eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoZakup i dostawa sprzętu gastronomicznego dla Beneficjentów końcowych w ramach ProjektuRozwiń skrzydła w biznesie, współfinansowanego z WRPO na lata 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-17

Ogłoszenie nr 510153594-N-2020 z dnia 17-08-2020 r.

Leszczyńskie Centrum Biznesu Sp. z o.o.: Zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego dla Beneficjentów końcowych w ramach Projektu: Rozwiń skrzydła w biznesie, współfinansowanego z WRPO na lata 2014-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Niniejsze zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Projektu "Rozwiń skrzydła w biznesie", nr Projektu RPWP.01.03.01-30-0004/17, współfinansowanego z WRPO na lata 2014 -2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553341-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540114561-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Leszczyńskie Centrum Biznesu Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30132272000000, ul. ul. Geodetów 1, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 65 32 22 100, e-mail aszczepinska@lcb.leszno.pl, faks 65 32 22 104.
Adres strony internetowej (url): www.lcb.leszno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego dla Beneficjentów końcowych w ramach Projektu: Rozwiń skrzydła w biznesie, współfinansowanego z WRPO na lata 2014-2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

LCB/4/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu gastronomicznego w ramach wsparcia inwestycyjnego dla inkubowanych firm wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem personelu Beneficjenta końcowego z podziałem na 4 części: Część nr 1 : Ubijaczka planetarna 2 kpl. Wałkownica do ciasta 1 kpl. dla Beneficjenta końcowego Krzysztof Nowaczyński FHU - adres realizacji: 64-100 Leszno , Lipowa 35 Część nr 2: Krajalnica automatyczna z odkładaniem plastrów 1 kpl. Gastronomiczny stół roboczy z szafką 1 kpl. Szafa chłodnicza 3 kpl Obcinarka do folii 1 kpl. Zgrzewarka próżniowa 1 kpl. Lada chłodnicza 1 kpl. Basen gastronomiczny/ stół ze zlewem 1 kpl. Urządzenie do tarcia sera 1 kpl. dla Beneficjenta końcowego ZOJA Judyta Dudka - adres realizacji ul. E. Estkowskiego nr 5, lok. butik 30, 64-100 Leszno Część nr 3: Ekspres do kawy 1 kpl. Piec konwekcyjny 1 kpl. Kostkarka do lodu 1 kpl. Pakowarka próżniowa 1 kpl. Kuchnia indukcyjna 1 kpl. Stół mroźniczy 1 kpl. dla Beneficjenta końcowego ZAPI-HAPPY Edyta Borowczak - adres realizacji Al. Konstytucji 3 Maja 12, 64-100 Leszno Część nr 4: Piec Konwekcyjno-parowy w zestawie 1 kpl. Podstawa pod piec z pozycji 1 1 kpl. Automatyczny zmiękczacz do wody 1 kpl. Okap do pieca z pozycji 1 1 kpl. dla Beneficjenta końcowego FINEZJA Tomasz Kosiński- adres realizacji ul. Strzelecka 11, 64-100 Leszno. Szczegółowy opis zamówienia zawiera rozdział 3 SIWZ oraz załącznik 2.1 - 2.4 SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 42200000-8


Dodatkowe kody CPV: 42214100-0, 42215100-7, 39711310-5, 39711211-1, 39141000-2, 42513000-5, 42990000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część nr 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

postępowanie dla Części nr 1 - unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - ze względu na fakt iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część nr 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

postępowanie dla Części nr 3 - unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - ze względu na fakt iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 45204.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marcin Walachowski Elektromar
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Święciechowska 16, Wilkowice
Kod pocztowy: 64-115
Miejscowość: Święciechowa
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49899.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49899.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57239.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.