eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa materiałów podłogowych, materiałów posadzkowych, materiałów oświetleniowych, oraz materiałów hydraulicznych dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-06

Ogłoszenie nr 510146877-N-2020 z dnia 06-08-2020 r.

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie: Dostawa materiałów podłogowych, materiałów posadzkowych, materiałów oświetleniowych, oraz materiałów hydraulicznych dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550663-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540110298-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 15020000000000, ul. Aleja Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 648 608, e-mail dzp@sgh.waw.pl, faks 225 648 608.
Adres strony internetowej (url): www.sgh.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: publiczna uczelnia wyższa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów podłogowych, materiałów posadzkowych, materiałów oświetleniowych, oraz materiałów hydraulicznych dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ADZP.25.24.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów podłogowych, materiałów posadzkowych, materiałów oświetleniowych oraz materiałów hydraulicznych, ujętych w wykazach stanowiących załączniki do specyfikacji, dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w tym: - ZADANIE I - dostawa materiałów podłogowych, - ZADANIE II - dostawa materiałów posadzkowych, - ZADANIE III - dostawa materiałów oświetleniowych, - ZADANIE IV - dostawa materiałów hydraulicznych. 2. Realizacja zadań odbywać się będzie w ramach dostaw sukcesywnych, w tym: Zadanie I, III, IV: Przedmiot umowy będzie realizowany poprzez dostawy częściowe, wg potrzeb Zamawiającego; Zadanie II: Przedmiot umowy będzie realizowany w dwóch dostawach częściowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i gwarancji określają n/w załączniki do SIWZ: - Nr 1 - wykaz materiałów podłogowych, - Nr 2 - wykaz materiałów posadzkowych, - Nr 3 - wykaz materiałów oświetleniowych, - Nr 4 - wykaz materiałów hydraulicznych, - Nr 5 - wzór umowy. 4. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu zobowiązany jest do dostarczenia określonych materiałów zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione materiały na własny koszt i ryzyko (transport wraz z wyładunkiem na wskazane przez Zamawiającego miejsce) w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. do jednego z budynków Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wymienionych poniżej: - Budynek G (główny) - al. Niepodległości 162; - Budynek A - ul. Rakowiecka 24; - Biblioteka - ul. Rakowiecka 22 B; - Budynek W - ul. Wiśniowa 41; - Dom Studenta nr 1 Sabinki - al. Niepodległości 147; - Budynek M - ul. Madalińskiego 6/8; - Dom Studenta nr 3 Grosik - ul. Madalińskiego 31/33; - Budynek C - al. Niepodległości 128. 6. Podane w załącznikach do SIWZ ilości materiałów dla poszczególnych zadań stanowią wielkość szacunkową, ogólna wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym nie więcej niż o 30%. Zmiany te nie mogą powodować zmian cen jednostkowych zawartych w wykazach materiałów. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian ilościowo - rzeczowych w ramach zamawianych materiałów, wyspecyfikowanych w załącznikach (oznacza to możliwość zamówienia zwiększonych ilości poszczególnych materiałów kosztem zmniejszenia ilości lub niezamówienia innych).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 44000000-0


Dodatkowe kody CPV: 44112200-0, 44191600-1, 44112240-2, 31000000-6, 42132000-3, 44411000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ZADANIE I - dostawa materiałów podłogowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ZADANIE II - dostawa materiałów posadzkowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: ZADANIE III - dostawa materiałów oświetleniowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 60090.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kluś Sylwester Kluś
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Świerkowa 6
Kod pocztowy: 05-502
Miejscowość: Kamionka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44568.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44568.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44568.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: ZADANIE IV - dostawa materiałów hydraulicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48147.29
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł Bronikowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Norbertańska 3
Kod pocztowy: 09-402
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60135.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60135.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60135.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.