To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-23
Ogłoszenie nr 510151789-N-2019 z dnia 23-07-2019 r.
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie: dostawa wyrobów laboratoryjnych i materiałów medycznych jedno i wielokrotnego użytku dla SPSK-2 w Szczecinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533328-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 28890000000000,
ul. Al. Powstańców Wielkopolskich
72,
70-111
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 661 086, e-mail
zamowienia@spsk2-szczecin.pl, faks
914 661 113.
Adres strony internetowej (url): www.spsk2-szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa wyrobów laboratoryjnych i materiałów medycznych jedno i wielokrotnego użytku dla SPSK-2 w Szczecinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/220/27/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz materiałów medycznych jedno i wielokrotnego użytku, zwanych dalej "wyrobami". 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz szacowane ilości zawiera formularz cen jednostkowych, stanowiący załącznik nr 2 do formularza oferty; 3. Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2019.175 t.j. z dnia 2019.01.30), wprowadzonych do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami, zwanej dalej "ustawą o wyrobach medycznych" - z zastrzeżeniem pkt 3a. 3a. Wymóg, o którym mowa w pkt 3 nie dotyczy: - zadań: 1, 2, 4, 7. 4. Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych. 5. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty dostarczenia do siedziby zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: . |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP. Podstawa faktyczna: w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, wobec czego unieważnienie postępowania w zakresie tych zadań jest w pełni uzasadnione i konieczne |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: . |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP. Podstawa faktyczna: w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, wobec czego unieważnienie postępowania w zakresie tych zadań jest w pełni uzasadnione i konieczne |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: . |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP. Podstawa faktyczna: w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, wobec czego unieważnienie postępowania w zakresie tych zadań jest w pełni uzasadnione i konieczne |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: . |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP. Podstawa faktyczna: w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, wobec czego unieważnienie postępowania w zakresie tych zadań jest w pełni uzasadnione i konieczne |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: . |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
100800
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Garmex Andrzej Jafiszow, Wojciech Kamiński spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
105462
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: . |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13940
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Empireum Dopieralski Piotr
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14253.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: . |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49850
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biomaxima S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38329.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: . |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu została złożona jedna oferta. W wyniku opisanych powyżej czynności została odrzucona, w konsekwencji czego unieważnienie postępowania w zakresie zadania nr 7 jest w pełni uzasadnione i konieczne. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: . |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19600
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sinmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15690
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: . |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Specjalistyczna Hurtownia Medyczna Rexomed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25741.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: . |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1269
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: . |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 PZP, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie faktyczne: wada postępowania dotyczy błędu w postawieniu wymogu, by w pozycji 13 zadania nr 13 została zaoferowana zatyczka do strzykawki, stanowiąca wyrób medyczny w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2019.175 t.j. z dnia 2019.01.30), wprowadzony do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami (SIWZ, pkt III ppkt 3). W konsekwencji powyższego, błędnie została określona wymagana wysokość stawki podatku VAT, wymaganej dla tego wyrobu - to jest 8% zamiast prawidłowej 23% (SIWZ, pkt XIV ppkt IV). Wada została ujawniona podczas weryfikacji wyjaśnień, złożonych przez wykonawcę w odpowiedzi na zawiadomienie o poprawieniu innych omyłek polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją. Wykonawca nie wyraził zgody na poprawienie stawki na 8%, uzasadniając odmowę tym, że przedmiotowa zatyczka jest wyrobem niemedycznym, wobec czego została zaoferowana ze stawką podatku VAT w wysokości 23%. Analiza dokumentacji przetargowej wykazała błąd zamawiającego, popełniony na etapie przygotowania postępowania. Ponieważ nieprawidłowość ta nie została dostrzeżona ani przez zamawiającego, ani przez potencjalnych wykonawców przed upływem terminu składania ofert, zamawiający nie usunął wady w trybie ustalonym dyspozycją art. 38 ust. 4 PZP. Na obecnym etapie postępowania zamawiający nie ma możliwości usunięcia opisanej wady, w konsekwencji czego dalsze prowadzenie postępowania w zakresie zadania nr 13 jest bezpodstawne. Tym samym zamawiający uznał unieważnienie postępowania w oparciu o przesłanki określone powyżej za uzasadnione i konieczne. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: . |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
90000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Skamex Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
90720
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Odbiór i utylizacja odpadów medycznych z filii Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji aplikacyjnych, w tym studium wykonalności wraz z analizą finansową i ekonomiczną, dla planowanych do realizacji projektów z zakresu ochrony brzegów morskich w ramach FEnIKS
- Zapewnienie pobytu i wyżywienia dla uczestników obozu sportowego w terminie 07.08 - 12.08.2024 r., w obiekcie zlokalizowanym nad Morzem Bałtyckim w województwie zachodniopomorskim.
- DOSTAWA 5 SZTUK URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH WRAZ Z KONTRAKTEM OBSŁUGI TECHNICZNEJ
- TESTY i PCR - II TURA
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Dembowskiego w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do laboratorium na okres 36 miesięcy - zamówienie udzielane w częściach. Część III
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 22 części.
- "DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU"
- "Dostawa odczynników do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego z dzierżawą sprzętu, przeglądami technicznymi, serwisem w ramach 9 zadań (części)."
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Laboratorium
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku do pracowni diagnostyki laboratoryjnej oraz histopatologii wraz z dzierżawą aparatu do OB na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.