To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-19
Ogłoszenie nr 510149954-N-2019 z dnia 19-07-2019 r.
Tarnowska Gospodarka Komunalna TP - KOM Sp. z o.o.: Usługi transportowe ciągnikiem siodłowym z naczepą - transport odpadów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553316-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Tarnowska Gospodarka Komunalna TP - KOM Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 63991008400000,
ul. ul. Zachodnia
4,
62-080
Tarnowo Podgórne, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
tpkom@wp.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.tp-kom.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi transportowe ciągnikiem siodłowym z naczepą - transport odpadów
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe, które obejmują transport odpadów z Punktu Przeładunkowego w miejscowości Rumianek, ul. Szkolna gmina Tarnowo Podgórne następujących odpadów: a) Zmieszane niesegregowane odpady komunalne kod 200301 do Instalacji Regionalnej w Piotrowie Pierwszym; b) Odpady zbierane selektywnie 150101, 150102, 150105, 150106, 200101, 200136, 200139, 170904, 010604 do wskazanej przez Zamawiającego Instalacji. Wymagania do naczepy: a)Naczepa kryta z ruchoma podłogą o pojemności załadunkowej co najmniej 100 m3; b)Ładowność co najmniej 25 Mg. Zakres zamówienia: szacunkowa ilość kilometrów ładownych miesięcznie wynosi około 6 400 km co daje rocznie około 44 800 km. Usługi będą realizowane na zasadach doraźnych w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia przedmiotu zamówienia maksymalnie o 50% wartości zamówienia co nie oznacza zmiany umowy. Zamawiający wymaga zapewnienia 4 transportów dziennie w godzinach od 6.00 -18.00 w dniach od poniedziałku do piątku, przy czym pierwszą naczepę należy podstawić każdorazowo o godzinie 6:00, a ostatnią do godziny 15:00.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90000000-7
Dodatkowe kody CPV: 90500000-0, 90500000-2, 90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
330000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Transport Ciężarowy Barbara Majorczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
385728
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/4620-105/2025: Zagospodarowanie odpadów budowlanych z terenu budowy zad. 43445.
- Odbiór, transport i przetwarzanie odpadów poprocesowych z Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Katowicach.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
- Utworzenie, nadzór i prowadzenie stacjonarnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w okresie od 01.04.2025 r. do 31.12.2025 r.
- odbiór oraz transport niesegregowanych oraz segregowanych odpadów komunalnych z posesji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
- Świadczenie usługi odbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach: 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 04, 18 01 06*
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.