To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-22
Ogłoszenie nr 510151175-N-2019 z dnia 22-07-2019 r.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji: Dostawa wyposażenia ruchomego pomieszczeń trybuny głównej, budynku kasowego oraz budynku sanitarno-gastronomicznego Podkarpackiego Centrum Piłki Nożnej w Stalowej Woli
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561621-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Jednostką prowadzącą postępowanie w imieniu Zamawiającego, za wyjątkiem zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą na podstawie Pełnomocnictwa Prezydenta Miasta Stalowej Woli z dnia 11 stycznia 2019 r. (znak: ORG-IV.0052.28.2019) jest: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Hutnicza 15 37-450 Stalowa Wola
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 83021758200000,
ul. ul. Hutnicza
15,
37-450
Stalowa Wola, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
015 8422562, 8447338, e-mail
mosir@pro.onet.pl, faks
015 8422562, 8447338.
Adres strony internetowej (url): http;//www.bip.mosir.stalowawola.pl
Adres profilu nabywcy: http;//www.bip.mosir.stalowawola.pl/ms/zamowienia-publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia ruchomego pomieszczeń trybuny głównej, budynku kasowego oraz budynku sanitarno-gastronomicznego Podkarpackiego Centrum Piłki Nożnej w Stalowej Woli
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MOSiR/ZP/04/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia ruchomego, które zostało szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ "Przedmiar robót", w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót: Tom 2 oraz na rysunkach. 2. Wyposażenie fabrycznie nowe - rok produkcji 2018 lub 2019. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt. O terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego w terminie pięciu dni przed dostawą. 4. Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulację po uruchomieniu) oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi wyposażenia. 5. Wykonawca, który nie jest producentem winien posiadać serwis zapewniający naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne. 6. Wykonawca będzie wykonywał pełną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej w miejscu dostawy - Stalowa Wola. 7. W przypadku serwisowania sprzętu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z jego transportem do punktu serwisowego i naprawy w trakcie trwania gwarancji. 8. Zamawiający będzie zgłaszał wady i awarie przedmiotu zamówienia elektronicznie (faks, e-mail) przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. 9. Wyposażenie nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń jego producenta. 10. Dostarczone wyposażenie powinno być w pełni sprawne i odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz być wolne od wad prawnych i fizycznych. 11. Wraz ze wyposażeniem Wykonawca dostarczy następujące dokumenty: a) dokumenty gwarancyjne, b) instrukcje obsługi w języku polskim, c) certyfikaty znaków bezpieczeństwa, atesty (o ile taki obowiązek istnieje), d) deklaracje zgodności, e) książki serwisowe w języku polskim. 12. Wymagany okres gwarancji - minimum 24 miesiące. 13. Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny - minimum 60 miesięcy od momentu dostawy. 14. Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy w przypadku awarii.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8
Dodatkowe kody CPV: 39710000-2, 32320000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
499466.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bener Michał Benka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
614343.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
499466.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
614343.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa mebli biurowych, szkolnych oraz przedszkolnych dla Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych I a - 24 uczniów w terminie 04.06.2025 r - 06.06.2025 r PSP 12 w Stalowej Woli
- Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego zagospodarowania terenów zielonych w centralnej części miasta Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni kosmetycznej w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą - dostawa i montaż wyposażenia.
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- Dostawa urządzeń multimedialnych, sprzętu nagłośnieniowego i audiowizualnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- Utworzenie dodatkowych miejsc w Żłobku Gminnym w Dydni, 36-204 Dydnia 212
- Zakup i montaż pierwszego wyposażenia do Klubu Malucha w Radogoszczy w ramach realizacji zadania pn. "Utworzenie Klubu Malucha na 20 miejsc opieki w Radogoszczy, Radogoszcz 61b"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.