eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Masłów"Termomodernizacja Hali Sportowej w Mąchocicach-Scholasterii i Szkoły Podstawowej w Brzezinkach"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-17

Ogłoszenie nr 510147981-N-2019 z dnia 17-07-2019 r.

Urząd Gminy Masłów: "Termomodernizacja Hali Sportowej w Mąchocicach-Scholasterii i Szkoły Podstawowej w Brzezinkach"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinasowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania "3.3. Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym", Osi "3 Efektywna i zielona energia" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553145-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540112058-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Masłów, Krajowy numer identyfikacyjny 29101030000000, ul. Masłów Pierwszy, ul. Spokojna 2, 26-001 Masłów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 311 00 60, e-mail gmina@maslow.pl, faks 41 311 00 61.
Adres strony internetowej (url): http://www.maslow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Termomodernizacja Hali Sportowej w Mąchocicach-Scholasterii i Szkoły Podstawowej w Brzezinkach"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BiGP.271.51.2019.DK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest działanie inwestycyjne w systemie "zaprojektuj - wybuduj". Działanie inwestycyjne obejmuje "Termomodernizacja Hali Sportowej w Mąchocicach-Scholasterii i Szkoły Podstawowej w Brzezinkach". Projekt współfinasowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania "3.3. Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym", Osi "3 Efektywna i zielona energia" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą "Termomodernizacja Hali Sportowej w Mąchocicach-Scholasteria i Szkoły Podstawowej w Brzezinkach" w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: Zadanie nr 1 - Zaprojektuj i wybuduj: Termomodernizacja Hali Sportowej w Mąchocicach-Scholasterii. 1. Prace projektowe: o opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane oraz wykonawcze w podziale na branże, o uzyskanie wszelkich wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót. o specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, o harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych, o wykonanie termomodernizacji hali sportowej na podstawie wyżej wymienionych opracowań, o wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej obliczenia przedstawiające osiągnięcie zakładanych efektów energetycznych i ekologicznych, 2. Termomodernizacja Hali Sportowej obejmuje swoim zakresem: o wykonanie docieplenia oraz izolacji przeciwwilgociowej/przeciwwodnej ścian fundamentowych i ścian piwnic w budynku hali sportowej oraz łącznika prowadzącego do budynku szkoły, o wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku hali sportowej oraz łącznika prowadzącego do budynku szkoły wraz z wykonaniem nowych wypraw elewacyjnych, o wymianę istniejącej stolarki okiennej, o wymianę drzwi zewnętrznych, o modernizację instalacji centralnego ogrzewania obejmującą wykonanie nowej instalacji wewnętrznej (orurowania), montaż nowych grzejników oraz wymianę istniejącego źródła ciepła, o modernizację instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z montażem nowej centrali z odzyskiem ciepła, o wykonanie sufitów nad salami edukacyjnymi oraz sanitariatami znajdującymi się na I piętrze hali sportowej, o modernizację systemu oświetlenia wbudowanego poprzez zastosowanie energooszczędnych opraw LED, o naprawę oraz zaprojektowanie i wykonanie nowej izolacji schodów zewnętrznych prowadzących do budynku hali, o montaż na dachu budynku odnawialnych źródeł energii w postaci instalacji fotowoltaicznej zbudowanej z 40 paneli PV o całkowitej mocy 10 kW oraz uszczelnienie pokrycia dachu, o pozostałe roboty związane z naprawą tynków, elewacji, posadzek, malowaniem ścian i sufitów, likwidacją bruzd i przekuć powstałych w wyniku realizacji wyżej wymienionego zakresu prac. 3. Zakres zamówienia opisuje program funkcjonalno-użytkowy, oraz audyt energetyczny określający wskaźniki zmniejszenia zapotrzebowania na energię. 4. Planowane roboty nie naruszają istniejącego układu konstrukcyjnego budynków. 5. Prace przewidziane są do wykonania na czynnych obiektach, co Wykonawca winien uwzględnić w opracowaniu harmonogramu robót. 6. Wysokość ostatniej faktury nie mniej niż 20% wartości zadania. 7. Płatność ostatniej faktury w wysokości nie mniejszej niż 20 % wartości całego zadania nastąpi w I kwartale 2020 r. Zadanie nr 2 - Zaprojektuj i wybuduj: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Brzezinkach. 1. Prace projektowe: o opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane oraz wykonawcze w podziale na branże, o specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, o harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych, o wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły na podstawie wyżej wymienionych opracowań, o wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej obliczenia przedstawiające osiągnięcie zakładanych efektów energetycznych i ekologicznych, o uzyskanie wszelkich wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót. 2. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Brzezinkach obejmuje swoim zakresem: o wykonanie docieplenia oraz izolacji przeciwwilgociowej/przeciwwodnej ścian fundamentowych i ścian piwnic w budynku Szkoły Podstawowej, o wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych i cokołów budynku Szkoły Podstawowej wraz z wykonaniem nowych okładzin i wypraw elewacyjnych, o wykonanie dodatkowej izolacji termicznej stropu nad parterem, o wymianę istniejącej stolarki okiennej, o wymianę drzwi zewnętrznych, o modernizację instalacji centralnego ogrzewania obejmującą wykonanie nowej instalacji wewnętrznej (orurowania), montaż nowych grzejników oraz wymianę istniejącego źródła ciepła, o modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej poprzez wymianę wewnętrznej instalacji (orurowania), wymianę zasobnika C.W.U oraz montaż pompy cyrkulacyjnej, o modernizację instalacji wentylacji poprzez montaż higrosterowanych nawietrzaków okiennych oraz obrotowych nasad kominowych typu turbowent, o modernizację systemu oświetlenia wbudowanego poprzez zastosowanie energooszczędnych opraw LED, o naprawę oraz zaprojektowanie i wykonanie nowej izolacji schodów zewnętrznych prowadzących do budynku Szkoły, o montaż na dachu budynku odnawialnych źródeł energii w postaci instalacji fotowoltaicznej zbudowanej z 40 paneli PV o całkowitej mocy 10 kW, o pozostałe roboty związane z naprawą tynków, elewacji, posadzek, malowaniem ścian i sufitów, likwidacją bruzd i przekuć powstałych w wyniku realizacji wyżej wymienionego zakresu prac. 3. Zakres zamówienia opisuje program funkcjonalno-użytkowy, oraz audyt energetyczny określający wskaźniki zmniejszenia zapotrzebowania na energię. 4. Planowane roboty nie naruszają istniejącego układu konstrukcyjnego budynków. 5. Prace przewidziane są do wykonania na czynnych obiektach, co Wykonawca winien uwzględnić w opracowaniu harmonogramu robót. 6. Wysokość ostatniej faktury nie mniej niż 20% wartości zadania. 7. Płatność ostatniej faktury w wysokości nie mniejszej niż 20 % wartości całego zadania nastąpi w I kwartale 2020 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71220000-6


Dodatkowe kody CPV: 71240000-2, 71320000-7, 45111000-8, 45316000-5, 45321000-3, 45324000-4, 45331000-6, 45421000-4, 45442000-7, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 - Zaprojektuj i wybuduj: Termomodernizacja Hali Sportowej w Mąchocicach-Scholasterii.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1113410.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOMPLEXBUD Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szczecińska 34
Kod pocztowy: 25-345
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1177000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1177000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1483537.42
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 - Zaprojektuj i wybuduj: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Brzezinkach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1005589.38
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOMPLEXBUD Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szczecińska 34
Kod pocztowy: 25-345
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1127000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1127000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1459122.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.