To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-22
Ogłoszenie nr 510150784-N-2019 z dnia 22-07-2019 r.
Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi: "Usługi drukowania i powiązane"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561530-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny ---,
ul. Wólczańska
49,
90-608
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
(42)6320112, e-mail
m.peczynska@wup.lodz.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://wuplodz.praca.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Usługi drukowania i powiązane"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-08,09,11/19-USL/07,08,10
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi drukowania i powiązane. Usługi obejmują: a) zaprojektowanie (w tym oznakowanie, skład, łamanie), wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego 300 sztuk kalendarzy piramidek na 2020 r., 300 sztuk kalendarzy wiszących na 2020 r., 1000 sztuk teczek oraz 500 sztuk toreb papierowych-Część I zamówienia, b) zaprojektowanie (w tym oznakowanie, skład, łamanie), wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego 500 sztuk notesów,500 sztuk teczek, 200 sztuk toreb papierowych oraz 1000 sztuk broszur-Część II zamówienia, c) zaprojektowanie (w tym oznakowanie, skład, łamanie), wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego 200 sztuk kalendarzy zeszytowych na 2020 r., 200 sztuk kalendarzy na biurko typu biuwar na 2020 r., 200 sztuk kalendarzy stojących na biurko na 2020 r., 200 sztuk kalendarzy wiszących trójdzielnych na 2020 r.-Część III zamówienia, d) zaprojektowanie (w tym oznakowanie, skład, łamanie), wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego 1500 sztuk ulotek ( 3rodzaje ulotek po 500 sztuk), 50 sztuk kalendarzy zeszytowych na 2020 r. i 50 sztuk kalendarzy wiszących trójdzielnych na 2020 r. -Część IV zamówienia. 2. KOD CPV: 79.80.00.00 -2 (usł. drukowania i powiązane). 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający z uwagi na przedmiot niniejszego zamówienia nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 29 ust. 5 p.z.p. 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a p.z.p. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowego zamówienia tj. w szczególności przygotowanie do druku, obsługa specjalistycznych maszyn i urządzeń drukarskich w zależności od techniki druku, nadzorowanie lub wykonywanie innych czynności w procesie drukowania (np. drukarz, operator urządzeń introligatorskich/cyfrowych) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm) lub odpowiadającej mu formy zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wymóg zatrudnienia Zamawiający rozumie jako wymaganie, by osoby wykonujące wskazane czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowego zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze czasu pracy odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej niż minimalne wynagrodzenie za pracę ustalane na podstawie odrębnych przepisów. 7. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II SIWZ -"Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia"
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zaprojektowanie (w tym oznakowanie, skład, łamanie), wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego 300 sztuk kalendarzy piramidek na 2020 r., 300 sztuk kalendarzy wiszących na 2020 r., 1000 sztuk teczek oraz 500 sztuk toreb papierowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7982.70
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowa "TOP" Agnieszka Łuczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7982.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zaprojektowanie (w tym oznakowanie, skład, łamanie), wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego 500 sztuk notesów, 500 sztuk teczek, 200 sztuk toreb papierowych oraz 1000 sztuk broszur |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3357.90
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowa "TOP" Agnieszka Łuczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3357.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: zaprojektowanie (w tym oznakowanie, skład, łamanie), wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego 200 sztuk kalendarzy zeszytowych na 2020 r., 200 sztuk kalendarzy na biurko typu biuwar na 2020 r., 200 sztuk kalendarzy stojących na biurko na 2020 r., 200 sztuk kalendarzy wiszących trójdzielnych na 2020 r. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13161.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13161.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: zaprojektowanie (w tym oznakowanie, skład, łamanie), wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego 1500 sztuk ulotek ( 3 rodzaje ulotek po 500 sztuk), 50 sztuk kalendarzy zeszytowych na 2020 r. i 50 sztuk kalendarzy wiszących trójdzielnych na 2020 r. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3259.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowa "TOP" Agnieszka Łuczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3259.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kruszywa budowlanego i drogowego
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu monitoringu wideo VSS w budynku Urzędu Skarbowego w Pabianicach, przy ul. Zamkowej 26
- Najem długoterminowy fabrycznie nowego osobowego samochodu elektrycznego dla potrzeb Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Łodzi.
- Opieka serwisowa dotycząca urządzenia CISCO AIR na okres 1 roku w reżimie 8x5xNBD zainstalowanego w budynku Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska UŁ
- 121/TP/ZP/D/2024 - Dostawa i montaż klimatyzatorów w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- ZP/18/2024 Dostawa materiałów do prowadzenia badań histopatologicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie graficzne, przygotowanie do druku, druk i dostawa kalendarzy książkowych i trójdzielnych oraz biuwarów z kalendarzem na rok 2025 na potrzeby Programu (PL-SK 2021-2027)
- Wykonanie usług poligraficznych i introligatorskich dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu oraz dostarczenie Zamawiającemu wykonanych materiałów
- Organizacja Krajowej Wystawy Ras Rodzimych w Rudawce Rymanowskiej
- Opracowanie graficzne, druk oraz dostawa materiałów informacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin - album i kalendarze - 2 części
- Realizacja usługi reklamowej polegająca na wydrukowaniu, ekspozycji, montażu i demontażu banneru wielkoformatowego ul. Majkowska 5 w Kaliszu
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.