciążliwe dla uczniów i personelu należy prowadzić w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych. 11. Zmiany zakresu robót wymagają pisemnej zgody stron pod rygorem nieważności. 12. Budowa będzie realizowana przy działającej Szkole Podstawowej - w związku z tym należy tak uwzględnić organizację budowy i prowadzenia prac budowlanych, aby umożliwić prowadzenie zajęć. Należy także z ww. powodów zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych 13. Zamawiający określa w § 27 SIWZ wymagania (zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. - Kodeks pracy (Dz. U z 2018 r. poz. 108, ze zm.), tj. "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem" zgodnie z cechami stosunku pracy wg Państwowej Inspekcji Pracy: - podporządkowanie pracownika kierownictwu pracodawcy, - odpłatność wykonywanej pracy, - praca wykonywana jest osobiście przez pracownika, - powtarzalność czynności w określonych odcinkach czasowych, - ryzyko ekonomiczne, socjalne i gospodarcze procesu produkcyjnego, - praca jest wykonywana w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę. UWAGA: 1) Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów oraz proponowanej technologii wykonania, wymienionych w powołanej dokumentacji technicznej z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie wykonawcy. 2) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej (na własny koszt) na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania, zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i rzetelnej wyceny przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45400000-1, 45310000-3, 45330000-9, 45112700-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10890511.63
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EKO-INVEST Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13256431.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: ? instalacje sanitarne, ? instalacje elektryczne, ? instalacje teletechniczne, ? specjalistyczne prace budowlane IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w 2025 roku
- Zakup i dostawa licencji oprogramowania do zarządzania i aktualizacji systemów operacyjnych i oprogramowania na stacjach roboczych, serwerach, urządzeniach sieciowych w ramach projektu FERC
- Zakup autobusu dla Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Dostawa sprzętu teleinformatycznego i projektorów multimedialnych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Dostawa komputerów przenośnych 15,6", urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz monitorów komputerowych 32" do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Dostawa autonomicznych maszyn czyszczących i myjki ciśnieniowej ciepłowodnej do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Zaprojektowanie i budowa instalacji wychwytu i redystrybucji wód opadowych dla zadania pn. nazwą: "Pilotażowa instalacja do wychwytu i redystrybucji wód opadowych w kontrolowanych warunkach" (2).
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.