To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-06
Ogłoszenie nr 510145281-N-2020 z dnia 06-08-2020 r.
Urząd Gminy Goraj: Dostawa wyposażenia dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju w ramach projektu "Kompleksowa adaptacja zdegradowanego budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju w celu przywrócenia podstawowych oraz nadania mu nowych funkcji społecznych wraz z zagospodarowaniem przestrzeni publicznej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Kompleksowa adaptacja zdegradowanego budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju w celu przywrócenia podstawowych oraz nadania mu nowych funkcji społecznych wraz z zagospodarowaniem przestrzeni publicznej" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działanie 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554505-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Goraj, Krajowy numer identyfikacyjny 54054100000000,
ul. ul. Bednarska
1,
23-450
Goraj, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
846 858 002, e-mail
poczta@goraj.eurzad.eu, faks
846 858 118.
Adres strony internetowej (url): www.uggoraj.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju w ramach projektu "Kompleksowa adaptacja zdegradowanego budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju w celu przywrócenia podstawowych oraz nadania mu nowych funkcji społecznych wraz z zagospodarowaniem przestrzeni publicznej"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OR.271.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju w ramach projektu "Kompleksowa adaptacja zdegradowanego budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju w celu przywrócenia podstawowych oraz nadania mu nowych funkcji społecznych wraz z zagospodarowaniem przestrzeni publicznej". 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części, jak poniżej: 2.1. część 1 zamówienia - Dostawa wyposażenia meblowego i higieniczno-sanitarnego dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju", której zakres rzeczowy obejmuje:1) dostawę mebli i sprzętu higieniczno-sanitarnego w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1a do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem/montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i/lub Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu mebli i wyposażenia higieniczno-sanitarnego, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do mebli wyposażonych w zamki; 2.2. część 2 zamówienia - Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju", której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego, w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1b do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, montaż, podłączeniem do instalacji oraz uruchomieniem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i/lub Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu, 3) szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 5) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; 2.3. część 3 zamówienia - Dostawa instrumentów muzycznych i artykułów malarskich dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę instrumentów muzycznych i artykułów malarstwa artystycznego w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1c do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem i ustawieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego i/lub Użytkownika oraz przygotowania do użytkowania, 2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; 2.4. część 4 zamówienia - Dostawa wyposażenia rehabilitacyjnego dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę wyposażenia rehabilitacyjnego w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1d do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, uruchomieniem i przeprowadzeniem szkolenia pracowników w zakresie obsługi, 2) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia. 3. Dostawa wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia, odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy. 4. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) być fabrycznie nowy, nieregenerowany, nieużywany, kompletny i zdatny do stosowania zgodnie z jego przeznaczeniem bez konieczności zakupu dodatkowych elementów i akcesoriów, 2) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy dla niego przewidziane prawem, 3) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ, 4) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2013 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi, 5) sprzęt rehabilitacyjny/medyczny musi spełniać narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadać wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 186) - zgodność z Dyrektywą 2007/47/EC. 5. Zakup przedmiotu zamówienia obejmuje miedzy innymi: zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, załadunek, rozładunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika pomieszczeniach obiektu. 6. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają załączniki Nr 1a, 1b, 1c i 1d do SIWZ oraz Projekt umowy stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 30200000-1, 37000000-8, 33100000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Dostawa wyposażenia meblowego i higieniczno-sanitarnego dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80823.72
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ENCORE TECH Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
91136.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11574.78
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MPC Paweł Oleksiewicz Kutno
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12865.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: "Dostawa instrumentów muzycznych i artykułów malarskich dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11976.80
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aktywnie w szkole, Michał Grandyberg
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14489.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: "Dostawa wyposażenia rehabilitacyjnego dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37447.33
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HAS-MED Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44583.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup noszy elektrycznych z systemem załadunku
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA W GRĘBOSZOWIE
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej w ramach rozbudowy sieci informatycznej Gminy Tuchomie.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.