To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-13
Ogłoszenie nr 510151698-N-2020 z dnia 13-08-2020 r.
Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 557310-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540122124-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, Krajowy numer identyfikacyjny 31257300000000,
ul. ul. Szpitalna
1,
39-400
Tarnobrzeg, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
158 123 208, e-mail
przetargi@szpitaltbg.pl, faks
158 123 209.
Adres strony internetowej (url): www.szpitaltbg.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):wsz-II.4.291.41.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ujęta w 16 pakietach. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. 3. Podane w SIWZ typy i nazwy producentów są przykładowe. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ. 4. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 5. Zasady realizacji przedmiotowej usługi określa "Projekt umowy" stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33141000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
903.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CANPOL Sp. z o.o., ul. Puławska 430, 02-884 Warszawa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1488.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35387.38
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe GROVIS Bogdan Grochowski, ul. Frezerów 13, 20-209 Lublin
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36207.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11380.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Beryl Med Poland Sp. z o.o., ul. Sadowa 14, 05-410 Józefów
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12291.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
86825.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDICAVERA Sp. z o.o., Dahlhausen Group, ul. Majowa 2, 71-374 Szczecin
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
96093.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet 5 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia postępowania: Ustawa Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z póź. zm.) art. 93 ust. 1 pkt. 1). Uzasadnienie: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Do w/w pakietu wpłynęła jedna oferta, która podlega odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia postępowania: Ustawa Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z póź. zm.) art. 93 ust. 1 pkt. 1). Uzasadnienie: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Do w/w pakietów nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet 7 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia postępowania: Ustawa Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z póź. zm.) art. 93 ust. 1 pkt. 1). Uzasadnienie: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Do w/w pakietów nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet 8 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia postępowania: Ustawa Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z póź. zm.) art. 93 ust. 1 pkt. 1). Uzasadnienie: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Do w/w pakietów nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet 9 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
975.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Endoelektronik PL Sp. z o.o., ul. Borkowa 12, 05-840 Brwinów
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
891.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pakiet 10 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia postępowania: Ustawa Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z póź. zm.) art. 93 ust. 1 pkt. 1). Uzasadnienie: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Do w/w pakietów nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pakiet 11 pozycja 1 i 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CARL ZEISS Sp. z o.o., ul. Naramowicka 76, 61-622 Poznań
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35640.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pakiet 11 pozycja 3 i 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8550.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ABJ-VISION Sp. z o. o., ul. Główna 76, 95-041 Gałków Duży
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9396.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pakiet 11 pozycja 5 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia postępowania: Ustawa Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z póź. zm.) art. 93 ust. 1 pkt. 1). Uzasadnienie: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Do w/w pakietów nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pakiet 11 pozycja 6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
450.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bausch Health Poland Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 2, 35-959 Rzeszów
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
369.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Pakiet 12 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia postępowania: Ustawa Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z póź. zm.) art. 93 ust. 1 pkt. 1). Uzasadnienie: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Do w/w pakietów nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Pakiet 13 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia postępowania: Ustawa Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z póź. zm.) art. 93 ust. 1 pkt. 1). Uzasadnienie: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Do w/w pakietów nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pakiet 14 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia postępowania: Ustawa Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z póź. zm.) art. 93 ust. 1 pkt. 1). Uzasadnienie: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Do w/w pakietów nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Pakiet 15 pozycja 1-5, 8 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25995.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp. k., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28074.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Pakiet 15 pozycja 6-7 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia postępowania: Ustawa Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z póź. zm.) art. 93 ust. 1 pkt. 1). Uzasadnienie: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Do w/w pakietów nie wpłynęła żadna oferta. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Zakup betonu i mieszanek betonowych dla Rejonu Dróg Miejskich Sp. z o.o. w Tarnobrzegu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim - 2 zadania.
- Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta, Przedszkola Nr 3 oraz trybuny przy Stadionie Miejskim w Tarnobrzegu.
- Opracowanie dokumentacji projektowych branży drogowej
- "Poprawa jakości kształcenia ogólnego Liceum Ogólnokształcącego oraz Szkoły Podstawowej nr 10 w Tarnobrzegu"
- Usługi w zakresie odbioru, transportu, wywozu i utylizacji odpadów szpitalnych z Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa asortymentu do zabiegów embolizacyjnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wstrzykiwacza TK
- Dostawa materiałów niesterylnych i opatrunkowych
- 18/D/25 "Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku - dogrywka"
- ZP/03/2025 Dostawa opatrunków, obłożeń, rękawic i pasków do glukometrów
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.