To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-16
Ogłoszenie nr 510146081-N-2019 z dnia 16-07-2019 r.
Urząd Gminy Damasławek: Budowa drogi nr 212025P w miejscowości Starężyn
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553395-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Damasławek, Krajowy numer identyfikacyjny 53316200000000,
ul. Rynek
8,
62-110
Damasławek, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
672 613 611, e-mail
inwestycje@damaslawek.nowoczesnagmina.pl, faks
672 613 627.
Adres strony internetowej (url): www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi nr 212025P w miejscowości Starężyn
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Inw.271.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi nr 212025P w miejscowości Starężyn na odcinku (nr 2 z projektu budowlanego) od km 0 + 000 do km 0+456,40, na odcinku (nr 3 z projektu budowlanego) od km 0 + 000 do km 0+255,70. Miejsce realizacji zamówienia: Starężyn, działka ewidencyjna nr 25, 47, 48 obręb Damasławek, Gmina Damasławek, województwo wielkopolskie.Początek projektowanego odcinka nr III budowy drogi przyjęto na km 0+000 tj. skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 251 Kaliska - Inowrocław o długości 255,70 m. Początek projektowanego odcinka nr II o dł. 456,40 m przyjęto na skrzyżowaniu z odcinkiem nr I (odcinek istniejący wybudowany w 2018 r.) W ramach budowy przewiduje się wykonanie następujących robót: rozbiórkę istniejącej nawierzchni zjazdów, zdjęcie warstwy humusu, korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem istniejącego podłoża, wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki związanej stabilizowanej spoiwem (cement na miejscu) o Rm=2,5Mpa o grubości 10 cm, wykonanie warstwy wzmacniającej podłoże z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm o gr. 20 cm, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W o gr. 4 cm, wykonanie nawierzchni drogi o szer. 5,00 m z betonu asfaltowego AC11S o gr. 4 cm, wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, wykonanie zjazdów gospodarczych z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm, ułożenie krawężnika betonowego 15x30 cm oraz 20x30 - w rejonie skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 251 na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, ułożenie obrzeża betonowego 8x30 na podsypce cementowo piaskowej gr. 3 cm (przy chodniku), ułożenie obrzeża betonowego 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 (przy zjazdach indywidualnych), humusowanie i obsianie trawą poboczy i skarp, oznakowanie poziome i pionowe, budowa rowu krytego z rur fi 400 mm wraz ze studniami rewizyjnymi (szt. 5) i studzienkami wpustowymi (szt. 3), przedłużenie istniejącego przepustu fi 1000 mm. Uwaga!! 1. Wykonawca we własnym zakresie opracuje, uzgodni oraz zatwierdzi tymczasowy projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Koszty tych dokumentacji należy uwzględnić w cenach jednostkowych robót. 2. Wykonawca uzyska wszelkie niezbędne pozwolenia do prowadzenia robót w obrębie drogi wojewódzkiej nr 251. 3. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą, w tym dokumentację geodezyjno-wykonawczą dla zrealizowanych robót - zgodnie z obowiązującymi przepisami, umożliwiającą naniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków i ewidencji sieci uzbrojenia terenu, oraz kopię mapy powstałej w oparciu o geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Koszt tej dokumentacji należy uwzględnić w cenach jednostkowych robót. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Dokumentami pomocniczymi są przedmiary robót, które z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe nie determinują zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.25.31.40 - 45.25.31.40
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
811822.19
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GABRODROG Paeł Kubicki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
881960.43
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.