To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-22
Ogłoszenie nr 510150556-N-2019 z dnia 22-07-2019 r.
Politechnika Wrocławska: Dostawa materiałów promocyjnych dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej -
Zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537261-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Wrocławska, Krajowy numer identyfikacyjny 55181193009000,
ul. ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
27,
50-370
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 202 182,32, e-mail
bzp@pwr.edu.pl, faks
713 202 143.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.pwr.edu.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów promocyjnych dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej - Zadania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/BZP/119/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej. Zamawiajacy określił przedmiotowa dostawę w 4 Zadaniach: 1.1. Zadanie nr 1 - koszulki na PWR Racing Team - T-shirt - 240 sztuk - Polo męskie i damskie - 120 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4.1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia 1.2. Zadanie nr 2 - koszulki i kubki na Wampiriadę - T-shirt - 350 sztuk - Kubki - 120 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4.2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia 1.3. Zadanie nr 3 - koszulki na Juwenalia - Koszulki wydziałowe - 2 166 sztuk - Koszulki sztabu - 16 sztuk - Koszulki wolontariuszy - 45 sztuk - Koszulki Technikalia - 45 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4.3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia 1.4. Zadanie nr 4 - koszulki na Turniej Tańca - Polo męskie i damskie - 30 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4.4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia 2. Podane ilości są ilościami szacunkowymi. Zamawiający w danym Zadaniu zamierza kupić tyle ilości danego asortymentu, by zmieścił się w kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w danym Zadaniu. Podstawą rozliczenia będzie cena jednostkowa i faktyczna ilość zamówionego asortymentu do kwoty, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie zależało od ilości faktycznie zakupionego asortymentu (ilości zamawianych sztuk) po cenie jednostkowej zaoferowanej w Formularzu ofertowym. Podane ilości służą do porównania ofert. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie kompletnego asortymentu wraz z nadrukami personalizowanymi na własny koszt i własnym transportem oraz rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego: Wybrzeże Wyspiańskiego 40, bud. H-14, po. 1.07, Wrocław. Ilość przewidywanych dostaw dla każdego artykułu: w ramach 1 dostawy. 4. Kod CPV: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Artykuły informacyjne i promocyjne 5. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 SIWZ. 6. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia dla danego Zadania. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, najwyżej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad. Jakość koszulek - koszulki nie mogą się pruć, mieć wystających nitek, a kolor koszulki ma być jednolity, bez przebarwień. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego. 7. Zamawiający przewiduje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp polegające na zwiększeniu zamówienia asortymentu w danym Zadaniu w przypadku uzyskania dodatkowego finansowania. Prawo opcji polega na dostawie asortymentu w ramach jednego zamówienia podstawowego dla danego Zadania. Wynagrodzenie wykonawcy będzie zależeć od ilości faktycznie zakupionych ilości sztuk, zgodnie z przyjętym sposobem realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji. Jako podstawę rozliczania realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji przyjmuje się cenę jednostkową asortymentu podaną przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dla danego Zadania. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego zamówienia wraz z zamówieniem podstawowym. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane wraz z zamówieniem podstawowym zgodnie z terminem dostawy wskazanym w SIWZ w danym Zadaniu. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - 4 części. Za część należy rozumieć Zadanie. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie jedno Zadanie lub dowolną liczbę Zadań.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39294100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - koszulki na PWR Racing Team |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13464
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RASCAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9599.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający w danym Zadaniu zamierza kupić tyle ilości danego asortymentu, by zmieścił się w kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w danym Zadaniu. Podstawą rozliczenia będzie cena jednostkowa i faktyczna ilość zamówionego asortymentu do kwoty, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie zależało od ilości faktycznie zakupionego asortymentu (ilości zamawianych sztuk) po cenie jednostkowej zaoferowanej w Formularzu ofertowym. W związku z tym wartość umowy podpisanej z Wykonawcą wynosi 16 559.83 zł brutto. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - koszulki i kubki na Wampiriadę |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4878.04
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7816.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający w danym Zadaniu zamierza kupić tyle ilości danego asortymentu, by zmieścił się w kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w danym Zadaniu. Podstawą rozliczenia będzie cena jednostkowa i faktyczna ilość zamówionego asortymentu do kwoty, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie zależało od ilości faktycznie zakupionego asortymentu (ilości zamawianych sztuk) po cenie jednostkowej zaoferowanej w Formularzu ofertowym. W związku z tym wartość umowy wynosi 6000.00 zł brutto. |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - koszulki na Juwenalia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29091.91
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33308.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający w danym Zadaniu zamierza kupić tyle ilości danego asortymentu, by zmieścił się w kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w danym Zadaniu. Podstawą rozliczenia będzie cena jednostkowa i faktyczna ilość zamówionego asortymentu do kwoty, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie zależało od ilości faktycznie zakupionego asortymentu (ilości zamawianych sztuk) po cenie jednostkowej zaoferowanej w Formularzu ofertowym. W związku z tym wartość umowy wynosi 35 786,06 zł brutto. |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - koszulki na Turniej Tańca |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
406.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1845.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający w danym Zadaniu zamierza kupić tyle ilości danego asortymentu, by zmieścił się w kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w danym Zadaniu. Podstawą rozliczenia będzie cena jednostkowa i faktyczna ilość zamówionego asortymentu do kwoty, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie zależało od ilości faktycznie zakupionego asortymentu (ilości zamawianych sztuk) po cenie jednostkowej zaoferowanej w Formularzu ofertowym. W związku z tym wartość umowy wynosi 500 zł. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-116/2024 Dostawa materiałów promocyjnych - Notesów Akademickich dla Działu Informacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej
- Obsługa merytoryczna witryny internetowej projektu "Innowacyjny Dolny Śląsk" - https://innowacje.dolnyslask.pl
- Dystrybucja i dostawa energii cieplnej do budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej, ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław
- DOSTAWA AKUMULATORÓW ROZRUCHOWYCH ORAZ BATERII TRAKCYJNYCH DO SPRZĘTU PRZEŁADUNKOWEGO HNS/181/MK/2024
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1 / Podwale 29,30.
- Usługa wsparcia technicznego i serwisu dla sal rozpraw
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/242-116/2024 Dostawa materiałów promocyjnych - Notesów Akademickich dla Działu Informacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa materiałów promocyjnych II
- Dostawa materiałów promujących usługi sieci EURES oraz dostawa materiałów promujących usługi sieci EURES podczas 1 edycji targów pracy z podziałem na dwie części
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na części.
- Dostawa galanterii promocyjno-reklamowej oraz toreb ekologicznych na potrzeby Urzędu Miasta Tarnowa
- Opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa 7000 zestawów seminaryjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.