To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-17
Ogłoszenie nr 510153166-N-2020 z dnia 17-08-2020 r.
Zespół Żłobków m.st. Warszawy: Dostawa i montaż wyposażenia do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - w podziale na części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Żłobki na start" projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020, nr: RPWA. 08.03.02-14-b153/18 oraz projekt P2Endure.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540697-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540086574-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Żłobków m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 01571911300000,
ul. Belgijska
4,
02-511
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 2775200; 222775296; 222775297, e-mail
zzl.zamowienia@um.warszawa.pl, rponiatowski@zlobki.waw.pl, faks
022 8450714.
Adres strony internetowej (url): www.zlobki.waw.pl
Adres profilu nabywcy: www.zlobki.waw.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.zlobki.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - w podziale na części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZ-ZP.26.7.2020.MPO
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż wyposażenia do placówek w Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - w podziale na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załącznikach do SIWZ (odrębne dokumenty): o Część nr 1 Załącznik nr 3.1 - kalkulacja cenowa Załącznik nr 3.1A - OPZ o Część nr 2 Załącznik nr 3.2 - kalkulacja cenowa o Część nr 3 Załącznik nr 3.3 - kalkulacja cenowa o Część nr 4 Załącznik nr 3.4 - kalkulacja cenowa o Część nr 5 Załącznik nr 3.5 - kalkulacja cenowa Załącznik nr 3.5A - OPZ o Część nr 6 Załącznik nr 3.6 - kalkulacja cenowa Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres co najmniej: 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy (na każdą z części zamówienia). Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy spełniał wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełnia normy PN-EN właściwe dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie / artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji w Kalkulacji cenowej, oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Musi to być wyposażenie odpowiadające pod względem parametrów, funkcji i jakości wyposażeniu wskazanym przez Zamawiającego w opisie poszczególnych pozycji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do producentów oferowanego wyposażenia przez Wykonawcę o wydanie karty katalogowej / opinii, w przypadku wyposażenia, co do którego pojawią się wątpliwości jego równoważności w stosunku do wyposażenia sprecyzowanego (opisanego) przez Zamawiającego. Wyposażenie / artykuł równoważny musi spełniać warunek co do wskazanych w opisie (Kalkulacji cenowej) parametrów (kolorystyka, w tym rodzaj materiału z którego zrobiony jest artykuł, dł., wys., szer., gł.). Zamawiający wymaga dostawy wyposażenia o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie parametrów wskazanych w OPZ: +/- 15% (za wyjątkiem parametrów określonych jako "minimalne" ("min.") oraz parametrów określonych w przedziale - w takich przypadkach obowiązują minimalne parametry lub przedział określony w OPZ). Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie wyposażenia z innego materiału w stosunku do wskazanego w OPZ. W części nr 1 i 5 Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie parametrów wskazanych w OPZ: +/- 20% (za wyjątkiem parametrów określonych jako "minimalne" ("min.") oraz parametrów określonych w przedziale - w takich przypadkach obowiązują minimalne parametry lub przedział określony w OPZ). Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie wyposażenia z innego materiału w stosunku do wskazanego w OPZ. Zamawiający wymaga wskazania w kalkulacji cenowej oferowanego przez Wykonawcę wyposażenia (należy podać nazwę producenta oferowanego wyposażenia / artykułu. Zamawiający wymaga wskazania w kalkulacji cenowej producenta lub importera lub marki artykułu oferowanego przez Wykonawcę. W części nr 2 Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie parametrów wskazanych w OPZ: +/- 15% (za wyjątkiem parametrów określonych jako "minimalne" ("min.") oraz parametrów określonych w przedziale oraz za wyjątkiem parametrów wskazanych z innym niż powyższym procentowym zakresem równoważności - w takich przypadkach obowiązują minimalne parametry lub przedział określony w OPZ). Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie wyposażenia z innego materiału w stosunku do wskazanego w OPZ. Zamawiający wymaga wskazania w kalkulacji cenowej oferowanego przez Wykonawcę wyposażenia (należy podać nazwę producenta oferowanego wyposażenia / artykułu. Zamawiający wymaga wskazania w kalkulacji cenowej producenta lub importera lub marki artykułu oferowanego przez Wykonawcę. W części nr 3, 4, 6 Zamawiający wymaga, aby oferowane wyposażenie dydaktyczne było dostosowane (odpowiednie) do wieku dzieci, tj. 0-4 lata, za nieodpowiednie Zamawiający uzna w szczególności artykuły lub ich części jeżeli: będą posiadać wymiary umożliwiające ich połknięcie lub wprowadzenie do jakiegokolwiek otworu w ciele małych dzieci lub mogą zawierać (wykonane są z) niebezpieczne substancje i preparaty chemiczne w ilościach, które mogą być szkodliwe dla zdrowia małych dzieci. Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie wymiarów +/- 20% w stosunku do podanych w OPZ (za wyjątkiem parametrów określonych jako "minimalne" ("min.") oraz parametrów określonych w przedziale - w takich przypadkach obowiązują minimalne parametry lub przedział określony w OPZ). Zamawiający wymaga wskazania w kalkulacji cenowej artykułu oferowanego przez Wykonawcę - w kalkulacji cenowej należy podać dane identyfikacyjne oferowanego artykułu - jeżeli oznaczeniem pozwalającym na bezpośrednią identyfikację artykułu jest nazwa własna/marka - należy wpisać nazwę własną/markę, jeżeli numer katalogowy - należy wpisać numer katalogowy, jeżeli nazwa producenta lub importera - nazwę producenta lub importera, a jeżeli identyfikacja artykułu możliwa jest wyłącznie poprzez podanie zarówno nazwy producenta/importera, jak i nazwy własnej/marki oraz numeru katalogowego - należy podać te wszystkie dane. Zamawiający wymaga wskazania producenta w kalkulacji cenowej oferowanego przez Wykonawcę wyposażenia / artykułu (należy podać nazwę producenta oferowanego wyposażenia / artykułu).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8
Dodatkowe kody CPV: 38622000-1, 39100000-3, 39530000-6, 19520000-7, 39221000-7, 39711000-9, 37520000-9, 37510000-6, 37512000-0, 33693000-4, 37523000-0, 39162100-6, 37400000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i pozostałego w ramach zadania inwestycyjnego pt. Termomodernizacja Żłobka nr 3 przy ul. Warchałowskiego 8 w ramach projektu P2Endure oraz jego rozbudowa i modernizacja realizowanego przez Zespół Żłobków m. st. Warszawy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
169671.94
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
156251.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu gastronomicznego w ramach zadania inwestycyjnego pt. Termomodernizacja Żłobka nr 3 przy ul. Warchałowskiego 8 w ramach projektu P2Endure oraz jego rozbudowa i modernizacja realizowanego przez Zespół Żłobków m. st. Warszawy; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39823.27
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Technica Group Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
46203.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego do Żłobka nr 3 przy ul. Warchałowskiego 8; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zespół Żłobków m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie, przy ul. Belgijskiej 4, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) - zwaną dalej ustawą, zgodnie z którym: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego" ,unieważnia postępowanie w części 3: Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego do Żłobka nr 3 przy ul. Warchałowskiego 8. Zamawiający wyjaśnia, iż przyczyną unieważnienia postępowania jest wystąpienie niemożliwej do usunięcia wady polegającej na zamieszczeniu przez Zamawiającego rozbieżnych zapisów w SIWZ i formularzu oferty, stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający w SIWZ wskazał, iż oceny ofert w danej części dokona w oparciu o następujące kryteria: cena 60% i gwarancja jakości 40%. Jednocześnie formularzu ofertowym zostały zamieszczone nieprecyzyjne zapisy - Zamawiający umieścił rubrykę, w której należało podać okres gwarancji jakości dla zaoferowanego asortymentu, lecz wyłącznie dla części nr 1 i nr 2, a pominął część 3,4,5,6. Nie został też wprowadzony zapis, który jednoznacznie wskazałby Wykonawcom, iż w przypadku składania oferty w zakresie od części nr 3 - 6 należy adekwatnie dokonać modyfikacji w/w rubryki i podać oferowany termin gwarancji odpowiednio dla danej części na którą jest składana oferta. Wobec powyższego, część z Wykonawców składających ofertę w zakresie części nr 3 - 6 podała oferowany okres gwarancji, a część Wykonawców nie podała go w ogóle W takiej sytuacji Okoliczność ta powoduje, iż nie można dokonać prawidłowej oceny ofert, a co za tym idzie, dokonać wyboru ofert, gdyż Zamawiający musiałby odrzucić oferty Wykonawców w których nie podano okresu gwarancji, a przyjąć do oceny oferty Wykonawców którzy dokonali samodzielnej modyfikacji treści formularza oferty. Opisana rozbieżność w dokumentach mogła zatem wprowadzić w błąd Wykonawców. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego w ramach zadania inwestycyjnego pt. Termomodernizacja Żłobka nr 3 przy ul. Warchałowskiego 8 w ramach projektu P2Endure oraz jego rozbudowa i modernizacja realizowanego przez Zespół Żłobków m. st. Warszawy; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) - zwaną dalej ustawą, zgodnie z którym: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego" unieważnia postępowanie w Część nr 4 Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego w ramach zadania inwestycyjnego pt. Termomodernizacja Żłobka nr 3 przy ul. Warchałowskiego 8 w ramach projektu P2Endure oraz jego rozbudowa i modernizacja Zamawiający wyjaśnia, iż przyczyną unieważnienia postępowania jest wystąpienie niemożliwej do usunięcia wady polegającej na zamieszczeniu przez Zamawiającego rozbieżnych zapisów w SIWZ i formularzu oferty, stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający w SIWZ wskazał, iż oceny ofert w danej części dokona w oparciu o następujące kryteria: cena 60% i gwarancja jakości 40%. Jednocześnie formularzu ofertowym zostały zamieszczone nieprecyzyjne zapisy - Zamawiający umieścił rubrykę, w której należało podać okres gwarancji jakości dla zaoferowanego asortymentu, lecz wyłącznie dla części nr 1 i nr 2, a pominął część 3,4,5,6. Nie został też wprowadzony zapis, który jednoznacznie wskazałby Wykonawcom, iż w przypadku składania oferty w zakresie od części nr 3 - 6 należy adekwatnie dokonać modyfikacji w/w rubryki i podać oferowany termin gwarancji odpowiednio dla danej części na którą jest składana oferta. Wobec powyższego, część z Wykonawców składających ofertę w zakresie części nr 3 - 6 podała oferowany okres gwarancji, a część Wykonawców nie podała go w ogóle W takiej sytuacji Okoliczność ta powoduje, iż nie można dokonać prawidłowej oceny ofert, a co za tym idzie, dokonać wyboru ofert, gdyż Zamawiający musiałby odrzucić oferty Wykonawców w których nie podano okresu gwarancji, a przyjąć do oceny oferty Wykonawców którzy dokonali samodzielnej modyfikacji treści formularza oferty. Opisana rozbieżność w dokumentach mogła zatem wprowadzić w błąd Wykonawców. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do żłobka przy ul. Cynamonowej 7 na potrzeby projektu pt. "Żłobki na start"; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zespół Żłobków m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie, przy ul. Belgijskiej 4, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) - zwaną dalej ustawą, zgodnie z którym: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego" unieważnia postępowanie w Część nr 5 Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do żłobka przy ul. Cynamonowej na potrzeby projektu pt. "Żłobki na start." Zamawiający wyjaśnia, iż przyczyną unieważnienia postępowania jest wystąpienie niemożliwej do usunięcia wady polegającej na zamieszczeniu przez Zamawiającego rozbieżnych zapisów w SIWZ i formularzu oferty, stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający w SIWZ wskazał, iż oceny ofert w danej części dokona w oparciu o następujące kryteria: cena 60% i gwarancja jakości 40%. Jednocześnie formularzu ofertowym zostały zamieszczone nieprecyzyjne zapisy - Zamawiający umieścił rubrykę, w której należało podać okres gwarancji jakości dla zaoferowanego asortymentu, lecz wyłącznie dla części nr 1 i nr 2, a pominął część 3,4,5,6. Nie został też wprowadzony zapis, który jednoznacznie wskazałby Wykonawcom, iż w przypadku składania oferty w zakresie od części nr 3 - 6 należy adekwatnie dokonać modyfikacji w/w rubryki i podać oferowany termin gwarancji odpowiednio dla danej części na którą jest składana oferta. Wobec powyższego, część z Wykonawców składających ofertę w zakresie części nr 3 - 6 podała oferowany okres gwarancji, a część Wykonawców nie podała go w ogóle W takiej sytuacji Okoliczność ta powoduje, iż nie można dokonać prawidłowej oceny ofert, a co za tym idzie, dokonać wyboru ofert, gdyż Zamawiający musiałby odrzucić oferty Wykonawców w których nie podano okresu gwarancji, a przyjąć do oceny oferty Wykonawców którzy dokonali samodzielnej modyfikacji treści formularza oferty. Opisana rozbieżność w dokumentach mogła zatem wprowadzić w błąd Wykonawców. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa wyposażenia dydaktycznego do żłobka przy ul. Cynamonowej 7 i żłobka przy ul. Erazma Ciołka 26a na potrzeby projektu pt. "Żłobki na start" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zespół Żłobków m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie, przy ul. Belgijskiej 4, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) - zwaną dalej ustawą, zgodnie z którym: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego" unieważnia postępowanie w Część nr 6 Dostawa wyposażenia dydaktycznego do żłobka przy ul. Cynamonowej i żłobka przy ul. Ciołka na potrzeby projektu pt. "Żłobki na start." Zamawiający wyjaśnia, iż przyczyną unieważnienia postępowania jest wystąpienie niemożliwej do usunięcia wady polegającej na zamieszczeniu przez Zamawiającego rozbieżnych zapisów w SIWZ i formularzu oferty, stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający w SIWZ wskazał, iż oceny ofert w danej części dokona w oparciu o następujące kryteria: cena 60% i gwarancja jakości 40%. Jednocześnie formularzu ofertowym zostały zamieszczone nieprecyzyjne zapisy - Zamawiający umieścił rubrykę, w której należało podać okres gwarancji jakości dla zaoferowanego asortymentu, lecz wyłącznie dla części nr 1 i nr 2, a pominął część 3,4,5,6. Nie został też wprowadzony zapis, który jednoznacznie wskazałby Wykonawcom, iż w przypadku składania oferty w zakresie od części nr 3 - 6 należy adekwatnie dokonać modyfikacji w/w rubryki i podać oferowany termin gwarancji odpowiednio dla danej części na którą jest składana oferta. Wobec powyższego, część z Wykonawców składających ofertę w zakresie części nr 3 - 6 podała oferowany okres gwarancji, a część Wykonawców nie podała go w ogóle W takiej sytuacji Okoliczność ta powoduje, iż nie można dokonać prawidłowej oceny ofert, a co za tym idzie, dokonać wyboru ofert, gdyż Zamawiający musiałby odrzucić oferty Wykonawców w których nie podano okresu gwarancji, a przyjąć do oceny oferty Wykonawców którzy dokonali samodzielnej modyfikacji treści formularza oferty. Opisana rozbieżność w dokumentach mogła zatem wprowadzić w błąd Wykonawców. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup z dostawą fabrycznie nowych części do urządzeń drukujących, na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Poznaniu przy ul. Pileckiego 6/9
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Modernizacja instalacji hydrantowej
- Remont instalacji gazowej w budynku przy ul. Świętojerskiej 12A
- Wykonanie i dostawa dekoracji kwiatowych, wiązanek, wieńców okolicznościowych na potrzeby służbowe MSZ
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Zamieniu
- Dostawa pomocy naukowych, sprzętu dydaktycznego i komputerowego w celu realizacji projektu pn. Edukacja równych szans w Gminie Miejskiej Wągrowiec
- "Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla 5 Szkół Podstawowych w Gminie Czarnków w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW)".
- "Dostawa i montaż wyposażenia do publicznych przedszkoli na terenie Gminy Rytwiany"
- "Radosny świat przedszkolaka w Gminie Krzanowice" zakup i dostawa sprzętu elektronicznego
- Zakup sprzętu i materiałów niezbędnych do wykorzystania na warsztatach eko w ramach proj"Ochrona i rege obszarów cennych przy wraz z działaniami edu na obszarze Agl Beskidzkiej - etap I". B-B- 7 cz
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.