To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-25
Ogłoszenie nr 510154240-N-2019 z dnia 25-07-2019 r.
Gmina Czudec: Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów Gminy Czudec
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560581-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Czudec, Krajowy numer identyfikacyjny 69058217000000,
ul. ul. Starowiejska
6,
38-120
Czudec, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
17 71 72 100, e-mail
ugczudec@czudec.pl, faks
17 71 72 131.
Adres strony internetowej (url): www.bip.czudec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów Gminy Czudec
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.8.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w wysokości 2 726 250,00 PLN z przeznaczeniem: ? kwoty 410 550,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu Gminy Czudec, ? kwoty 2 315 700,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Gminy Czudec. 2.2. Plan spłaty kredytu został przedstawiony w załączniku nr 5 tj. "Formularz obliczenia ceny kredytu". 2.3. Udzielony kredyt oparty będzie o stopę WIBOR 1M według notowań aktualnych na dzień zawarcia umowy i stałą marżę w okresie kredytowania, przy stałej racie kapitałowej. Podstawą wyliczeń kosztu kredytu na potrzeby porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty jest plan spłaty kredytu, stanowiący załącznik nr 5, zawierający następujące założenia: ? kwota kredytu - 2 726 250,00 PLN; ? oprocentowanie w skali roku - według złożonej oferty; ? częstotliwość płatności rat kapitałowych i odsetkowych - co 1 kwartał; ? spłata rat kapitałowych rozpocznie się od ostatniego dnia kalendarzowego miesiąca marca 2022 r.; ? termin spłaty kolejnych rat kapitałowych i odsetkowych - ostatni dzień kalendarzowy danego kwartału; ? ilość rat kapitałowych - 20; ? sposób zaokrąglania kwot - do 2 miejsc po przecinku (zgodnie z zasadą, że począwszy od 3 miejsca po przecinku wartości od 0 do 4 zaokrągla się w dół, a wartości od 5 do 9 w górę); ? metoda wyznaczania rat - kapitałowa; ? sposób ściągania odsetek - według salda kredytu (formuła 365/365, w przypadku roku przestępnego formuła 366/366); ? wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji za sporządzanie Aneksów do umowy; ? wykonawca będzie sporządzał wyciągi bankowe na koniec każdego miesiąca w wersji papierowej nie pobierając opłat i prowizji z tego tytułu; ? rata kapitałowa wyniesie: pierwsza: 136 550,00 PLN, kolejne: 136 300,00 PLN. 2.4. Oprocentowanie kredytu ma charakter zmienny przy założeniu, że w okresie obrachunkowym (miesięcznym) obowiązuje zasada stałego oprocentowania. 2.5. Oprocentowanie w okresie obrachunkowym będzie równe stawce WIBOR 1M według notowań na 10 dni kalendarzowych poprzedzających rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego, powiększonej o stałą marżę w okresie kredytowania. W przypadku braku notowań stawki WIBOR dla 10 dnia poprzedzającego rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego, należy zastosować poprzednie notowanie, obowiązujące na ten dzień. 2.6. Za całkowity koszt udzielenia i obsługi kredytu przez bank przyjmuje się sumę wartości wszystkich odsetek obliczonych zgodnie z załącznikiem nr 5. 2.7. Formą zabezpieczenia kredytu przez Zamawiającego będzie weksel własny in blanco na rzecz kredytodawcy. 2.8. Zamawiający jest gotowy podpisać oświadczenie o poddaniu się egzekucji. 2.9. Zamawiający jest gotowy podpisać umowę kredytową zgodnie z wzorem obowiązującym w Banku. 2.10. Oprocentowanie od zadłużenia przeterminowanego ma być zgodne z obowiązującymi w Banku regulacjami. 2.11. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu, oprocentowanie liczone będzie wówczas za okres faktycznego korzystania z kredytu. Od wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bank nie będzie pobierał od zamawiającego żadnych opłat i prowizji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
500375.31
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Bieczu Oddział w Tarnowcu
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
324349.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa bankowa związana z udzieleniem przez bank kredytu długoterminowego w kwocie 3.500.000 zł
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 400 000,00 zł na sfinansowanie planowanego budżetu Gminy Siedlisko w 2024 r.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Gizałki
- Udzielenie Gminie Liniewo kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu do kwoty 2 000 000, 00 zł
- Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy i Miasta Nisko.
- Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego w roku 2024
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.