eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH BUDYNKU NR 1 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 10 W BYDGOSZCZY NA POTRZEBY PPW.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-05

Ogłoszenie nr 510144472-N-2020 z dnia 05-08-2020 r.

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy: REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH BUDYNKU NR 1 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 10 W BYDGOSZCZY NA POTRZEBY PPW.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550997-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000, ul. ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 411 361, e-mail 11wog.szpub@ron.mil.pl, faks 261 411 313.
Adres strony internetowej (url): www.11wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojskowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH BUDYNKU NR 1 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 10 W BYDGOSZCZY NA POTRZEBY PPW.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

25/ZP/RB/INFR/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Główny przedmiot zamówienia: Remont części pomieszczeń piwnicznych budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. warszawskiej 10 w Bydgoszczy na potrzeby PPW. Główny przedmiot zamówienia: CPV - 45000000 - 7 (roboty budowlane) Dodatkowe przedmioty zamówienia: CPV - 45331000 - 6 (instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych) CPV - 45332000 - 3 (roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne) CPV - 45311000 - 0 (roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych) ? Roboty ogólnobudowlane: a) Roboty rozbiórkowe: * wykucie krat okiennych, * demontaż stolarki drzwiowej, * skucie zmurszałych i odspojonych tynków, * rozebranie ceglanych ścianek działowych, posadzek betonowych, * wykucie nowych otworów w ciągach komunikacyjnych oraz poszerzenie istniejących, * rozebranie betonowych schodów stanowiących element wejścia do piwnicy, b) roboty murarsko-tynkarskie: * wykonanie przesklepień stalowych w wykutych w ścianach otworach, * zamurowanie zbędnych otworów, * wykonanie nowych tynków wapienno-cementowych z przetarciem już istniejących, c) roboty betoniarskie: * wykop pod nowe wejście do budynku (poszerzenie istniejącego), * wyszalowanie, zazbrojenie i zabetonowanie stopni schodowych oraz ścianki oporowej, d) roboty posadzkarskie: * wykonanie nowych posadzek betonowych (podsypka piaskowa, chudy beton, izolacja przeciwwilgociowa, podkład betonowy zbrojony), * wykonanie posadzek z żywic epoksydowych z wyobleniem na ściany, * wykonanie posadzek z płytek gresowych w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych, e) roboty ślusarskie * osadzenie ślusarki drzwiowej w pomieszczeniach poza sanitarnymi i socjalnymi (stolarka drewniana), * montaż krat stalowych w otworach okiennych, f) pozostałe roboty wykończeniowe: * zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich, * wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej od zewnątrz na części ścian piwnicznych, * zagruntowanie starych tynków pod roboty naprawcze, * osuszanie pomieszczeń, * malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, * ułożenie płytek ściennych w pomieszczeniach sanitarnych, * osadzenie w stolarce okiennej (PCV) nawietrzaków, * montaż ścianek systemowych w pomieszczeniach sanitarnych, g) wywóz i utylizacja odpadów. ? Roboty instalacyjne: * wymiana zużytej instalacji wodociągowej (rozprowadzenia wraz z poziomami), * wymiana zużytej żeliwnej instalacji sanitarnej na nową z PCW, * wymiana zużytej instalacji c.o. (poziomy, rozprowadzenia), * wymiana elementów (urządzeń instalacji), tj. białego montażu wraz z osprzętem, grzejników wraz z zaworami, * demontaż zbędnej starej instalacji wentylacji mechanicznej - wykonanie elementów nowej instalacji (wentylacja mechaniczna), * demontaż zbędnej instalacji gazowej, * wywóz i utylizacja odpadów, * wykonanie prób i pomiarów nowych instalacji. ? Roboty elektryczne: * całkowita wymiana instalacji elektrycznej (przewody, łączniki, gniazda, rampy z osprzętem), * wymiana złączy kablowych oraz rozdzielnic na nowe spełniające aktualne przepisy, * wywóz i utylizacja odpadów, * wykonanie prób i pomiarów. 2.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy terminowo, z należytą starannością, zgodnie z warunkami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, wymaganiami wynikającymi z Norm Polskich i aprobat technicznych oraz innych szczegółowych aktów prawnych obowiązujących w zakresie stanowiącym przedmiot niniejszej umowy w tym przepisów dotyczących Ochrony Środowiska. 3.Zamawiający wymaga zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, o ile mieszczą się one w zakresie definicji stosunku pracy określonego w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn.zm.). 4.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 5.Wszystkie załączniki stanowią integralną część SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45331000-6, 45332000-3, 45311000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH BUDYNKU NR 1 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 10 W BYDGOSZCZY NA POTRZEBY PPW.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 941543.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma"LEMAR" S.C. M.W. Lewandowscy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Górna Grupa, ul. Forteczna 18
Kod pocztowy: 86-134
Miejscowość: Dragacz
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1158098.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1158098.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1351746.97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.