eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkDostawa wyposażenia i środków ochrony dla Domu Pomocy Społecznej w Malborku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-06

Ogłoszenie nr 510146736-N-2020 z dnia 06-08-2020 r.

Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego: Dostawa wyposażenia i środków ochrony dla Domu Pomocy Społecznej w Malborku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pt. "Pomorskie S.O.S" współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 5.4.2 Zdrowie na rynku pracy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Realizacja projektu wynika z zapisów ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. poz. 374 z późn. zm.).

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558981-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ul. Słowackiego 45 82-200 MALBORK na mocy Uchwały Nr 157/2020 Zarządu Powiatu Malborskiego z dnia 10 czerwca 2020 roku w sprawie powierzenia Domowi Pomocy Społecznej w Malborku realizacji zadania.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 556 460 400, e-mail starostwo@powiat.malbork.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia i środków ochrony dla Domu Pomocy Społecznej w Malborku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZP.272.36.2020.DPS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i środków ochrony dla Domu Pomocy Społecznej w Malborku w związku z przystąpieniem przez Powiat Malborski do realizacji projektu pn. "Pomorskie S.O.S" finansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 5.4.2 Zdrowie na rynku pracy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Realizacja projektu wynika z zapisów ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 z późn. zm.). Projekt pn. "Pomorskie S.O.S" realizowany przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego jest odpowiedzią na trudną sytuację panującą w placówkach świadczących opiekę całodobową nad osobami z niepełnosprawnościami, przewlekle lub terminalnie chorymi oraz w podeszłym wieku wywołaną stanem epidemii COVID-19. Celem projektu jest wsparcie i łagodzenie skutków pandemii oraz przeciwdziałanie jej negatywnym konsekwencjom, w szczególności w stosunku do osób znajdujących się w grupie szczególnego ryzyka, jakimi są pracownicy domów pomocy społecznej. Projekt obejmuje działania mające na celu poprawę warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wsparcie pracowników instytucji całodobowego pobytu pracujących bezpośrednio z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, którzy w związku z wykonywaniem pracy w warunkach epidemicznych, obciążeni są ogromnym ryzykiem własnego zachorowania, poprzez doposażenie placówek m.in. w środki ochrony indywidualnej, środki dezynfekujące, sprzęt medyczny niezbędny do powstrzymywania rozprzestrzeniania się COVID-19. Przedmiot zamówienia udzielony jest w całości. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym. Wykonawca nie może złożyć oferty tylko na wybrane pozycje z Formularza cenowego, tylko na wszystkie pozycje. W przypadku złożenia oferty obejmującej niepełny przedmiot zamówienia tzn. nie będzie zawierała wszystkich pozycji - skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodne z SIWZ zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Zamawiający wprowadza prawo opcji dopuszczając możliwość zwiększenia ilości zakupionego przedmiotu umowy maksymalnie do kwoty 95.984,80 zł brutto, uzależniając to prawo od potrzeb Zamawiającego, wynikających z bieżącego zapotrzebowania w okresie poprzedzającym realizację przedmiotu umowy. W przypadku zwiększenia ilości, o których mowa powyżej, cena zakupu towaru nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie przez Wykonawcę i określona w umowie. Niewyczerpanie wartości, o której mowa powyżej nie stwarza po stronie Wykonawcy jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego. Ilości przedstawionego asortymentu w tabeli w Formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty. Ilości mogą ulec zwiększeniu przed przystąpieniem do realizacji zamówienia o czym poinformuje Zamawiający drogą mailową Wykonawcę, ale ogólna wartość realizowanej dostawy nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie (tj. kwoty, którą Zamawiający zabezpieczył na realizację niniejszego postępowania w wysokości 95.984,80 zł brutto). Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33631600-8


Dodatkowe kody CPV: 35113400-3, 33192100-3, 33100000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 88874.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KROMED Jolanta Bożykowska
Email wykonawcy: bozykowska@hsmkromed.pl
Adres pocztowy: Bobolin 9G
Kod pocztowy: 72-758
Miejscowość: KOŁBASKOWO
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 50167.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50167.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2683922.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

W ofercie z najwyższą ceną/kosztem poprawiona została omyłka rachunkowa na podst.art. 87 ust. 2 pkt 2) Uzp z kwoty 64.382,04 zł. Maksymalna wartość brutto zawartej umowy bez uwzględnienia prawa opcji zgodnie z Formularzem cenowym Wykonawcy wynosi 50.167,73 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy sto sześćdziesiąt siedem złotych i siedemdziesiąt trzy grosze brutto). Zamawiający skorzystał z prawa opcji, gdzie maksymalna wysokość wynagrodzenia należnego za dostawę realizowaną w ramach opcji nie mogła przekroczyć kwoty 95.984,80 zł brutto.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.