eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MasłowicePrzebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Chełmo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-23

Ogłoszenie nr 510152204-N-2019 z dnia 23-07-2019 r.

Gmina Masłowice: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Chełmo

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557388-N-2019 z dnia 2019-06-06

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Masłowice, Krajowy numer identyfikacyjny 59064810300000, ul. , 97-515 Masłowice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 874 625, e-mail maslowice@zgwrp.org.pl, faks 447 874 615.
Adres strony internetowej (url): www.bip.maslowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Chełmo

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UG.271.10.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. "przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Chełmo", na działce o numerze ewidencyjnym 326 w obrębie geodezyjnym Chełmo (Nr 0003), gm. Masłowice. Przebudowa będzie polegała na wykonaniu jezdni o nawierzchni z kruszywa łamanego. Istniejącą nawierzchnię należy przed ułożeniem nowych warstw konstrukcyjnych wykorytować a następnie wyprofilować i zagęścić. Zakłada się wykonanie koryta na głębokość 5-10 cm. Po wyprofilowaniu i zagęszczeniu koryta drogi należy ułożyć warstwę nawierzchni z kruszywa łamanego. Dodatkowo wzdłuż projektowanej jezdni projektuje się pobocza obustronne gruntowe o szerokości 50 cm. Powierzchnia projektowanej jezdni z kruszywa łamanego - 4000 m2 Długość przebudowywanej drogi - 999,90 m.b. Powierzchnia projektowanych poboczy gruntowych - 1000 m2. Ryczałtowe wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia (w tym również wykonanie robót budowlanych nie ujętych w dokumentacji projektowej, a niezbędnych do wykonania ze względu na wiedzę techniczną), jak również wszelkich robót i czynności limitujących odbiór końcowy przedmiotu zamówienia niezależnie od tego, czy były one przewidziane przez Wykonawcę na dzień złożenia oferty. Wynagrodzenie to obejmuje również zorganizowanie we własnym zakresie poboru mediów oraz ponoszenie kosztów ich zużycia w okresie realizacji zamówienia. W ramach przedmiotu zamówienia i ceny zawartej w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do: a) wytyczenia w terenie robót objętych inwestycją zgodnie z dokumentacją projektową przez uprawnionego geodetę; b) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem n/n specyfikacji, projektem technicznym, wymogami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i wymogami SIWZ i umowy; c) wykonania robót z materiałów własnych, które powinny odpowiadać jakościowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. " Prawo Budowlane" (Dz.U. z 2017 , poz. 1332 z późn. zm.); d) Zamawiający wymaga wbudowania materiałów najwyższej klasy, dobrej jakości, pierwszego gatunku. Gdziekolwiek w dokumentacji przywołane są parametry materiałów gorszych, zostały one wskazane wyłącznie do celów porównawczych i pomocniczych; e) w przypadku występowania rozbieżności lub nieścisłości w elementach dokumentacji przetargowej, do wyceny i późniejszej realizacji należy przyjąć materiał (element) o najwyższych parametrach technicznych, użytkowych i jakościowych z poszczególnych elementów dokumentacji; f) usunięcia wszystkich ewentualnych kolizji występujących w trakcie realizacji robót i pokrycia kosztów z tym związanych; g) wszelkie prace nad czynnymi sieciami, w szczególności kolizje Wykonawca będzie wykonywał za uprzednim powiadomieniem gestorów sieci, na ich warunkach i na swój koszt; h) poniesienia wszelkich kosztów eksploatacyjnych i bieżących związanych z użyciem wody i ścieków, energii elektrycznej przejętego obiektu od momentu przekazania placu budowy do momentu odbioru końcowego; i) ponoszenia odpowiedzialności za działania podwykonawców jak za działania własne; j) ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy i ich naprawienia; k) stosowanie technologii i sprzętu nie powodujących przekroczeń dopuszczalnych norm zapylenia i natężenia hałasu; l) przedstawienia szczegółowych informacji dotyczących zamawiania lub wydobywania materiałów oraz przedkładania do zatwierdzenia przez Inspektora Nadzoru przed wbudowaniem; m) po wykonaniu przedmiotu zamówienia teren winien być uporządkowany i doprowadzony do stanu pierwotnego; n) wypłaty odszkodowań za zniszczenia powstałe podczas realizacji robót. Jakość materiałów i robót. 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną, zakresem określonym w SIWZ opisującym przedmiot zamówienia, z materiałów własnych o parametrach technicznych nie gorszych niż proponowane w SIWZ, najwyższej klasy, dobrej jakości. Zastosowane materiały powinny posiadać wymagane przepisami prawa dopuszczenia do stosowania w Rzeczypospolitej Polskiej oraz w krajach Unii Europejskiej i innych krajach na mocy umów stowarzyszeniowych zawartych z Unią Europejską. Roboty, surowce i użyte materiały będą zgodne ze SIWZ, rysunkami technicznymi i innymi wymogami zawartymi w Umowie, oraz będą przechowywane do dyspozycji Strony Zamawiającej lub Inspektora Nadzoru przez okres realizacji w celu identyfikacji. 2. Wszystkie wbudowywane materiały stanowiące przedmiot zamówienia winny być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Wszystkie elementy i materiały winny być najwyższej klasy, dobrej jakości. Zamawiający nie dopuszcza wbudowania elementów i użycia materiałów niespełniających w/w założenia. Wskazane w STWIORB parametry dla klas i gatunków gorszych/niższych niż I są podane wyłącznie w celach weryfikacji, kontroli i kwalifikacji wyrobu budowlanego. 3.2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, rozwiązania projektowe, zalecenia dotyczące zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót oraz zakres robót został określony w: a) projekcie budowlanym stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ: b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załączniki nr 2 do SIWZ; c) przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA: Przedmiar robót załączony do SIWZ ma charakter pomocniczy, informacyjny i służy jedynie do opisu przedmiotu zamówienia (nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę). Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. Do sporządzenia rzetelnej wyceny zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233142-6, 45233120-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 96806.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa Emil Zając "HASE"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Januszewice 30A
Kod pocztowy: 29-120
Miejscowość: Kluczewsko
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 132721.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 132721.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 159986.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.