To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-14
Ogłoszenie nr 510152542-N-2020 z dnia 14-08-2020 r.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego: Przebudowa budynku Internatu - etap I Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559301-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego, Krajowy numer identyfikacyjny 97264000000000,
ul. ul. Kwiatowa
3,
89-422
Sypniewo, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
0-52 389-20-69, e-mail
mirek-siuda@wp.pl, faks
0-52 389-20-69.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku Internatu - etap I Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku internatu - etap I Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie i obejmuje w szczególności: Zakres robót budowlanych w I etapie zadania: 1. Roboty rozbiórkowe - Wykucie z muru ościeżnic drewnianych w pomieszczeniach sanitarnych na parterze, I i II piętrze budynku. - Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitarnych na parterze, I i II piętrze budynku. - Rozebranie wykładziny ściennej z płytek w pomieszczeniach sanitarnych na parterze, I i II piętrze budynku. - Skucie posadzek w pomieszczeniach sanitarnych na parterze, I i II piętrze budynku. - Demontaż kabin wc w pomieszczeniach sanitarnych na parterze, I i II piętrze budynku. - Rozbiórka ścianek prysznicowych zgodnie z projektem. 2. Roboty remontowe - Warstwy niwelująco - wyrównawcze cementowe zatarte na gładko w pomieszczeniach sanitarnych na parterze, I i II piętrze budynku. - Zabudowy gipsowo - kartonowe na ścianach i stropach, na rusztach metalowych w pomieszczeniach sanitarnych na parterze i I piętrze budynku. - Licowanie ścian płytkami metodą zwykłą do wysokości 2,0 m w pomieszczeniach sanitarnych na parterze i I piętrze budynku. - Prace tynkarskie - cekolowanie i szlifowanie ścian powyżej 2,0 m w pomieszczeniach sanitarnych na parterze i I piętrze budynku. - Gruntowanie ścian powyżej 2,0 m w pomieszczeniach sanitarnych na parterze i I piętrze budynku. - Malowanie ścian powyżej 2,0 m farbami emulsyjnymi w pomieszczeniach sanitarnych na parterze i I piętrze budynku. - Wykonanie sufitu podwieszanego. - Osadzenie nowych ościeżnic drzwiowych. - Montaż skrzydeł drzwiowych płytowych, wewnętrznych, pełnych jednoskrzydłowych fabrycznie wykończonych wraz z okuciem. - Montaż kabin prysznicowych oraz wc w systemie HPL wg zaakceptowanego projektu. Zakres robót sanitarnych do wykonania w I etapie w pionie łazienek: 1. Instalacja wodna: ? demontaż istniejącej instalacji wodnej, ? montaż rur i zaworów instalacji wodnej na parterze, 1 i 2 piętrze, oraz na 3 piętrze do pierwszych zaworów odcinających, ? montaż zaworków do baterii, baterii umywalkowych i natryskowych, zaworu czerpalnego na 1 piętrze, ? montaż zaworków do baterii i baterii umywalkowej, zaworu do pralki automatycznej w pomieszczeniu 1.11 na parterze, ? montaż bojlerów elektrycznych na parterze i 1 piętrze, ? wykonanie przejść p.poż. dla rur wodnych w stropie parteru i 1 piętra. 2. Instalacja kanalizacji sanitarnej: ? demontaż istniejącej kanalizacji sanitarnej, ? wykonanie instalacji kanalizacyjnej podposadzkowej od miejsca włączenia w sieć zewnętrzną do podejścia do pionów i urządzeń na parterze, ? wykonanie pionów kanalizacji sanitarnej, ? montaż elementów podtynkowych do WC i pisuarów na parterze, 1 i 2 piętrze, ? wykonanie kompletnej instalacji kanalizacyjnej na parterze, 1 i 2 piętrze, ? wykonanie przejść p.poż. dla rur kanalizacyjnych w stropie parteru i 1 piętra, ? montaż umywalek, półpostumentów, misek WC, przycisków do WC na 1 piętrze i w pomieszczeniu nr 1.11 na parterze. 3. Instalacja wentylacji mechanicznej: ? wykonanie pionów linii wentylacyjnych N i W od parteru do 2 piętra, ? wykonanie całego pionu wentylacji WC - linii Wcz wraz z montażem wentylatora dachowego z osprzętem, ? wykonanie tymczasowego połączenia pionu wentylacyjnego linii Wcz z pionem wentylacyjnym W na poziomie parteru, ? wykonanie kompletnej instalacji nawiewno - wywiewnej na 1 piętrze - linie wentylacyjne N, W i Wcz, ? uruchomienie i regulacja wentylacji na pierwszym piętrze. Przedmiot zamówienia, tj. remont budynku internatu należy wykonać zgodnie z opisem technicznym przedmiotu zamówienia zał. nr 8, kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Każdy potencjalny Oferent przed złożeniem oferty przetargowej winien zapoznać sie z dokumentacją projektową w celu dokładnej analizy rzeczowego zakresu robót. Niniejsze opracowanie ma wyłącznie charakter pomocniczy. Szczegółowe określenie zakresu rzeczowego robót i jego wycena należy do Oferenta. Jeżeli dokumentacja projektowa lub szczegółowa specyfikacja techniczna wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
189837.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Marko technika Gzrewcza Danuta Dankiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
233500
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową szpitalnego oddziału ratunkowego
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.