eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpolePrzebudowa pomieszczeń budynku nr 1 i części instalacji szpitala oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-12

Ogłoszenie nr 510150338-N-2020 z dnia 12-08-2020 r.

116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ: Przebudowa pomieszczeń budynku nr 1 i części instalacji szpitala oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543979-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540107047-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 53156361100000, ul. ul. Wróblewskiego 46, 45-759 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 261 62 60 61;261 62 51 29, e-mail przetargi@116szpital.opole.pl, faks 261 62 60 51.
Adres strony internetowej (url): www.116szpital.opole.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa pomieszczeń budynku nr 1 i części instalacji szpitala oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/04/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa pomieszczeń budynku nr 1 i części instalacji szpitala oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z dokumentacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ, z podziałem na 2 Zadania. Zadanie nr 1 z podziałem na dwie części: część nr 1 "Przebudowa pomieszczeń budynku nr 1 na potrzeby Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej " . oraz część nr 2 "Modernizacja części wewnętrznej sieci wodociągowej wody zimnej i ciepłej, instalacji c.o., wewnętrznej i zewnętrznej sieci kanalizacyjnej oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej kondygnacji podziemnej" Zadanie nr 2 - Wykonywania obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją Zadania nr 1. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia uważa się pojedyncze Zadanie. Oferty można składać w odniesieniu do jednego, kilku lub wszystkich Zadań (części zamówienia). Oferta musi być złożona na cały przedmiot zamówienia w danym Zadaniu. 6. Prace budowlano - montażowe - zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do siwz. Główny KOD CPV: 45000000-7.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3, 45315300-1, 45332400-7, 45332000-3, 45320000-6, 45332200-5, 45330000-9, 45331100-7, 45262522-6, 45324000-4, 45111220-6, 71247000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1, część 1 i 2: CZĘŚĆ NR 1 - "Przebudowa pomieszczeń budynku nr 1 na potrzeby Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej " oraz CZĘŚĆ NR 2 - "Modernizacja części wewnętrznej sieci wodociągowej wody zimnej i ciepłej, instalacji c.o., wewnętrznej i zewnętrznej sieci kanalizacyjnej oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej kondygnacji podziemnej"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7347532.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Techniczno-Budowlany POLBAU Sp. z o. o.
Email wykonawcy: marketing@polbau.pl
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 25
Kod pocztowy: 45-054
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7955333.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7955333.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10250954.61
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonastwo w zakresie robót elektrycznych i sanitarnych- na dzień składania ofert nie jest znana nazwa Podwykonawców.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2: Wykonywanie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją Zadania nr 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 189000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALD Sp. z o. o.
Email wykonawcy: aleksanderowczarekopole@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Dambonia 155-157/72
Kod pocztowy: 45-861
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 147600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28905.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 147600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.