To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-13
Ogłoszenie nr 510152153-N-2020 z dnia 13-08-2020 r.
Urząd Miejski w Sulęcinie: Przebudowa drogi gminnej ul. Jana Paska w Sulęcinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545742-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540115931-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
W postępowaniu były dwie zmiany: Pierwsze: Ogłoszenie nr 540113055-N-2020 z dnia 26-06-2020 r. oraz drugie podane powyżej tj. 540115931-N-2020 z dnia Ogłoszenie nr 540115931-N-2020 z dnia 30-06-2020 r.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Sulęcinie, Krajowy numer identyfikacyjny 52617900000000,
ul. ul. Lipowa
18,
69-200
Sulęcin, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
957 553 601, e-mail
umig@sulecin.pl, faks
957 552 122.
Adres strony internetowej (url): https://bip.sulecin.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej ul. Jana Paska w Sulęcinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZiG. 271.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (Projekt budowlany i projekt wykonawczy z uwzględnieniem wszystkich branży, przedmiary i kosztorysy inwestorskie we wszystkich branżach, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, projekt czasowej i stałej organizacji ruchu oraz inne niezbędne dokumenty, w tym decyzje administracyjne oraz uzgodnienia i opracowania niezbędne do realizacji zamierzenia), uzyskanie na nich podstawie pozwolenia na budowę/ zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w drodze decyzji, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych tj. "Przebudowa drogi gminnej ul. Jana Paska w Sulęcinie" na działkach: 31/17, 33/1, 41, 68, 80/3, 91, 92, 200, 292, 315, 335, 353/5, 444/7, 545, 568/1, 568/3, obręb 0047 SULĘCIN II, 346, 303/2, 333/2, obręb 0046 SULĘCIN I, 080704_4 Sulęcin - miasto. Planowane zmiany urbanistyczno-architektoniczne i techniczno-użytkowe związane z realizacją zadania to m.in.: Rozbiórka istniejących nawierzchni: nawierzchni bitumicznej (w tym część nawierzchni przeznaczona do sfrezowania), rozbiórka nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej i płyt chodnikowych betonowych, rozbiórka nawierzchni zjazdów z betonowej nawierzchni brukowej, betonowej i z kostki kamiennej, rozbiórka parkingów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej i nawierzchni bitumicznej, likwidacja obrzeż, krawężników wycinka drzew kolidujących z planowaną inwestycją; wykonanie nowej nawierzchni ulicy Jana Paska - nawierzchnia bitumiczna; budowę wyniesionej tarczy skrzyżowania ulicy Jana Paska z ulicą Okopową; budowę wniesionej tarczy skrzyżowania ulicy Jana Paska z ulicą Paderewskiego; wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych; wykonania miejsc postojowych, chodników, zjazdów, ciągów pieszo-rowerowych wraz z podbudowami; wykonanie nowych nasadzeń roślinności niskiej (trawami); wykonanie oznakowania drogowego pionowego i poziomego, zgodnie z wcześniej przygotowanym i zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu; przebudowa i budowa kanalizacji deszczowej. Uwaga! Wszelkie zapisy dotyczące branży elektroenergetycznej wraz z oświetleniem pojawiające się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym należy pominąć przy projektowaniu, wykonaniu oraz wyliczeniu ceny ofertowej. Zamawiający informuje, iż są w trakcie opracowania projekty branży elektroenergetycznej (wykonywane na zlecenie ENEA Oświetlenie i ENEA Operator) oraz wodociągowej(wykonywane na zlecenie ZWIK Sulęcin Sp. z o.o.), które będzie należało uwzględnić podczas projektowania oraz wykonywania robót. Równolegle do prac wynikających z niniejszego postępowania będą prowadzone prace na sieci wodociągowej realizowane przez wykonawcę jej gestora tj. ZWIK Sulęcin oraz na sieci elektroenergetycznej przez wykonawcę jej gestora tj. ENEA Oświetlenie i ENEA Operator Wykonawca musi w sposób ciągły koordynować prace z pozostałymi wykonawcami oraz użytkownikami i współpracować z nimi oraz być w stałym kontakcie z przedstawicielami zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno- Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: W razie rozbieżności pomiędzy parametrami i standardem wykonania danego elementu wykonawca ma zastosować materiał, element, rozwiązanie, urządzenie lub element wyposażenia o wyższym standardzie. W pozostałych przypadkach dokumenty przetargowe będą używane, odczytywane i interpretowane według następującego pierwszeństwa: 1. Umowa 2. Opis przedmiotu zamówienia (PFU) 3. Formularz ofertowy 4. Niniejsza SIWZ Dodatkowo, Zamawiający załącza przedmiar robót, który ma jedynie charakter pomocniczy . Dołączony do niniejszej SIWZ jest on wyłącznie dokumentem informacyjnym,z którego może skorzystać wykonawca, ale nie ma takiego obowiązku. Przedmiar pełni tylko pomocniczą funkcje zarówno pod względem ilościowym i rodzajowym - może być korygowane przez wykonawcę bez późniejszej oceny przez Zamawiającego 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Rozdział II SIWZ. 4. Jeżeli w programie funkcjonalno - użytkowym podana jest nazwa własna, to oznacza, że została użyta podana przykładowo. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Oznacza to, że zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać w II etapach: a) ETAP I - wykonanie dokumentacji projektowej z podziałem na etapy IA i IB, b) ETAP II - realizacja zadania inwestycyjnego - roboty budowlane z podziałem na etapy IIA oraz IIB 3.7. W ramach poszczególnych etapów do obowiązków wykonawcy należy: 1) ETAP I (wykonanie dokumentacji projektowej) a) ETAP IA - wykonanie i przekazanie koncepcji projektowej z uwzględnieniem wytycznych Zamawiającego, określonych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Koncepcja winna być przedłożona w wersji graficznej i opisowej. Koncepcja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Zatwierdzona koncepcja stanowi podstawę do realizacji Etapu IB przedmiotu umowy. b) ETAP IB - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, której zakres określono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (tj. projekt budowlany i projekt wykonawczy z uwzględnieniem wszystkich branży, przedmiary i kosztorysy inwestorskie we wszystkich branżach, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, projekt czasowej i stałej organizacji ruchu oraz inne niezbędne dokumenty, w tym decyzje administracyjne oraz uzgodnienia i opracowania niezbędne do realizacji zamierzenia), uzyskanie na nich podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę/ zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w drodze decyzji, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych.Potwierdzeniem braku wad fizycznych lub prawnych przekazanej dokumentacji projektowej będzie protokół odbioru, o którym mowa w §14 wzoru umowy. 2) ETAP II (realizacja zadania inwestycyjnego - roboty budowlane) a) ETAP IIA - realizacja zadania inwestycyjnego - odcinek drogi od ul. Lipowej do skrzyżowania z ul. Dikusa Ekkela zgodnie z przygotowaną dokumentacją projektową oraz nadzór autorski nad tym odcinkiem, b) ETAP IIB - realizacja zadania inwestycyjnego - odcinek od ul. Dikusa Ekkela do skrzyżowania z ul. Poznańską zgodnie z przygotowaną dokumentacją projektową oraz nadzór autorski nad tym odcinkiem. 6. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zawartych w uzyskanych opiniach uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych zamawiającego. Wykonawca uzgodni z zamawiającym wszystkie parametry projektowanych elementów istotne z punktu widzenia kosztów eksploatacyjnych i trwałości poszczególnych elementów. Wykonawca wykona i wniesie do projektu budowlanego wszystkie potrzebne obliczenia dla wykazania, że ww. parametry zostaną dochowane. 7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zatwierdzony projekt budowlany każdej branży oraz wykonawczy każdej branży w wersji drukowanej (papierowej) w 4 egzemplarzach , zgodnie z wymaganiami opisanymi w punkcie 1.2.4 załącznika nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - PFU. 8. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu egzemplarz kompletnej dokumentacji projektowej po jej ostatecznej akceptacji (tj. projekt budowlany i wykonawczy wszystkich branż, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary i kosztorysy) w wersji elektronicznej - płyta CD, DVD lub inny nośnik pamięci zewnętrznej: całość w formacie umożliwiającym odczyt w ogólnie dostępnych przeglądarkach - typ pliku PDF (kolorowy skan dokumentacji), oraz dodatkowo: część rysunkowa w formacie *.dwg/*.dxf, część opisowa w edytorze tekstów w formacie *.doc, część kosztorysowa zapisana w formacie *.kst lub ath. 9. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019, poz. 1186) i innych ustaw oraz rozporządzeń, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Zamawiający informuje również, że jest zobowiązany stosować reguły wynikające z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U z 2019 r, poz. 1843). Projekt budowlany powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2018 r., poz. 1935) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r, poz. 1129 t.j.). Rozwiązania materiałowe powinny spełniać wszystkie wymagania wynikające z przepisów (posiadać aprobaty, atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty). Projekt budowlany poddany zostanie kontroli Zamawiającego w aspekcie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym i wyjaśnieniami Zamawiającego. 10. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz zawartą z zamawiającym umową. 11. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie mają być wykonywane roboty budowlane. 12. Pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera rozdział II SIWZ Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45111200-0, 45111250-5, 45111291-4, 45112700-2, 45112710-5, 45113000-2, 45220000-5, 45222000-9, 45233000-9, 45223300-9, 45231000-5, 45231300-8, 45232451-8, 45233200-1, 45233222-1, 45233252-0, 45233253-7, 45233290-8, 45332000-3, 45332200-5, 45332300-6, 71250000-5, 71320000-7, 71335000-5, 71400000-2, 71520000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7505277.18
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BRUBET Ryszard Winnicki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5937898.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom wskazane w ofercie to: dokumentacja projektowa oraz odwodnienie |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- "Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Sulęcinie sp. z o.o. w 2025 r."
- "Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci i młodzieży uczęszczających do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sulęcinie w roku kalendarzowym 2025"
- DOSTAWĘA OPON DO POJAZDÓW DLA 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W WĘDRZYNIE
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.