eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa papieru, maszyn biurowych, sprzętu i materiałów biurowych dla potrzeb KRUS OR w Rzeszowie, KRUS PT w Jaśle oraz KRUS PT w Przeworsku w podziale na dwie części.



Ogłoszenie z dnia 2019-07-15

Ogłoszenie nr 510145130-N-2019 z dnia 15-07-2019 r.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie: Dostawa papieru, maszyn biurowych, sprzętu i materiałów biurowych dla potrzeb KRUS OR w Rzeszowie, KRUS PT w Jaśle oraz KRUS PT w Przeworsku w podziale na dwie części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 12513262002990, ul. Słowackiego 7, 35-060 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 621 266, e-mail tomasz.pokrywka@krus.gov.pl , faks 178 622 526.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa papieru, maszyn biurowych, sprzętu i materiałów biurowych dla potrzeb KRUS OR w Rzeszowie, KRUS PT w Jaśle oraz KRUS PT w Przeworsku w podziale na dwie części.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1300-OP.261.1.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego papieru do drukarek i kserokopiarek maszyn biurowych oraz różnego sprzętu i materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego - Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie oraz do siedzib Placówek Terenowych KRUS w Jaśle i Przeworsku w podziale na dwie części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ - "Formularz ofertowy wraz z załącznikami".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7


Dodatkowe kody CPV: 30197644-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek przeznaczonego do wydruków dwustronnych dla potrzeb KRUS OR w Rzeszowie, KRUS PT w Jaśle oraz KRUS PT w Przeworsku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 52152.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa AKS - Kazimierz Szczygielski, Biuro-Serwis PRIMAKS
Email wykonawcy: fhaks@pro.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Jagiellońska 14
Kod pocztowy: 37-200
Miejscowość: Przeworsk
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69989.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69989.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 76810.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa maszyn biurowych, sprzętu i materiałów biurowych dla potrzeb KRUS OR w Rzeszowie, KRUS PT w Jaśle oraz KRUS PT w Przeworsku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na część drugą zamówienia trzy spośród czterech złożonych ofert zostało odrzuconych na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.), gdyż ich treść nie odpowiadała treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W związku z powyższym podstawą unieważnienia postępowania w w/w części zamówienia jest art. 93 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, albowiem w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie można przeprowadzić w trybie zapytania o cenę, na podstawie art. 69 - 73 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.), gdyż przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - P.z.p. Potwierdza to publikacja Urzędu Zamówień Publicznych pod tytułem "Wytyczne dotyczące interpretacji przesłanek pozwalających na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki i zapytania o cenę".

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.