eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaklików › Przebudowa i rozbudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Zaklikowie - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-14

Ogłoszenie nr 510152972-N-2020 z dnia 14-08-2020 r.

Gmina Zaklików: Przebudowa i rozbudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Zaklikowie - etap I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548503-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540106877-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Zaklików, Krajowy numer identyfikacyjny 83040913000000, ul. ul. Zachodnia 15, 37-470 Zaklików, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 158 738 476, e-mail sekretariat@zaklikow.pl, faks 158 738 324.
Adres strony internetowej (url): www.zaklikow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i rozbudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Zaklikowie - etap I

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.22.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i rozbudową budynku Gminnego Ośrodka Kultury i OSP w Zaklikowie, zlokalizowanego na działkach nr ew. 2672/2 i 2672/4 obręb ewidencyjny 0001 Zaklików - etap I, tj. rozbudowa części budynku na potrzeby działalności GOK w Zaklikowie, który obejmuje w szczególności: 1.1 Roboty branży budowlanej, w tym m.in.: - roboty rozbiórkowe - roboty przygotowawcze - fundamenty (stopy, ławy ściany) - nadziemie (strop, wieńce, belki, nadproża, tarcze, słupy, schody) - izolacje - ściany - posadzki - stolarka - dach - schody zewnętrzne stalowe 1.2 Roboty branży sanitarnej, w tym m.in.: - przebudowa sieci gazowej - budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej - instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej - połączenie wybudowanego przyłącza z istniejącą instalacją wewnętrzną w użytkowanej części budynku - instalacja wewnętrzna gazowa - połączenie wybudowanego przyłącza z istniejącą instalacją wewnętrzną w użytkowanej części budynku - likwidacja istniejących elementów nieużytkowanej instalacji kanalizacji sanitarnej (przyłącze, studnie, zbiorniki) 1.3 Roboty branży elektrycznej w tym m.in.: - montaż uziomów poziomych w wykopie i złączy kontrolnych 1.4 W ramach zadania należy wykonać przebudowę odcinka sieci gazowej oraz budowę przyłącza gazowego do rozbudowywanej części budynku GOK w Zaklikowie, zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi element dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania instalacji do przyłączenia sieci gazowej oraz dokonania wymaganych uzgodnień, wykonania niezbędnych robót i poniesienia wszelkich kosztów związanych z przebudową sieci i wykonaniem przyłącza, w tym opłat przyłączeniowych. Obowiązkiem Wykonawcy jest także zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacja) oraz zapewnienie obsługi realizacji inwestycji przez kierownika budowy i kierowników robót posiadających wymagane uprawnienia budowlane. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 4 do SIWZ dokumentacja projektowa oraz załączniku nr 4a do SIWZ przedmiar robót. Uwaga Zakres dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ obejmuje większy zakres robót niż zakres stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. W ramach oferty należy wycenić roboty wymagane do realizacji w ramach I etapu zadania, zgodnie z opisem zawartym w SIWZ i załączniku nr 4a przedmiar robót. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza stosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, do podanych w SIWZ, a wszelkie produkty określone w dokumentacji przetargowej (dokumentacji projektowej, przedmiarze robót) pochodzące od konkretnych producentów są opisane parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego.Zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych może nastąpić tylko pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowejZamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do obowiązujących norm lub instrukcji Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy rozwiązania równoważne opisywanym w wymienionych normach i instrukcjach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy "lub równoważne". 5. Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu, jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne do rozwiązań określonych w SIWZ i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy). 6. Sugeruje się, aby Wykonawca zapoznał się z terenem budowy i istniejącymi warunkami komunikacyjnymi w celu odpowiedniego skalkulowania ceny oferty - Zamawiający wyklucza możliwość zwiększenia zakresu robót, który wynikałby z braku zapoznania się Wykonawcy z terenem budowy i ewentualnych zastrzeżeń zgłaszanych na etapie przekazania placu budowy. Ewentualnej wizji w terenie Wykonawca dokonuje samodzielnie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212300-9


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45421000-4, 45311000-0, 45231220-3, 45231300-8, 45333000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 684553.29
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Budowlana REM-BUD I Bronisław Drąg Spółka Jawna
Email wykonawcy: rem-bud@o2.pl
Adres pocztowy: Al. Jana Pawła II 60B
Kod pocztowy: 37-450
Miejscowość: Stalowa Wola
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 584900.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 584900.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 734487.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.