eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieruszówWykonanie prac remontowych w budynku komunalnym położonym w Kuźnicy Skakawskiej w gminie Wieruszów, nr ewid. Dz. 550/4

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-19

Ogłoszenie nr 510149652-N-2019 z dnia 19-07-2019 r.

Burmistrz Wieruszowa: Wykonanie prac remontowych w budynku komunalnym położonym w Kuźnicy Skakawskiej w gminie Wieruszów, nr ewid. Dz. 550/4

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554597-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Wieruszowa, Krajowy numer identyfikacyjny 25085539200000, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48627832610, e-mail um@wieruszow.pl, faks +48627832611.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac remontowych w budynku komunalnym położonym w Kuźnicy Skakawskiej w gminie Wieruszów, nr ewid. Dz. 550/4

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZI.271.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynku komunalnym położonym w Kuźnicy Skakawskiej w gminie Wieruszów, nr ewid. Dz. 550/4. 2. Inwestycja swym zakresem obejmuje roboty z zakresu branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej. 2.1 Z zakresu branży budowlanej należy wykonać następujące prace naprawcze: 1) zabezpieczenie przeciwogniowe konstrukcji z drewna, stropów i stropodachu w sposób zgodny z projektem budowlanym, 2) poprawienie niewłaściwie wykonanych izolacji cieplnych budynku, 3) przebudowę niewłaściwie wykonanych podłóg w pomieszczeniach I pietra i poddasza budynku. 2.2 Z zakresu branży elektrycznej należy dokonać częściowej przebudowy istniejącej instalacji: 1) elektrycznej, 2) logiczno/telefonicznej, 3) RTV-SAT, 3 4) domofonowej. 2.3. Z zakresu branży sanitarnej należy wykonać prace naprawcze istniejących instalacji sanitarnych oraz grzewczych na poziomie I piętra oraz poddasza. 3. Dla poprawnego wykonania robót naprawczych wymienionych w punkcie 2.1. należy: 1) zdemontować lampy oświetlenia z powierzchni stropów z drewna parteru, I piętra i poddasza, 2) zdemontować osprzęt instalacji elektrycznych ze ścian i ścianek działowych I piętra i poddasza budynku, 3) zdemontować przewody instalacji elektrycznej z powierzchni ścian, ścianek działowych i zabudów z płyt gipsowych na I piętrze i poddaszu budynku, 4) zdemontować przewody instalacji elektrycznych z przestrzeni stropodachu na poddaszu budynku, 5) zdemontować osprzęt instalacji sanitarnych ze ścian i ścianek działowych z płyt gipsowych na I piętrze i poddaszu budynku, 6) zdemontować grzejniki instalacji CO ze ścian i ścianek działowych z płyt gipsowych I piętra i poddasza budynku, 7) zdemontować rury instalacji sanitarnych i instalacji grzewczych ze ścian i ścianek działowych I piętra i poddasza budynku, zdemontować rury instalacji sanitarnych i grzewczych ułożone na górnej powierzchni stropów parteru i I piętra budynku, 8) rozebrać ściany, ścianki działowe i zabudowy z płyt gipsowych I piętra i poddasza budynku oparte na stropach z drewna, 9) rozebrać podłogi z wykładziny rulonowej PCV w pomieszczeniach I piętra i poddasza budynku, wykonane na stropach o konstrukcji z drewna, 10) rozebrać wylewki podpodłogowe z zaprawy cementowej wraz z należnymi warstwami podpodłogowymi (izolacja z folii, podłoga z płyt wiórowych, podłoga z desek) we wszystkich pomieszczeniach I piętra i poddasza budynku ze stropami o konstrukcji z drewna, 11) rozebrać sufity podwieszone z płyt gipsowych i izolację cieplną stropodachu nad pomieszczeniami poddasza, 12) rozebrać ślepy pułap stropów parteru i I piętra budynku, 13) zamontować na dolnej powierzchni stropu parteru i I piętra dodatkową warstwę płyt gipsowych ognioodpornych gr 15 mm, 14) zabezpieczyć preparatami chemicznymi do stanu NRO oraz przeciw grzybom i owadom wszystkie elementy z drewna stropów parteru i poddasza oraz wszystkie elementy z drewna stropodachu, 15) wykonać odtworzenie wszystkich elementów budynków zakwalifikowanych do rozbiórki w punkcie 3.1) - zamontować na dolnej powierzchni stropodachu dodatkową warstwę płyt gipsowych ognioodpornych gr. 12,5 mm, 16) zamontować na ścianach i ściankach działowych zabezpieczenia przeciwogniowego dodatkową warstwę płyt gipsowych gr. 12,5 mm, 17) wykonać w powierzchni ścian tremplowych z płyt gipsowych izolację cieplną, pionową z płyt z wełny mineralnej gr. 10 i gęstości 80 kg/ m3, 18) zamontować na dolnej powierzchni stropodachu dodatkową warstwę ocieplenia z płyty z wełny mineralnej gr. 10 i gęstości 80 kg/m3. 4 4. Dla poprawnego wykonania robót wymienionych w punkcie 2.2. należy: 1) zdemontować lampy oświetlenia ze stropów z drewna parteru, I pietra i poddasza budynku, 2) zdemontować lampy oświetlenia ze ścian i ścianek działowych z płyt gipsowych I pietra i poddasza budynku, 3) zdemontować osprzęt instalacji elektrycznych, logiczno/telefonicznych, radiowo telewizyjnych i domofonowych ze ścian i ścianek działowych I pietra i poddasza budynku, 4) zdemontować przewody instalacji elektrycznych, logiczno/telefonicznych, radiowo telewizyjnych i domofonowych z górnych powierzchni stropów parteru i I pietra oraz stropodachu, 5) zdemontować przewody instalacji elektrycznych, logiczno/telefonicznych, radiowo telewizyjnych i domofonowych ze ścian i ścianek działowych z płyt gipsowych I piętra i poddasza budynku, 6) po wykonaniu robót budowlanych naprawczych dokonać odtworzenia instalacji zakwalifikowanych do rozbiórki. 5. Dla poprawnego wykonania robót wymienionych w punkcie 2.3. należy wykonać: 1) demontaż i ponowny montaż grzejników i armatury z wykorzystaniem 100% istniejących grzejników i armatury, 2) demontaż i ponowny montaż rurażu centralnego ogrzewania z wykorzystaniem do dalszego montażu 50% istniejących rur, 3) demontaż i ponowny montaż rozdzielaczy centralnego ogrzewania zabudowanych w ściankach g-k z wykorzystaniem 100% rozdzielaczy i armatury, 4) demontaż i ponowny montaż całości białego montażu z bateriami z wykorzystaniem 100% istniejących urządzeń sanitarnych, 5) demontaż i ponowny montaż rurażu wod-kan z wykorzystaniem do dalszego montażu 50% istniejących rur, 6) demontaż bojlerów c.w.u. z wykorzystaniem 100% do ponownego zamontowania, 7) wykonanie nowej izolacji cieplnej na układanych przewodach w warstwach przegród budowlanych. 6. Wykonawca zobowiązany jest w ramach oferowanej ceny do: 1) rzetelnego i terminowego wykonania powierzonych robót zgodnie z dokumentacją projektowo kosztorysową, kosztorysami ofertowymi, profesjonalną wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, przepisami technicznymi, bhp i ppoż., obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa oraz zaleceniami Zamawiającego, 2) przeprowadzenia wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia, w tym m.in. do opracowania i pokrycia kosztów protokołów pomiarów skuteczności wentylacji, pomiarów natężenia oświetlenia, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, zakupu i montażu sprzętu gaśniczego, badania wody oraz innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, w tym uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, 3) zabezpieczenia terenu robót pod względem bhp i ppoż., oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy oraz do ubezpieczenia budowy, 5 4) opracowania przed wprowadzeniem na budowę planu Bioz. Plan ten będzie stanowić załącznik do protokołu wprowadzenia na budowę, 5) zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich oraz oznaczenia budowy w sposób czytelny, 6) wykonania robót z materiałów własnych i dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu zgłoszenia obiektu do odbioru wymaganych prawem certyfikatów, atestów i zaświadczeń o dopuszczeniu zastosowanych materiałów do stosowania w budownictwie, 7) przedłożenia na uzasadnione żądanie Zamawiającego lub Inspektorów Nadzoru dowodów zakupu materiałów podstawowych i atestów stwierdzających zgodność użytych materiałów z obowiązującymi normami oraz przedłożenia na zakupione przez siebie materiały kart gwarancyjnych i wszelkich innych dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy materiałów, 8) zapewnienia objęcia kierownictwa budowy przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w rozumieniu wymagań i obowiązków wynikających z przepisów prawa budowlanego i aktów wykonawczych, 9) zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót inspektorowi daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy, 10) do zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru, 11) przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót, 12) niezwłocznego uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, 13) dostarczenia na żądanie Inspektora Nadzoru i Zamawiającego własnym kosztem i staraniem wszelkich pomiarów, atestów i niezbędnych badań (wykonane przez właściwe i niezależne jednostki badawcze). 7. Złom pochodzący z rozbiórek będzie stanowić własność Zamawiającego. Inne materiały pochodzące z rozbiórek, które można w jakikolwiek sposób odzyskać, wykorzystać lub zbyć stanowić będą własność Zamawiającego i od jego decyzji zależy, czy te materiały zatrzyma. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania tych materiałów i w razie dyspozycji o niezatrzymywaniu ich przez Zamawiającego do ich wywiezienia i utylizacji na własny koszt. 8. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 9. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu wzorów gwarancji do akceptacji. 10. W oferowanej cenie ofertowej należy przewidzieć koszt robót przygotowawczych (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniami, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną), koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót oraz dopuszczeniem inwestycji do użytkowania, np. opłaty za czynności odbiorowe, itp.; 11. Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Bezwzględnie należy zapoznać się z dokumentacją techniczną 6 (budowlaną) zadania. Zamawiający informuje, iż istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlano-wykonawczych, 2) przedmiary robót, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. 13. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót przy realizacji przedmiotu zamówienia zostaje opisana poprzez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp. 19. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 20. Postępowanie jest prowadzone wg zasad określonych w art. 24aa Pzp, tj. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45310000-3, 45110000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 278357.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Black Man Aleksandra Wolska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 56
Kod pocztowy: 95-080
Miejscowość: Tuszyn
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 396727.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 396727.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 537261.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.