eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkrzyszówUdzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 4 853 627,53 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań oraz pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-05

Ogłoszenie nr 510144820-N-2020 z dnia 05-08-2020 r.

Urząd Gminy Skrzyszów: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 4 853 627,53 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań oraz pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553633-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540120890-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Skrzyszów, Krajowy numer identyfikacyjny 54899100000000, ul. Skrzyszów 642 , 33-156 Skrzyszów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 326 330, e-mail sekretariat@ug.skrzyszow.pl, faks 146 326 332.
Adres strony internetowej (url): http://bip.malopolska.pl/ugskrzyszow/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 4 853 627,53 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań oraz pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.20.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 4 853 627,53 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań oraz pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy. 2) Ustalenia szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a. Okres kredytowania: 01.08.2020 r. - 31.10.2031 r. b. Dla celów wyliczenia kosztów obsługi kredytu należy przyjąć uruchomienie kredytu w całości jednorazowo w dniu 01.08.2020 r. c. Odsetki płatne na koniec każdego kwartału. Pierwszy termin płatności odsetek od kredytu to 31.12.2020 r. natomiast ostatni termin płatności odsetek to data spłaty ostatniej raty. d. Spłaty kapitału wg poniższego harmonogramu: Lp. Okres spłaty Nr raty Obciążenie spłatą kredytu kolejnych lat budżetowych 1. 29.10.2021 1 5 000,00 2. 31.10.2022 2 5 000,00 3. 31.10.2023 3 5 000,00 4. 31.10.2024 4 50 000,00 5. 31.10.2025 5 100 000,00 6. 30.10.2026 6 100 000,00 7. 29.10.2027 7 600 000,00 8. 31.10.2028 8 1 000 000,00 9. 31.10.2029 9 1 200 000,00 10. 31.10.2030 10 1 200 000,00 11. 31.10.2031 11 588 627,53 Łącznie 4 853 627,53 e. Oprocentowanie kredytu będzie ulegać zmianie w zależności od zmiany stawki WIBOR 1M. Zmiana oprocentowania dokonywana będzie kwartalnie w pierwszym dniu każdego kwartału kalendarzowego w oparciu o stawkę WIBOR 1M obowiązującą w ostatnim dniu roboczym przed rozpoczęciem kolejnego okresu odsetkowego (kwartał kalendarzowy) + stała, przez cały okres kredytowania, marża Banku. f. Prowizja: jednorazowa (% od łącznej kwoty kredytu). Prowizja z tytułu uruchomienia kredytu zostanie zapłacona przed uruchomieniem I transzy kredytu a wypłata kredytu nastąpi najwcześniej po zaksięgowaniu prowizji na wskazanym rachunku Wykonawcy. g. Rozliczenia będą dokonywane w PLN. h. Za spłatę rat kredytu, odsetek przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Wykonawcy - Banku. i. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel "in blanco" wraz z deklaracją wekslową, na których złożona zostanie kontrasygnata skarbnika. j. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania części kredytu postawionego do jego dyspozycji. k. Kredytobiorca nie będzie ponosił żadnych prowizji (za wyjątkiem określonej w rozdziale III ust. 1 pkt 2) lit. f) SIWZ )i opłat związanych z udzielonym kredytem, a w szczególności wynikających z niewykorzystania kredytu jak również z tytułu przedterminowej spłaty kredytu. W przypadku nieterminowej spłaty Zamawiający będzie ponosił wszelki koszty związane z obsługą zadłużenia przeterminowanego. Zamawiający wyraża zgodę aby oprocentowanie od zadłużenia przeterminowanego ustalone było w wysokości i wg zasad obowiązujących u wykonawcy. l. Zamawiający zastrzega sobie prawo spłaty części lub całości kredytu przed terminem bez wcześniejszego powiadomienia Wykonawcy. Spłata ta pomniejszy wysokość kredytu a odsetki będą liczone od pozostałego do spłaty zadłużenia m. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu spłaty zadłużenia np. poprzez przeniesienie spłaty raty/rat lub jej/ich części na okres późniejszy tj. skumulowanie w kolejnych latach, bez zmiany końcowego terminu spłaty. n. Oświadczenie o poddaniu się egzekucji, które zostanie podpisane przez Wójta przy kontrasygnacie Skarbnika może obejmować do 150% kwoty kredytu. Na pisemny wniosek Wykonawcy oświadczenie o poddaniu się egzekucji zostanie złożone zgodnie z art. 777 k.p.c. a koszty związane ze sporządzeniem takiego oświadczenia poniesie Wykonawca. o. Zamawiający oświadcza, że nie posiada zaległych zobowiązań w bankach ani też w ZUS i US. Przed podpisaniem umowy kredytowej, na żądanie Banku przedłoży aktualne zaświadczenia z ZUS i US o braku zaległości wobec tych Urzędów. 2. Celem zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do specyfikacji dołącza się następujące dokumenty (stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ): 1) Uchwała Nr XI.163.2020 Rady Gminy Skrzyszów z dnia 30 kwietnia 2020 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. 2) Sprawozdanie budżetowe za rok 2018 i 2019 r.: oraz I kwartał 2020 r.Rb-27S, Rb-28S, Rb-NDS, Rb-N, Rb-Z. 3) Zarządzenie nr 248.2020 Wójta Gminy Skrzyszów z dnia 26 marca 2020 r w sprawie przedłożenia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Gminy Skrzyszów za 2019 rok 4) Uchwała nr S.O.VIII-423/32/20 Składu Orzekającego Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie z dnia 21 kwietnia 2020 w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2019 wraz z informacją o stanie mienia Gminy Skrzyszów 5) Uchwała nr S.O.VIII-420/19/20 Składu Orzekającego Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie z dnia 1 czerwca 2020 w sprawie opinii o możliwości spłaty przez Gminę Skrzyszów kredytu długoterminowego 6) Wykaz zobowiązań na dzień 19.06.2020 r. Materiały dotyczące budżetu Gminy są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej http://bip.malopolska.pl/ugskrzyszow w sekcji Rada/Uchwały/2018-2023/2020 oraz w sekcji Budżet i majątek

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 654041.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Bieczu
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rynek 15
Kod pocztowy: 38-340
Miejscowość: Biecz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 638998.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 638998.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 866402.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.