To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-18
Ogłoszenie nr 510153966-N-2020 z dnia 18-08-2020 r.
Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie: Rozbudowa Geoportalu Powiatu Ostródzkiego oraz utworzenie nowych aplikacji udostępniających e-usługi o wysokim poziomie dojrzałości w ramach projektu: "E-powiat - cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 3: Cyfrowy Region; Działanie: 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559058-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Jana III Sobieskiego
5,
14-100
Ostróda, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
896 429 800, e-mail
sekretariat@powiat.ostroda.pl, faks
896 429 817.
Adres strony internetowej (url): http://bip.powiat.ostroda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Geoportalu Powiatu Ostródzkiego oraz utworzenie nowych aplikacji udostępniających e-usługi o wysokim poziomie dojrzałości w ramach projektu: "E-powiat - cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-RL.272.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie pt. "Rozbudowa Geoportalu Powiatu Ostródzkiego oraz utworzenie nowych aplikacji udostępniających usługi o wysokim poziomie dojrzałości" jest jednym z zadań projektu "E-powiat - cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie", realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, działanie 3.1 "Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych". Realizacja zadania ma zapewnić interoperacyjność z Geoportalem Powiatu Ostródzkiego, który był przedmiotem projektu realizowanego przez Powiat w perspektywie finansowej Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 pn. "Zwiększenie zasobu geodezyjnego i kartograficznego Powiatu Ostródzkiego poprzez budowę systemu umożliwiającego świadczenie e-usług publicznych". Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje rozbudowę Geoportalu Powiatu Ostródzkiego o kolejne e-usługi udostępniające dane zgromadzone w zaktualizowanych i dostosowanych do obowiązujących przepisów prawa zbiorach danych. W tym celu należy: 1) utworzyć e-usługi związane z udostępnieniem materiałów z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz z wydaniem wypisu/wypisu i wyrysu/wyrysu z ewidencji gruntów i budynków; 2) rozbudować e-usługi związane z procesem obsługi wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych; 3) utworzyć e-usługi związane z obsługą rzeczoznawców; 4) utworzyć e-usługę związaną z geokodowaniem numeru osnowy geodezyjnej; 5) utworzyć e- usługi związane z koordynacją sieci uzbrojenia terenu; 6) utworzyć e-usługi związane z pozyskiwaniem atrybutów i geokodowaniem obiektów zgromadzonych w bazach danych przez administrację publiczną, branże i innych uprawnionych użytkowników. Zamówienie zostanie wykonane poprzez: o dostawę aplikacji rozbudowujących istniejący Geoportal o nowe funkcjonalności; o dostawę aplikacji realizujących poszczególne e-usługi. Zamawiający nie zakłada zmiany systemu back-office - STRATEG (EWMAPA, EWOPIS, OŚRODEK, REJCEN, BANK OSNÓW) oraz funkcjonującego Geoportalu Powiatu Ostródzkiego. Zadaniem Wykonawcy jest przeprowadzenie wszelkich prac wdrożeniowych oraz integracyjnych, a także dostarczenie wszystkich niezbędnych modułów aplikacyjnych koniecznych do skutecznego uruchomienia i świadczenia e-usług wymienionych w rozdziale 2 i 3 zał. nr 4 do siwz - Opis przedmiotu zamówienia. Dostarczone oprogramowanie należy zainstalować na serwerach wskazanych przez Zamawiającego. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób bezrobotnych i/lub niepełnosprawnych: 1) Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej . 2) Zatrudnienie co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej, o której mowa w pkt 1, winno nastąpić nie później niż w terminie 10 dni roboczych po podpisaniu umowy i powinno trwać do końca realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie miał obowiązek przedstawienia dowodów, że zgodnie z postanowieniem pkt 1 i 2, do realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniono co najmniej jedną osobę bezrobotną lub niepełnosprawną. Dowody, o których mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nie później niż w terminie 12 dni roboczych po podpisaniu umowy oraz po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego usługi. 4) Dowody, o których mowa w pkt 3, stanowią: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy zawierające: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, informację o zatrudnieniu do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej, o której mowa w pkt 1 oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia odpowiednio w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) w przypadku zatrudnienia osoby bezrobotnej - poświadczona odpowiednio za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę zanonimizowana kserokopia aktualnej umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, zawartej z osobą bezrobotną. Kopia umowy powinna być zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zatrudnionej osoby, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) - dalej RODO, (tj. w szczególności bez adresu, nr PESEL zatrudnionej osoby, itp. danych identyfikujących daną osobę). Imię i nazwisko zatrudnionej osoby nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj zawartej umowy i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) w przypadku zatrudnienia osoby bezrobotnej - poświadczona odpowiednio za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę zanonimizowana kopia lub zanonimizowany odpis skierowania osoby bezrobotnej przez Powiatowy Urząd Pracy do Wykonawcy lub podwykonawcy lub właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 5) W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania umowy o pracę z osobą bezrobotną lub niepełnosprawną, Wykonawca zobowiązany będzie do bezzwłocznego zatrudnienia kolejnej osoby posiadającej status osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej. 6) W przypadku zatrudniania przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia jednej i tej samej osoby, dokumenty, o których mowa w pkt 4 lit. b i c, Wykonawca lub podwykonawca składa tylko raz, tj. nie później niż w terminie 12 dni roboczych po podpisaniu umowy. 7) Za brak przedstawienia dokumentów w terminach, o których mowa w pkt 3, będących dowodem zatrudnienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej na okres, o którym mowa w pkt 2, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 zł. 8) Wykonawca zwolniony będzie z zapłacenia kary umownej, o której mowa w pkt 7, jeżeli wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy, albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej, nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy, będzie uznany w szczególności brak takich osób zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, na którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji lub odmowa podjęcia pracy kolejno przez co najmniej trzy osoby posiadające status osoby bezrobotnej. 5. Inne postanowienia: 7) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do siwz). Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 8) W opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do siwz) uwzględniono wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 9) Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia w okresie co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp: Wykonywanie czynności w zakresie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72230000-6
Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 38221000-0, 72262000-9, 72268000-1, 72263000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
130081.30
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GEOBID Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
99015.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania gorących posiłków do: Dziennego Domu "Senior+", Klubu "Senior+" oraz Jadłodajni w 2025 roku
- Świadczenie usługi gastronomicznej - przygotowanie posiłków dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego - Świetlica Środowiskowa "Stacyjkowo", ul. Słowackiego 13A, 14-100 Ostróda w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów w 2025 roku
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEKĄ
- Dostawa paliw płynnych, olejów oraz auto-gazu dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2025
- ZACZAROWANY RÓŻANY OGRÓD NA SKARPIE- PRZYWRACAMY ZAPOMNIANY BLASK
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Zamość w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Zamość" z podziałem na części
- Dostawa fabrycznie nowego przenośnego sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
- Odnowienie wsparcia producenta dla licencji oprogramowania CyberArk
- ZP.271.13.2024 Cyberbezpieczna Gmina Pruszcz oraz Cyberbezpieczny GOPS/CUS
- Dostawa systemów i oprogramowania podnoszących poziom bezpieczeństwa, uwierzytelniania, analizy i ochrony sieci informatycznej w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa (...) ".
- Dostawa i wdrożenie rozwiązania umożliwiającego ewidencjonowanie i wyszukiwanie akt sądowych przy pomocy technologii RFID oraz usługa utrzymania oprogramowania repertoryjno-biurowego.
więcej: Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.