eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska GórneZakup, dostawa i montaż systemu informatycznego sterowania kręgielnią obejmującego oprogramowanie, komputery zarządzające oraz monitory (6 sztuk) w ramach modernizacji bowlingu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-25

Ogłoszenie nr 510154700-N-2019 z dnia 25-07-2019 r.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łaziskach Górnych: Zakup, dostawa i montaż systemu informatycznego sterowania kręgielnią obejmującego oprogramowanie, komputery zarządzające oraz monitory (6 sztuk) w ramach modernizacji bowlingu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565817-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łaziskach Górnych, Krajowy numer identyfikacyjny 24104993300000, ul. ul. Ogrodowa 50, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 221 11 38, e-mail sekretariat@mosir.laziska.pl, faks 32 322 93 82.
Adres strony internetowej (url): bip.laziska.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup, dostawa i montaż systemu informatycznego sterowania kręgielnią obejmującego oprogramowanie, komputery zarządzające oraz monitory (6 sztuk) w ramach modernizacji bowlingu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MOSIR.331.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod nazwą "Zakup, dostawa i montaż systemu informatycznego sterowania kręgielnią obejmującego oprogramowanie, komputery zarządzające oraz monitory (6 sztuk) w ramach modernizacji bowlingu". Elementy przedmiotu zamówienia: 1. Komputer torowy klasy STELTRONIC VISION dla pary torów kręgielni VIA BOWLING zawierający: - interaktywne animacje 3D w rozdzielczości HD. - łatwe do odczytania siatki punktacji zgodne ze standardem USBC. - tryb gier specjalnych. - możliwość wyświetlania reklam na monitorze torowym. - połączenie z monitorem torowym po złączu HDMI. - kabel połączeniowy HDMI - 10 m. - kabel zasilający w standardzie Euro. Ilość zamówienia dla punktu nr 1 - 3 komplety. 2. Komputer stacjonarny w recepcji kręgielni Front Desk - Procesor Intel Core i5, - Pamięć RAM 8MB, - Dysk twardy 500 GB, - Zintegrowana karta graficzna, - Karta sieciowa 10/100/100 Mb, - Stacja CD, - Monitor LED 19", - 4 złącza USB, - 1 złącze HDMI, - Klawiatura, - Myszka bezprzewodowa, - Kabel zasilający, - system Windows 10 Pro. Ilość zamówienia dla punktu nr 2 - 1 komplet. 3. System klasy STELTRONIC FOCUS (wraz z instalacją w komputerze recepcji) w wersji Elite z aprobacją USBC obsługujący kręgielnię VIA BOWLING, posiadający moduły: - obsługi torów bowlingowych (siatka punktacja zgodna z USBC) - zarządzania grami czasowymi (bilard, snooker, dart) - rezerwacji, - zarządzania turniejami zgodnie z wymogami USBC, - zarządzania szafkami graczy, - gier specjalnych (Grand prix, Lucky strike, Best closure, Poker, Grand prix multilane) Wraz z dokumentacją i opisami programów w języku polskim. Ilość zamówienia dla punktu nr 3 - 1 komplet. 4. Monitor torowy 55" LED, ULTRA HD, wyjścia HDMI (min. x 2) z uchwytem montażowym przeznaczonym do danej marki i wielkości monitora wraz z montażem podsufitowym i okablowaniem na istniejącym systemie montażowym. Ilość zamówienia dla punktu nr 4 - 6 sztuk. 5. Demontaż konsol przytorowych. Ilość zamówienia dla punktu nr 5 - 6 sztuk. 6. Instalacja, uruchomienie i szkolenie obsługi (jednodniowe (8h) - dla czterech pracowników kręgielni, dotyczące obsługi zmodernizowanego systemu informatycznego sterowania kręgielnią).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 37472000-7


Dodatkowe kody CPV: 31682210-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 93320
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VIA BOWLING POLAND Andrzej Martin
Email wykonawcy: info@viabowling.pl
Adres pocztowy: ul. Władysława Bełzy 7
Kod pocztowy: 60-195
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 122139
Oferta z najniższą ceną/kosztem 122139
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 122139
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.