To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-25
Ogłoszenie nr 510154150-N-2019 z dnia 25-07-2019 r.
Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.: Pomoc przy czynnościach porządkowych, pielęgnacyjnych oraz zrąbkowaniu gałęzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554374-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 89132253500000,
ul. ul. Kolejowa
4,
58-300
Wałbrzych, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
074 6650061, 8425008 (09), e-mail
biuro@mzuk.com.pl, faks
746 650 062.
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pomoc przy czynnościach porządkowych, pielęgnacyjnych oraz zrąbkowaniu gałęzi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):10/ZL/PN/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia. 1) Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa zadania. Zadanie nr 1 obejmuje pomoc przy czynnościach pielęgnacyjno - porządkowych, zadanie nr 2 obejmuje pomoc przy zrąbowaniu gałęzi. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych. Wykonawca musi złożyć ofertę na całe zamówienie. 2) Zadanie nr 1 obejmuje: a) pomoc przy pielęgnacji i konserwacji terenów zieleni na obiektach MZUK Sp. z o.o. na terenie gminy Wałbrzych, które stanowią własność Spółki, są w zarządzie Spółki lub na których Spółka wykonuje zlecone zadania i świadczy usługi. Zamówienie obejmuje pomoc w zakresie całosezonowej pielęgnacji i konserwacji terenów zieleni w Wałbrzychu w: a) Parku im. Tadeusza Kościuszki w Sobięcinie, b) Parku w Rusinowej, c) Parku im. Jana III Sobieskiego, d) Parku i zieleńce w dzielnicy Piaskowa Góra, e) Park im. Sybiraków, f) Zieleniec ul. Główna-Tysiąclecia, g) Zieleniec ul. Długa-Wrocławska h) Inne miejsca wg bieżących potrzeb Zamawiającego Czynności pomocnicze polegać będą m.in. na: 1) Pielęgnacji trawników (koszenie i grabienie trawy), 2) Grabienie liści z parkowych alejek, schodów i poboczy oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego wraz z ich wywozem, 3) Pielęgnacja kwietników (obsadzanie, podlewanie kwietników), 4) Pielęgnacja różanek i rabat bylinowych (obsadzanie, podlewanie, przycinanie, nawożenie), 5) Utrzymaniu parkowych alejek ziemnych, żwirowych i utwardzonych, 6) Innych czynnościach zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, b) Pomoc przy wykonywaniu czynności polegających na porządkowaniu terenu Zakładu Segregacji i Zagospodarowania Odpadów na ul. Beethovena w szczególności: 1) Pomoc przy utrzymaniu porządku i czystości w wyznaczonych pomieszczeniach oraz wokół budynku, 2) Pomoc przy wykonywaniu nieskomplikowanych napraw niewymagających kwalifikowanych umiejętności, 3) Pomoc przy porządkowaniu terenu Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, 4) Pomoc przy porządkowaniu terenu Składowiska w fazie eksploatacji i rekultywacji, 5) Pomoc przy czynnościach remontowo-konserwacyjnych zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, W ramach zadania nr 1 Zamawiający planuje zlecić wybranemu wykonawcy maksymalnie 30 120 godzin, stosownie do potrzeb Zamawiajacego. Nie zlecenie pełnej ilości godzin przewidzianych w siwz nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszeń odszkodowawczych wobec Zamawiającego. 3) Zadanie nr 2 obejmuje pomoc przy cieciu i zrąbowaniu gałęzi w ilości maksymalnie 240 godzin w trakcie realizacji zamówienia, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Nie zlecenie pełnej ilości godzin przewidzianych w siwz nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszeń odszkodowawczych wobec Zamawiającego. 4) Kody CPV: 77310000-6 - usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77312000-0 - usługi usuwania chwastów 77314100-5 - usługi w zakresie trawników 90910000-9 usługi porządkowe 98300000-6 usługi różne 50760000-0 usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej 5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca ma obowiązek złożyć ofertę na całość zamówienia. 6) Wymagania dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę. 6.1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp wymaga, aby osoby, które będą wykonywały czynności wymienione w pkt. 3//2 i 3 siwz byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz.U. z 2017 poz. 459 t.j. ze zm.) przez cały okres ich wykonywania. Wykonawca (oraz jego podwykonawcy i dalsi podwykonawcy) jest obowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie określonym w pkt. 3/2 i 3 siwz - przez cały okres ich trwania. 6.2. Osoby wskazane w ppkt. 6.1. muszą być zatrudnione na pełny czas realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 108 z późniejszymi zmianami). 6.3. Zamawiający jest uprawniony do kontroli zamówienia na każdym etapie realizacji zamówienia. 6.4. Na każde żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego - nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy żądania wyrażonego na piśmie lub drogą elektroniczną - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię umów o pracę zawartych z osobami, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia. 6.5. Zamawiający dopuszcza zmianę osób zatrudnionych na podstawie umowy o prace, o których mowa w ppkt. 6.1. W przypadku zmiany osoby wyznaczonej do dokonania czynności bezpośrednio związanych z realizacją niniejszej usługi, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 10 dni od dnia zmiany pracownika dostarczyć Zamawiającemu kopię umowy o pracę zawartej z nowym pracownikiem. 6.6. Niezatrudnienie na umowę o pracę przy realizacji przedmiotowych usług wymaganych przez Zamawiającego osób lub nieprzedłożenie przez Wykonawcę wskazanych powyżej dokumentów (kopii zawartych umów), w terminach określonych powyżej, będzie stanowić dowód niewypełnienia przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę i tym samym podstawę do naliczenia kar umownych przez Zamawiającego na podstawie klauzul umownych zawartych w umowie. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV: 77312000-0, 77314100-5, 90910000-9, 98300000-6, 50760000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
575244.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Socjalna Zielony Zakątek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
575244
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Świadczenie usługi fizycznej ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5B "
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich żyrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Książ
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w roku 2025
więcej: Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.