eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój"Dostosowanie budynku przy ul. Kaszubskiej 2 (dawny ZS nr 7) dla potrzeb edukacyjnych"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-18

Ogłoszenie nr 510148216-N-2019 z dnia 18-07-2019 r.

Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji: "Dostosowanie budynku przy ul. Kaszubskiej 2 (dawny ZS nr 7) dla potrzeb edukacyjnych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546802-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji, Krajowy numer identyfikacyjny 27625535800000, ul. Al. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4785302, e-mail przetargi@um.jastrzebie.pl, faks 32 4785350.
Adres strony internetowej (url): www.bip.jastrzebie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostosowanie budynku przy ul. Kaszubskiej 2 (dawny ZS nr 7) dla potrzeb edukacyjnych"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IKI.271.28.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie prac (ogólnobudowlanych i instalacyjnych) związanych z dostosowaniem budynku dawnego ZS nr 7 dla potrzeb edukacyjnych oraz przebudową kuchni. Budynek zlokalizowany jest na działce nr 12-495/6 przy ul. Kaszubskiej 2 w Jastrzębiu-Zdroju. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje w szczególności: A. Roboty ogólnobudowlane w zakresie budynku dydaktycznego: ? Roboty rozbiórkowe w tym: - Demontaż i ponowny montaż drabinek gimnastycznych, oraz obudów kaloryferów, - Fragmentaryczne skucie tynków wewnętrznych na powierzchni sufitów, - Fragmentaryczne skucie tynków wewnętrznych na ścianach, filarach, - Oczyszczenie ścian z okładzin w formie tapet, - Demontaż boazerii na ścianach, - Oczyszczenie ścian i sufitów ze starych powłok malarskich, odgrzybianie ścian na klatkach schodowych, - Częściowy demontaż wykładzin PCV, - Częściowy demontaż wykładzin dywanowych, - Załadunek i wywóz materiałów odpadowych (gruzu) na składowisko Wykonawcy i utylizacja, - Załadunek i wywóz złomu do skupu. ? Roboty naprawcze w zakresie posadzek, sufitów i ścian (uzupełnienie tynków, malowanie, izolacja stref mokrych, płytkowanie); ? Roboty naprawcze w zakresie wybranych wejść do budynku szkoły; ? Roboty montażowe z zakresie częściowej wymiany stolarki drzwiowej; ? Roboty naprawcze w zakresie części stolarki drzwiowej; ? Roboty związane z naprawą pokrycia dachu; ? Wymiana wewnętrznej instalacji wodnej do celów bytowych; ? Wymiana wewnętrznej instalacji c.o.; ? Wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej; B. Roboty ogólnobudowlane w zakresie przebudowy kuchni: ? Roboty rozbiórkowe - demontaż istniejącego wyposażenia kuchni, demontaż wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej, demontaż zewnętrznej stolarki drzwiowej, przebicie wewnętrznego otworu okiennego; ? Roboty murowe w zakresie wznoszenia ścian działowych, zamurowanie istniejącego otworu; ? Roboty w zakresie montażu nadproży systemowych w ścianach projektowanych; ? Roboty konstrukcyjne w zakresie montażu nadproży stalowych w ścianach istniejących; ? Roboty montażowe w zakresie wewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej; ? Roboty montażowe w zakresie zewnętrznej stolarki drzwiowej; ? Roboty wykończeniowe wewnętrzne w zakresie ścian, podłóg i sufitów (tynkowanie, malowanie, izolacja stref mokrych, płytkowanie); ? Wymiana wewnętrznej instalacji wodnej do celów bytowych; ? Wymiana wewnętrznej instalacji c.o.; ? Wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej; ? Wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej z klimatyzacją wraz z zabudowaniem central wentylacyjnych dla pomieszczeń kuchni; ? Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej dla kuchni; ? Wymiana starej elektrycznej instalacji aluminiowej na miedzianą; ? Wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne (LED); Powyższy zakres robót został podzielony na dwa etapy. I etap obejmuje roboty ogólnobudowlane opisane w pkt. 3.1.A SIWZ w obrębie parteru i I piętra budynku dydaktycznego. II etap obejmuje roboty ogólnobudowlane opisane w pkt. 3.1.A SIWZ w obrębie II piętra budynku dydaktycznego, sali gimnastycznej z zapleczem sportowo-sanitarnym oraz pomieszczenia segmentu kuchennego oraz roboty opisane w pkt. 3.1.B SIWZ. Inwestycja winna być zrealizowana zgodnie z dokumentacją techniczną pt.: 1. "Projekt remontu budynku szkoły przy ul. Kaszubskiej 2 (dawny ZS nr 7) w Jastrzębiu-Zdroju w zakresie niezbędnym do uruchomienia obiektu na potrzeby edukacyjne", oraz 2. " Projekt przebudowy kuchni w Budynku przy ul. Kaszubskiej (dawny ZS nr 7) w Jastrzębiu-Zdroju wraz z wymianą wewnętrznej instalacji gazowej oraz wentylacją mechaniczną" obejmującymi: * projekty budowlane i wykonawcze branży architektonicznej i konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, grzewczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych, * szczegółowe specyfikacje techniczne, * kosztorysy ślepe (przedmiary robót), oraz przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z oświadczeniami i dokumentami niezbędnymi do zgłoszenia Zamawiającemu zakończenia robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ, dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9, specyfikacje techniczne - załącznik nr 10 oraz kosztorysy ślepe (przedmiary robót) - załącznik nr 12.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45311000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 874667.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane "CZĘSTOBUD" Damian Świącik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Bohaterów Monte Cassino 40
Kod pocztowy: 42-200
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1577460.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1577460.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1577460.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.