To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-12
Ogłoszenie nr 510150635-N-2020 z dnia 12-08-2020 r.
Zespół Oświaty i Wychowania: Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Kruszwica na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560730-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Oświaty i Wychowania, Krajowy numer identyfikacyjny 11128010000000,
ul. ul. Kościuszki
30,
88-150
Kruszwica, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 516 059, e-mail
zoiw@kruszwica.um.gov.pl, faks
523 516 059.
Adres strony internetowej (url): https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Kruszwica na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZ/01/01/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wspólny Słownik Zamówień: CPV 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób Przedmiotem zamówienia jest: Dowożenie uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Kruszwica na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021 Miejsce świadczenia zamówienia - teren gminy Kruszwica. Dowożenie i odwożenie obejmuje szkoły: 1) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Kruszwicy, ul. Kasprowicza 7 -SP nr 2 w Kruszwicy ul. Mickiewicza 11 2) Zespół Szkół Samorządowych nr 1w Kruszwicy ul. Kujawska 22 (Szkoła Podstawowa nr 1 ul. Kujawska 22, Przedszkole nr 1 ul. Kolegiacka 13), 3) Szkoła Podstawowa im. Armii Krajowej w Chełmcach, Chełmce 50, 88-121 Chełmce, 4) Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego w Rusinowie, Rusinowo 23, 5) Szkoła Podstawowa im. Marii Patyk w Sławsku Wielkim, Sławsk Wielki 77, 6) Szkoła Podstawowa im. Wincentego Witosa w Woli Wapowskiej, Wola Wapowska 6 i drugi budynek szkolny w Bachorcach, Bachorce 42, 7) Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Polanowicach, Polanowice 27. 1. Dowożenie nie może rozpoczynać się wcześniej niż o godz. 6:50. 2. Dowożenie obejmuje wszystkie dni nauki szkolnej. 3. Uczniowie muszą być dowiezieni do szkół w godzinach 7:45- 8:45. 4. Opiekę nad uczniami w trakcie dowożenia zapewnia Zamawiający. 5. Przystanki w poszczególnych miejscowościach zostaną usytuowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, 6. Przewozy dzieci odbywają się na podstawie imiennych biletów miesięcznych szkolnych zakupionych przez Zamawiającego u Wykonawcy. 7. Przewozy będą odbywały się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn.zm.). 8. W czasie dowożenia przewoźnik jest zobowiązany do zapewnienia miejsc siedzących dla dowożonych uczniów zgodnie z ilością sprzedanych miejsc. 9. Przewidywana ilość uczniów dowożonych z danego obwodu do poszczególnych szkół wynosi ogółem ok. 494 dzieci i szczegółowo określona jest w załączniku nr 8 do SIWZ. 10. Przed złożeniem oferty wykonawca może zapoznać się z przedmiotem zamówienia na miejscu i dokonać przeglądu tras w porozumieniu z dyrektorami szkół. 11. Każdy uczeń powinien mieć zapewnione miejsce siedzące. 12. Wykonawca zawrze 7 odrębnych umów (oddzielnie dla każdej szkoły lub zespołu szkół). 13. Wymagania w związku z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem usługi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w liczbie osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: - kierowcy autobusów na wszystkich trasach jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. b) w terminie do 10 dni roboczych od zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz pracowników realizujących usługę objętą niniejszą umową zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. W przypadku zmiany pracowników, Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej aktualizacji przedmiotowego wykazu. c) w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 13 a). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy. d) w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody (wszystkie lub wybrane przez zamawiającego) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 13 a) czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię zanonimizowanej umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Zamawiający wymaga, aby informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; e) z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 13 a) czynności zamawiający przewiduje sankcje przewidziane w projekcie umowy; f) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
593791.31
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Grzegorz Arent Nadgoplańska Komunikacja Autobusowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
594148.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego odpowiednimi do tego celu karetkami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.