To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-19
Ogłoszenie nr 510150054-N-2019 z dnia 19-07-2019 r.
Gmian Książ Wlkp.: Budowa szatni sportowej przy stadionie miejskim w Książu Wlkp.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559014-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmian Książ Wlkp., Krajowy numer identyfikacyjny 53046500000000,
ul. ul. Stacha Wichury
,
63-130
Książ Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
612 822 001, e-mail
urzad@ksiaz-wlkp.pl, faks
612 822 724.
Adres strony internetowej (url): www.ksiaz-wlkp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa szatni sportowej przy stadionie miejskim w Książu Wlkp.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):G.272.5.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn. Budowa szatni sportowej przy stadionie miejskim w Książu Wlkp. 2. Kody CPV: 45215000-7, 45000000-7, 45310000-3, 45330000-9, 45210000-2 Przedmiot zamówienia obejmuje budowę zaplecza sportowego, budynku szatni sportowej przy stadionie miejskim w Książu Wlkp. Budynek będzie zlokalizowany w miejscowości Książ Wlkp. przy ulicy Strzeleckiej na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 504/4 zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Szczegółowe usytuowanie w planie sytuacyjnym projektu. Przedmiotowa działka jest obecnie zabudowana obiektem amfiteatru i placu zabaw oraz budynkiem szatni przeznaczonym do rozbiórki. Projektowany budynek jest budynkiem parterowym, bez podpiwniczenia z dachem płaskim. Na program użytkowy budynku składają się pomieszczenia szatni, umywalni, pokoju sędziów, salki konferencyjnej z zapleczem socjalnym i sanitarnym, ogólnodostępne WC męski, WC kobiet i WC dla niepełnosprawnych. Zestawienie powierzchni projektowanego budynku: pow. zabudowy - 190,75 m2 , pow. całkowita 177,30 m2, pow. użytkowa 137,79 m2 , kubatura 926,78 m3, wysokość budynku 4,67 m. Zakres robót dla całego zamierzenia to: organizacja budowy, ogrodzenie terenu, umieszczenie tablicy informacyjnej, zabezpieczenie środków przeciw pożarowych, zabezpieczenie materiałów budowlanych oraz środków do realizacji procesu budowlanego, budowa przyłączy technicznych do budynku, rozbiórka starego budynku szatni, budowa zaplecza szatni sportowej, budowa zagospodarowania terenu. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 2) przedmiar robót, 3) projekt na rozbiórkę, 4) projekty branżowe 5) projekt zamienny Wymienione dokumenty stanowią załącznik nr 11 do SIWZ. Po uzyskaniu pozwolenia na budowę szatni nr AB.6740.127.2019 z dnia 02.04.2019r. wydanym przez Starostę Śremskiego w celu powiększenia powierzchni szatni, kosztem powierzchni umywalni, kotłowni i korytarza projektem zamiennym wprowadzono następujące zmiany: - przesunięcie ściany nośnej w osi "C", - powiększenie pomieszczeń szatni nr 1.8 i 1.10 do 14,43m2 , - pomniejszenie pomieszczeń umywalni nr 1.9 i 1.11 do 7,66m2 , - pomniejszenie powierzchni kotłowni nr 1.3. i korytarza nr 1.2. Pozostałe parametry geometryczne oraz elementy budynku i zagospodarowania terenu nie ulegają zmianie i należy wykonać je zgodnie z projektem podstawowym. 3. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. 2) Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie winien być zgodny z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót; 3) Wykonawca winien udzielić 14 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy; 4) Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 5) Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę min. 2 osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robót murarskich i wykończeniowych, ogólnych prac budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy (§ 6 ust. 3-6 i § 9 ust. 1 pkt. 7 i 8) stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Na etapie ofertowania - Wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ - druk "FORMULARZ OFERTOWY".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9, 45210000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
949367.83
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Hndlowe CEGIEŁKA Włodzimierz Gościniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
868639.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
949367.83
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe CEGIEŁKA Włodzimierz Gościniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
868639.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KSIĄŻ WIELKOPOLSKI
- Doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Ks. Abp. A. Baraniaka w Mchach
- Budowa kanalizacji we wsi Kiełczynek- II etap (2)
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach Radoszkowo i Brzóstownia
więcej: przetargi KSIĄŻ WIELKOPOLSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.