eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaRozbudowa Geoportalu Powiatu Ostródzkiego oraz utworzenie nowych aplikacji udostępniających e-usługi o wysokim poziomie dojrzałości w ramach projektu"E-powiat - cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-18

Ogłoszenie nr 510153966-N-2020 z dnia 18-08-2020 r.

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie: Rozbudowa Geoportalu Powiatu Ostródzkiego oraz utworzenie nowych aplikacji udostępniających e-usługi o wysokim poziomie dojrzałości w ramach projektu: "E-powiat - cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 3: Cyfrowy Region; Działanie: 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559058-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 429 800, e-mail sekretariat@powiat.ostroda.pl, faks 896 429 817.
Adres strony internetowej (url): http://bip.powiat.ostroda.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa Geoportalu Powiatu Ostródzkiego oraz utworzenie nowych aplikacji udostępniających e-usługi o wysokim poziomie dojrzałości w ramach projektu: "E-powiat - cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-RL.272.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie pt. "Rozbudowa Geoportalu Powiatu Ostródzkiego oraz utworzenie nowych aplikacji udostępniających usługi o wysokim poziomie dojrzałości" jest jednym z zadań projektu "E-powiat - cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie", realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, działanie 3.1 "Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych". Realizacja zadania ma zapewnić interoperacyjność z Geoportalem Powiatu Ostródzkiego, który był przedmiotem projektu realizowanego przez Powiat w perspektywie finansowej Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 pn. "Zwiększenie zasobu geodezyjnego i kartograficznego Powiatu Ostródzkiego poprzez budowę systemu umożliwiającego świadczenie e-usług publicznych". Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje rozbudowę Geoportalu Powiatu Ostródzkiego o kolejne e-usługi udostępniające dane zgromadzone w zaktualizowanych i dostosowanych do obowiązujących przepisów prawa zbiorach danych. W tym celu należy: 1) utworzyć e-usługi związane z udostępnieniem materiałów z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz z wydaniem wypisu/wypisu i wyrysu/wyrysu z ewidencji gruntów i budynków; 2) rozbudować e-usługi związane z procesem obsługi wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych; 3) utworzyć e-usługi związane z obsługą rzeczoznawców; 4) utworzyć e-usługę związaną z geokodowaniem numeru osnowy geodezyjnej; 5) utworzyć e- usługi związane z koordynacją sieci uzbrojenia terenu; 6) utworzyć e-usługi związane z pozyskiwaniem atrybutów i geokodowaniem obiektów zgromadzonych w bazach danych przez administrację publiczną, branże i innych uprawnionych użytkowników. Zamówienie zostanie wykonane poprzez: o dostawę aplikacji rozbudowujących istniejący Geoportal o nowe funkcjonalności; o dostawę aplikacji realizujących poszczególne e-usługi. Zamawiający nie zakłada zmiany systemu back-office - STRATEG (EWMAPA, EWOPIS, OŚRODEK, REJCEN, BANK OSNÓW) oraz funkcjonującego Geoportalu Powiatu Ostródzkiego. Zadaniem Wykonawcy jest przeprowadzenie wszelkich prac wdrożeniowych oraz integracyjnych, a także dostarczenie wszystkich niezbędnych modułów aplikacyjnych koniecznych do skutecznego uruchomienia i świadczenia e-usług wymienionych w rozdziale 2 i 3 zał. nr 4 do siwz - Opis przedmiotu zamówienia. Dostarczone oprogramowanie należy zainstalować na serwerach wskazanych przez Zamawiającego. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób bezrobotnych i/lub niepełnosprawnych: 1) Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej . 2) Zatrudnienie co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej, o której mowa w pkt 1, winno nastąpić nie później niż w terminie 10 dni roboczych po podpisaniu umowy i powinno trwać do końca realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie miał obowiązek przedstawienia dowodów, że zgodnie z postanowieniem pkt 1 i 2, do realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniono co najmniej jedną osobę bezrobotną lub niepełnosprawną. Dowody, o których mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nie później niż w terminie 12 dni roboczych po podpisaniu umowy oraz po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego usługi. 4) Dowody, o których mowa w pkt 3, stanowią: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy zawierające: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, informację o zatrudnieniu do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej, o której mowa w pkt 1 oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia odpowiednio w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) w przypadku zatrudnienia osoby bezrobotnej - poświadczona odpowiednio za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę zanonimizowana kserokopia aktualnej umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, zawartej z osobą bezrobotną. Kopia umowy powinna być zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zatrudnionej osoby, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) - dalej RODO, (tj. w szczególności bez adresu, nr PESEL zatrudnionej osoby, itp. danych identyfikujących daną osobę). Imię i nazwisko zatrudnionej osoby nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj zawartej umowy i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) w przypadku zatrudnienia osoby bezrobotnej - poświadczona odpowiednio za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę zanonimizowana kopia lub zanonimizowany odpis skierowania osoby bezrobotnej przez Powiatowy Urząd Pracy do Wykonawcy lub podwykonawcy lub właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 5) W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania umowy o pracę z osobą bezrobotną lub niepełnosprawną, Wykonawca zobowiązany będzie do bezzwłocznego zatrudnienia kolejnej osoby posiadającej status osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej. 6) W przypadku zatrudniania przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia jednej i tej samej osoby, dokumenty, o których mowa w pkt 4 lit. b i c, Wykonawca lub podwykonawca składa tylko raz, tj. nie później niż w terminie 12 dni roboczych po podpisaniu umowy. 7) Za brak przedstawienia dokumentów w terminach, o których mowa w pkt 3, będących dowodem zatrudnienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej na okres, o którym mowa w pkt 2, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 zł. 8) Wykonawca zwolniony będzie z zapłacenia kary umownej, o której mowa w pkt 7, jeżeli wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy, albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej, nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy, będzie uznany w szczególności brak takich osób zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, na którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji lub odmowa podjęcia pracy kolejno przez co najmniej trzy osoby posiadające status osoby bezrobotnej. 5. Inne postanowienia: 7) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do siwz). Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 8) W opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do siwz) uwzględniono wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 9) Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia w okresie co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp: Wykonywanie czynności w zakresie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72230000-6


Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 38221000-0, 72262000-9, 72268000-1, 72263000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130081.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GEOBID Sp. z o.o.
Email wykonawcy: geobid@geobid.pl
Adres pocztowy: ul. Kossutha 11
Kod pocztowy: 40-844
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99015.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99015.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99015.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.