eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów promocyjnych dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej - Zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-22

Ogłoszenie nr 510150556-N-2019 z dnia 22-07-2019 r.

Politechnika Wrocławska: Dostawa materiałów promocyjnych dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej - Zadania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537261-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Wrocławska, Krajowy numer identyfikacyjny 55181193009000, ul. ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 202 182,32, e-mail bzp@pwr.edu.pl, faks 713 202 143.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.pwr.edu.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów promocyjnych dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej - Zadania

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/BZP/119/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej. Zamawiajacy określił przedmiotowa dostawę w 4 Zadaniach: 1.1. Zadanie nr 1 - koszulki na PWR Racing Team - T-shirt - 240 sztuk - Polo męskie i damskie - 120 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4.1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia 1.2. Zadanie nr 2 - koszulki i kubki na Wampiriadę - T-shirt - 350 sztuk - Kubki - 120 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4.2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia 1.3. Zadanie nr 3 - koszulki na Juwenalia - Koszulki wydziałowe - 2 166 sztuk - Koszulki sztabu - 16 sztuk - Koszulki wolontariuszy - 45 sztuk - Koszulki Technikalia - 45 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4.3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia 1.4. Zadanie nr 4 - koszulki na Turniej Tańca - Polo męskie i damskie - 30 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4.4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia 2. Podane ilości są ilościami szacunkowymi. Zamawiający w danym Zadaniu zamierza kupić tyle ilości danego asortymentu, by zmieścił się w kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w danym Zadaniu. Podstawą rozliczenia będzie cena jednostkowa i faktyczna ilość zamówionego asortymentu do kwoty, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie zależało od ilości faktycznie zakupionego asortymentu (ilości zamawianych sztuk) po cenie jednostkowej zaoferowanej w Formularzu ofertowym. Podane ilości służą do porównania ofert. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie kompletnego asortymentu wraz z nadrukami personalizowanymi na własny koszt i własnym transportem oraz rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego: Wybrzeże Wyspiańskiego 40, bud. H-14, po. 1.07, Wrocław. Ilość przewidywanych dostaw dla każdego artykułu: w ramach 1 dostawy. 4. Kod CPV: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Artykuły informacyjne i promocyjne 5. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 SIWZ. 6. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia dla danego Zadania. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, najwyżej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad. Jakość koszulek - koszulki nie mogą się pruć, mieć wystających nitek, a kolor koszulki ma być jednolity, bez przebarwień. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego. 7. Zamawiający przewiduje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp polegające na zwiększeniu zamówienia asortymentu w danym Zadaniu w przypadku uzyskania dodatkowego finansowania. Prawo opcji polega na dostawie asortymentu w ramach jednego zamówienia podstawowego dla danego Zadania. Wynagrodzenie wykonawcy będzie zależeć od ilości faktycznie zakupionych ilości sztuk, zgodnie z przyjętym sposobem realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji. Jako podstawę rozliczania realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji przyjmuje się cenę jednostkową asortymentu podaną przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dla danego Zadania. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego zamówienia wraz z zamówieniem podstawowym. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane wraz z zamówieniem podstawowym zgodnie z terminem dostawy wskazanym w SIWZ w danym Zadaniu. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - 4 części. Za część należy rozumieć Zadanie. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie jedno Zadanie lub dowolną liczbę Zadań.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39294100-0


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 - koszulki na PWR Racing Team

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13464
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RASCAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. WIELICKA 25
Kod pocztowy: 30-552
Miejscowość: KRAKÓW
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9599.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9599.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15173.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający w danym Zadaniu zamierza kupić tyle ilości danego asortymentu, by zmieścił się w kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w danym Zadaniu. Podstawą rozliczenia będzie cena jednostkowa i faktyczna ilość zamówionego asortymentu do kwoty, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie zależało od ilości faktycznie zakupionego asortymentu (ilości zamawianych sztuk) po cenie jednostkowej zaoferowanej w Formularzu ofertowym. W związku z tym wartość umowy podpisanej z Wykonawcą wynosi 16 559.83 zł brutto.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 - koszulki i kubki na Wampiriadę

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4878.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. GRUNWALDZKA 2
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: ELBLĄG
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7816.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7816.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8938.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający w danym Zadaniu zamierza kupić tyle ilości danego asortymentu, by zmieścił się w kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w danym Zadaniu. Podstawą rozliczenia będzie cena jednostkowa i faktyczna ilość zamówionego asortymentu do kwoty, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie zależało od ilości faktycznie zakupionego asortymentu (ilości zamawianych sztuk) po cenie jednostkowej zaoferowanej w Formularzu ofertowym. W związku z tym wartość umowy wynosi 6000.00 zł brutto.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3 - koszulki na Juwenalia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29091.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. GRUNWALDZKA 2
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: ELBLĄG
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33308.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33308.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33308.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający w danym Zadaniu zamierza kupić tyle ilości danego asortymentu, by zmieścił się w kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w danym Zadaniu. Podstawą rozliczenia będzie cena jednostkowa i faktyczna ilość zamówionego asortymentu do kwoty, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie zależało od ilości faktycznie zakupionego asortymentu (ilości zamawianych sztuk) po cenie jednostkowej zaoferowanej w Formularzu ofertowym. W związku z tym wartość umowy wynosi 35 786,06 zł brutto.


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie nr 4 - koszulki na Turniej Tańca

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 406.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. GRUNWALDZKA 2
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: ELBLĄG
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1845.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1845.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1845.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający w danym Zadaniu zamierza kupić tyle ilości danego asortymentu, by zmieścił się w kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w danym Zadaniu. Podstawą rozliczenia będzie cena jednostkowa i faktyczna ilość zamówionego asortymentu do kwoty, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie zależało od ilości faktycznie zakupionego asortymentu (ilości zamawianych sztuk) po cenie jednostkowej zaoferowanej w Formularzu ofertowym. W związku z tym wartość umowy wynosi 500 zł.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.